JYP-huhut

  • 2 245 181
  • 10 623

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mutta mutta, on täältä ennenkin päästetty hyviä pakkeja pois ja siitä huolimatta tuolta Akatemiasta kasvaa uusia tilalle. Holtariin ja JYPin johtoon täysi luotto noissa pelaajahankinnoissa.

Ja yleisestikin kovempia pelaajia kuin yhden hyvän kauden pelannut Kemiläinen. Muistellaan vaikka jälkimmäisen mestaruuden jälkeistä kevättä: Tuppurainen, Pesonen, Hytönen, Helenius, Vatanen ja silti pronssia seuraavanakin keväänä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mitäs sinä sitten tarkkaan ottaen haluaisit julkiseksi tiedoksi?

Tähän liittyen unohtui eilen mainita että kaipaisin kauden päättymisen jälkeen(kun höyryt puhallettu ulos ja yhteenvedot vedetty) Holtarin haastattelun jossa pelaajahankintoihin/sopimuksiin/sopimuksetta jättämisiin liittyviä asioita käytäisiin mahdollisimman kattavasti läpi. Onnistumiset, epäonnistumiset, taloudelliset tekijät, lähitulevaisuus jne. Tämä voisi olla yksi osa haastattelutrilogiaa ja kahdessa muussa olisi sitten toimitusjohtajan sekä päävalmentajan vuoro.

Itse ketjun aiheeseen liittyen pidän tuota huhuttua Tapparan tarjoamaa diiliä erittäin hyvänä. Sen sijaan JYPin vastaava ei viesti siitä että Kemiläinen olisi ollut osa tulevaisuuden suunnitelmia. Mielenkiintoista nähdä mitä pakiston suhteen lopulta on ajateltu.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja yleisestikin kovempia pelaajia kuin yhden hyvän kauden pelannut Kemiläinen. Muistellaan vaikka jälkimmäisen mestaruuden jälkeistä kevättä: Tuppurainen, Pesonen, Hytönen, Helenius, Vatanen ja silti pronssia seuraavanakin keväänä.
Pelaajia menetetään aina, joskus enemmän, joskus vähemmän. Usein parhaita pelaajia menetetään, koska he suuntaavat kohti kovapalkkaisempia sarjoja, jolloin rahalla ei enää voida heistä kilpailla. Näin kävi kaikkien luettelemiesi pelaajien kohdalla.

Kemiläisen kohdalla on täysin totta, että takana on vasta yksi hyvä kausi, mutta on mielestäni todennäköisempää, että sama tahti jatkuu, kuin että ura lähtee laskusuuntaan. Tämä on vieläkin useammin totta silloin, kun seura ei hyvän kauden jälkeen vaihdu. Seuravaihdoksien jälkeen on suurempi mahdollisuus sille, että uran suunta kääntyy.

Kuten todettua, niin rahallinen riski ei olisi ollut hirvittävän suuri, kun vertaa siihen mitä olisi voinut olla saavutettavissa. Mielestäni ei ole kovin oleellista tuoda esille menneinä vuosina lähteneitä pelaajia tai heidän paikkaamisiaan. Nytkin on mahdollista, että Kemiläinen paikataan toisella pelaajalla hyvin, mutta sekään ei tarkoita, että hänen pois päästämisensä olisi ollut hyvä asia.

Itse ketjun aiheeseen liittyen pidän tuota huhuttua Tapparan tarjoamaa diiliä erittäin hyvänä. Sen sijaan JYPin vastaava ei viesti siitä että Kemiläinen olisi ollut osa tulevaisuuden suunnitelmia. Mielenkiintoista nähdä mitä pakiston suhteen lopulta on ajateltu.
Osut asian ytimeen. Vaikuttaa juurikin siltä, että Kemiläistä ei jostain syystä nähty tärkeänä osana joukkueen tulevaisuutta. Sitä, miksi näin on, en tiedä. Kemiläinen itse olisi kuitenkin halunnut jatkaa.

Korostan, että mielipiteeni tähän tapaukseen liittyy toistaiseksi niihin tietoihin, mitä minulla on. Jos tulee uutta tietoa, kuten JYPin julkistamia uusia pelaajasopimuksia, niin sitten tarkastellaan asiaa uudelleen. Tällä hetkellä en ymmärrä, miksi Kemiläisen kohdalla näin toimittiin.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pahoitelut lukijoille. Täytyy vastata moneen minulle osoitettuun kysymykseen. Joudun valikoimaan mielestäni olennaisimmat, muuten tulisi liian paljon tekstiä ohi aiheen.

Sinun mielipiteesi kaikkeen kyllä tiedetään: negatiivista ei saa sanoa koskaan, eikä mistään mikä liityy JYPiin. En tiedä kuinka aktiivisesti tai valikoivasti olet vuosien varrella tätä JYP-osiota selannut, mutta minä olen yleensä ollut se positiivisin kirjoittaja, enkä suinkaan negatiivisin.
Ei pidä paikkaansa. Kaikkea saa puolestani sanoa, mutta on syytä muistaa että kaikkea sanomaanne voidaan käyttää teitä vastaan. Sama koskee tietenkin minuakin. En ole etsimässä täältä tukea mielipiteilleni tai uusia ystäviä. En tarkoituksella paina mieleeni nimimerkkejä kenen kanssa keskustelen. Vain viestien sisältö ratkaisee miten niihin reagoin. Minä en keskustele siis henkilöiden vaan mielipiteiden ja väittämien kanssa. Minulla ei ole mitään ketään vastaan täällä henkilökohtaisella tasolla.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisin aina positiivinen, sillä siitä nyt ei ole mitään muuta kuin haittaa. Jos on aihetta tuoda negaa esille, niin sitten tuodaan.
Nyt tässä asiassa ei mielestäni aihetta ole. Olen huomannut, että en ole tämän mielipiteeni kanssa yksin.

Halusin vain purkaa turhautumistani tähän kyseiseen tilanteeseen, johon en ole tyytyväinen. Silti tässäkin keskustelussa olen tuonut esille tyytyväisyyttäni JYPin pelaajapolitiikkaan kokonaisuutena, mutta eihän se sinua kiinnosta. Sinua kiinnostaa vain valittaa kaikesta negatiivisesta kirjoittelusta systemaattisesti - välittämättä siitä voisiko tuolle negatiivisuudelle olla aihetta.
Ei ole aihetta nyt negatiiviselle paatokselle, kuten sinulle on muidenkin toimesta kerrottu, ei ainoastaan minun. Jos kirjoittaisin vastineen systemaattisesti kaikille negatiivissävytteisille JYP-kirjoituksille, en ehtisi elämässäni muuta tehdäkään. Tämäkään väitteesi ei siis pidä paikkaansa.

Jälkiviisastelu-pointti on kyllä hieno. Milloin minun olisi pitänyt tämä asia sitten tuoda esille? Silloin, kun ei ollut mitään tietoa mistään, eikä edes huhuja? Olisiko pitänyt veikkailla, että varmaan se JYP-johto tekee nyt Kemiläisen kanssa ison virheen, vaikka sellainen ei varsinaisesti tapana ole ollutkaan?
Emmehän me tiedä vieläkään onko ylipäänsä tehty virheitä ja jos on, niin olisiko niitä voitu jotenkin välttää tai ovatko ne edes maininnan arvoisia.

Miksi muuten et vastannut edellisen viestin kysymykseeni siitä, että miten nämä sinun viestisi ketään hyödyttävät? Miksi koet, että minun tulee vastata jokaisesta viestistäni ja selittää itseäni, mutta sinulla ei ole samaa velvollisuutta?
Yritän ajatella tätä muidenkin kirjoittajien kannalta vastaamalla mielestäni olennaisimpiin kysymyksiisi. Tällä kertaa vastaan kuitenkin lähes jokaiseen miellyttääkseni sinua. Toivottavasti se riittää. Lisäksi toivon, etteivät muut palstalaiset menetä totaalisesti hermojaan, ja toivottavasti selviän tästä vielä ilman rapsuja.
Se hyöty tulisi siinä jos saisin järkipuheella vaiennettua tässä tapauksessa turhan narinan. Me emme tiedä tarpeeksi tuomitaksemme JYP-johdon tekemiset tai tekemättä jättämiset tässä tapauksessa.
Miksi et kannata sananvapautta, vaan yrität hiljentää kaiken negatiivisen kirjoittelun? Miksi käyttäydyt kuin diktaattori, jolla ei ole mitään valtaa?
Ei pidä paikkaansa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei pidä paikkaansa.
Pitää paikkansa, vaikka et sitä tunnustaisikaan. Juuri tuollainen mielikuva sinusta kerta toisensa jälkeen välittyy.

Myös kaikki muut vastaukset edellisessä viestissäsi viittaavat juuri siihen, että et hyväksy sananvapautta, etkä hyväksy sitä, että joku esittää mielipiteen, joka poikkeaa omasta näkökannastasi. Tyrmäät vain vastapuolen mielipiteet täysin järjettöminä, turhina ja asiattomina, mutta et vaivaudu koskaan selittämään miksi näin on.

Voisitkohan jo hiljalleen painua helvettiin saastuttamasta tätä JYP-osiota. Alkaa todellakin mennä järki, kun ei täällä saa mielipiteitään esille tuoda ilman, että sinä tulisit aukomaan päätäsi ja kertomaan "totuuksia". Jos haluat keskustella asiallisesti mielipide-eroista, niin se on täysin ok ja sitä haluankin. Sitä sinä et kuitenkaan tee.

Pahoittelut tästä tunteenpurkauksesta kaikille muille. En vain enää kestä tätä. Haluaisin tuoda mielipiteitäni esille ja käydä keskustelua asioista, kuten täällä yleensä tehdäänkin. Kaikkien muiden kanssa tämä onnistuu, mutta nimimerkki @kummitus on tähän poikkeus. Valitettavasti.
 
Viimeksi muokattu:

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
...et hyväksy sananvapautta, etkä hyväksy sitä, että joku esittää mielipiteen, joka poikkeaa omasta näkökannastasi. Tyrmäät vain vastapuolen mielipiteet täysin järjettöminä, turhina ja asiattomina, mutta et vaivaudu koskaan selittämään miksi näin on.
?? Jahas. Onhan sinulle yritetty selittää tässä jo useampien kirjoittajien toimesta. Missä mättää? Emme tiedä asioiden yksityiskohtia tarpeeksi. Emme tiedä milloin päätöksiä pelaajakaupoista on tehty tai tarjouksia. Emme tiedä mitä joukkue maksaa ja mitä sen pitäisi maksaa. Emme tiedä mitä on tulossa ensi kaudeksi ja kuinka homma lähtee toimimaan, emme tiedä oikeastaan mitään, mistä voisimme vedellä sellaisia johtopäätöksiä mitä sinä vetelet.
Voisitkohan jo hiljalleen painua helvettiin saastuttamasta tätä JYP-palstaa. Alkaa todellakin mennä järki, kun ei täällä saa mielipiteitään esille tuoda ilman, että sinä tulisit aukomaan päätäsi ja kertomaan "totuuksia". Jos haluat keskustella asiallisesti mielipide-eroista, niin se on täysin ok ja sitä haluankin. Sitä sinä et kuitenkaan tee.
Ei pidä paikkaansa taaskaan. Sinä et näemmä halua keskustella asiallisesti. Minulla ei ole nyt totuutta tarjota, eikä liioin sinulla. Tätä olen yrittänyt takoa kalloosi jo tovin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
?? Jahas. Onhan sinulle yritetty selittää tässä jo useampien kirjoittajien toimesta. Missä mättää? Emme tiedä asioiden yksityiskohtia tarpeeksi. Emme tiedä milloin päätöksiä pelaajakaupoista on tehty tai tarjouksia. Emme tiedä mitä joukkue maksaa ja mitä sen pitäisi maksaa. Emme tiedä mitä on tulossa ensi kaudeksi ja kuinka homma lähtee toimimaan, emme tiedä oikeastaan mitään, mistä voisimme vedellä sellaisia johtopäätöksiä mitä sinä vetelet.
Olen puhunut sen tiedon pohjalta, mitä minulla on. Olen myös useaan otteeseen todennut, että mielipiteeni voi muuttua, kun uutta tietoa asioista saadaan, mutta tällä hetkellä mielipiteeni ja näkemykseni on tämän tiedon pohjalta tämä.

Jos en saa esittää mielipiteitäni perustuen saatavilla oleviin faktoihin, niin mihin ne sitten pitäisi perustaa? Kerro nyt jumalauta tämä.

On totta, että on paljon asioita mitä emme tiedä, mutta se ei ole mikään este mielipiteiden esittämiselle tai keskustelulle.

Ei pidä paikkaansa taaskaan. Sinä et näemmä halua keskustella asiallisesti. Minulla ei ole nyt totuutta tarjota, eikä liioin sinulla. Tätä olen yrittänyt takoa kalloosi jo tovin.
Todellakin haluan keskustella asiallisesti, mitään muuta en haluakaan tehdä. Tässäkin ketjussa asiallinen keskustelu on onnistunut kaikkien muiden kanssa, paitsi sinun. Mielipide-eroja on välillä todella suuriakin, mutta se ei estä asiallista keskustelua. Sinä et kuitenkaan halua keskustella lainkaan, vaan haluat hiljentää muut. Keskityt vain lytäämään kaikkia mielipiteitäni ja kirjoituksiani, sen sijaan että aidosti osallistuisit keskusteluun.

Suosittelen hiljaa itseksesi miettimään, että miksi minulla meni hermot jälleen kerran juuri sinuun, vaikka moni muukin on ollut kanssani jyrkästi eri mieltä. Se ei ole sattumaa.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Pahoittelut tästä tunteenpurkauksesta kaikille muille. En vain enää kestä tätä. Haluaisin tuoda mielipiteitäni esille ja käydä keskustelua asioista, kuten täällä yleensä tehdäänkin. Kaikkien muiden kanssa tämä onnistuu, mutta nimimerkki @kummitus on tähän poikkeus. Valitettavasti.
Juuri tälläisiä tapauksia varten on ignore-toiminto. Sen avulla palsta on huomattavasti miellyttävämpi lukea.
 

Teikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers&Barkov
Sen verran komppaan myös eli Tapparan tarjous oli asiallinen. Tappara tarjosi 2v sopimusta 80k€ ja 120k€ (tai jälkimmäinen vuosi 100k€) tarkalleen en muista. Jyp tarjosi 40k€ ja 50/60k€. Eli kyllä Holtari asian hoiti nyt huonosti. Nenosen summia ei tuttuni tarkaksi tiennyt mutta kaava oli sama. Ja Nenonen Sportin miehiä 2v lapulla. Saa ottaa talteen

Nämä summat olen itsekin kuullut. Kyllähän toi 40k on suoranaista vittuilua pelaajaa kohtaan.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen puhunut sen tiedon pohjalta, mitä minulla on. Olen myös useaan otteeseen todennut, että mielipiteeni voi muuttua, kun uutta tietoa asioista saadaan, mutta tällä hetkellä mielipiteeni ja näkemykseni on tämän tiedon pohjalta tämä.

Jos en saa esittää mielipiteitäni perustuen saatavilla oleviin faktoihin, niin mihin ne sitten pitäisi perustaa? Kerro nyt jumalauta tämä.
Muodosta ja kerro mielipiteesi vasta sitten kun olet saanut kerättyä tietoa tarpeeksi. Mölise vasta sitten kun/jos sille on aihetta.

On totta, että on paljon asioita mitä emme tiedä, mutta se ei ole mikään este mielipiteiden esittämiselle tai keskustelulle.
Eihän se este ole, mutta kovin ennenaikaista tässä vaiheessa.

Sinä et kuitenkaan halua keskustella lainkaan, vaan haluat hiljentää muut. Keskityt vain lytäämään kaikkia mielipiteitäni ja kirjoituksiani, sen sijaan että aidosti osallistuisit keskusteluun.
Minähän nimenomaan olen keskustelun keinoin pyrkinyt tässä etenemään. Se olet sinä, joka yrittää määrätä "painumaan täältä helvettiin saastuttamasta palstaa", koska en ole samaa mieltä kanssasi.

Suosittelen hiljaa itseksesi miettimään, että miksi minulla meni hermot jälleen kerran juuri sinuun, vaikka moni muukin on ollut kanssani jyrkästi eri mieltä. Se ei ole sattumaa.
Sinulla lienee lyhyt pinna, etkä siedä mielipiteesi arvostelua. Itsekin voit miettiä miksi hermosi menee noin herkästi. Minuakin harmittaa, ettei mestaruutta tullutkaan tänä vuonna.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran komppaan myös eli Tapparan tarjous oli asiallinen. Tappara tarjosi 2v sopimusta 80k€ ja 120k€ (tai jälkimmäinen vuosi 100k€) tarkalleen en muista. Jyp tarjosi 40k€ ja 50/60k€. Eli kyllä Holtari asian hoiti nyt huonosti. Nenosen summia ei tuttuni tarkaksi tiennyt mutta kaava oli sama. Ja Nenonen Sportin miehiä 2v lapulla. Saa ottaa talteen
Samanlaisia tietoja minullakin tästä on. Tapparan tarjous oli asiallinen, JYPin tarjous mielestäni lähellä vittuilua. Kuulin myös huhuja, että Nenosen tilanne on samankaltainen.

Ja molemmat tapaukset kyllä sylettävät. Vaikea uskoa, että tuolla hinnalla saataisiin parempaa rightin pakkia mistään. Kalliimmalla varmasti saadaan, mutta täsmääkö hinta ja laatu enää samalla tapaa?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Juuri tälläisiä tapauksia varten on ignore-toiminto. Sen avulla palsta on huomattavasti miellyttävämpi lukea.
Hyvä kun muistutit, pitääpä itsekin tuo sankari sinne laittaa. Vastakkaisissa mielipiteissä ei mitään vikaa ole, mutta palstan lukukelvottomaksi saastuttamisessa paljonkin...

Nämä summat olen itsekin kuullut. Kyllähän toi 40k on suoranaista vittuilua pelaajaa kohtaan.
Mikäli paikkaansa nuo pitää, niin kyllähän tuo haiskahtas ja pahasti. Edellisellä kaudellakin jo nähtiin Kemiläisen potentiaalia ja Virtaselle tuttu pelaaja ja antoi myös hyvin vastuuta. Kausi nyt ei ollut mikään kakista tasaisin jne, mutta se olis myös miehen ensimmäinen liigassa. Uskoisin, että valmennus olisi miehen halunnut pitääkin mutta nyt sössittin kyllä sitten neuvotteluissa. No virheitä tulee JYPillekin, toivottavasti seuraavat ratkaisut ovat taas sitä totuttua hyvää linjaa.

Btw samaa mieltä @Nelfor kanssa siitäkin, että vaikka korvaaja onnistuisi, nii ei se mitenkään pyyhi tätä sössimistä, mutta toki säästäisi varmasti JYPin johdon suuren yleisön isolta kritiikiltä. Pelaaja ei ole suurempi kuin seura, mutta tässä siitä nyt ei ollut missään määrin kyse, mikäli nuo "sopimustiedot" lähelläkään paikkaansa pitävät.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sinulla lienee lyhyt pinna, etkä siedä mielipiteesi arvostelua. Itsekin voit miettiä miksi hermosi menee noin herkästi. Minuakin harmittaa, ettei mestaruutta tullutkaan tänä vuonna.
Kuten todettua, niin muihin täällä hermoni eivät ole menneet, eikä minulla ole lyhyt pinna. Se on totta, että en siedä viestejäsi, joiden ainoa pointti on arvostella minun mielipidettäni - sen sijaan että esittäisit poikkeavan mielipiteen ja keskustelisit asiasta normaaliin tapaan.

Olet ainoa tässä ketjussa, joka on lähtenyt tälle linjalle. Kaikki muut ovat tuoneet omia näkemyksiään ja mielipiteitään esille, eli ovat ottaneet osaa keskusteluun. Mielestäni käyttäytymisesi tässä keskustelussa on hyvin asiatonta ja suorastaan lapsellista.

Mutta tämä tästä. Minun ei tarvitse sinua enää kestää, joten estolistalle lähdet. Kiitos ja anteeksi, katsellaan joskus vuoden päästä olisiko tilanne parantunut. Epäilen.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pyrin aina viimeiseen asti tätä välttämään, mutta vaikuttaa siltä, ettei ole enää vaihtoehtoja.

Harmi.
Ignorettamalla keskustelijoita kieltäydytään näkemästä kaikkia näkökulmia. Tämä ei voi olla keskustelun kannalta edullista. Etkös sinä juuri toitottanut sananvapauden puolesta? Miten ignore-toiminto muka edistää vapaata keskustelua, sehän on sensuuria?
Sinä et kuitenkaan halua keskustella lainkaan
Minä en ole se joka on kääntämässä selkänsä keskustelulle, sinä olet. Paina vain sitä ignorea ja sulje silmäsi kirjoituksiltani.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kuulin myös huhuja, että Nenosen tilanne on samankaltainen
Tästä olen kuullut itse sen verran, että oli menossa jo kouvolaan muttei lyönyt omaksi onnekseen koskaan puumerkkiä alle. Sportilta tuli niin "järjetön" tarjous, että mikäli kuulemani pitää paikkaansa niin Nessu on Sportin yksi kalleimpia pelaajia.

Kemmun sopimus Tapparassa näyttöihin ei ole älytön, mutta Nessun Sport soppari on. Toisaalta kertonee siitä Sport johdon/valmennuksen luotosta mieheen ja eiköhän rooli ole 1/2-ketjussa ja isoin ylivoima-ajoin. JYPin tarjouksesta en tiedä, mutta päättelisin, että ajoittui tuon KooKoo tarjouksen kanssa samoihin ja jos sillekin hävisi niin...

No katsellaan minne Nessu lopulta menee, jos osuu joukkue oikeaan nii annan enemmän painoarvoa tuolla "kalleimpia sportin pelaajia" heitollekin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No virheitä tulee JYPillekin, toivottavasti seuraavat ratkaisut ovat taas sitä totuttua hyvää linjaa.
Näinhän tuo menee. Ei tässä mistään maailmanlopusta ole kysymys, mutta jos ja kun kaksi tämän luokan menetystä tulee, niin tuntuuhan se pahalta.

Mutta.. Erään pelaajan soppari kun toivottavasti julkaistaan jossain vaiheessa, niin kaikki tämä unohtuu hyvin nopeasti :)
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä olen kuullut itse sen verran, että oli menossa jo kouvolaan muttei lyönyt omaksi onnekseen koskaan puumerkkiä alle. Sportilta tuli niin "järjetön" tarjous, että mikäli kuulemani pitää paikkaansa niin Nessu on Sportin yksi kalleimpia pelaajia.
Jos tämä pitää paikkansa, niin Nessun osalta voi helposti antaa synninpäästön JYPille.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olet ainoa tässä ketjussa, joka on lähtenyt tälle linjalle.
Etkö muka laske itseäsi mukaan.
Kaikki muut ovat tuoneet omia näkemyksiään ja mielipiteitään esille, eli ovat ottaneet osaa keskusteluun.
Minun näkemykseni eivät ole osa keskustelua, mutta muiden ovat? Asia selvä.
Jos tämä pitää paikkansa, niin Nessun osalta voi helposti antaa synninpäästön JYPille.
On tämä metkaa. Huhujen pohjalta kaiffarit jossitelee asioilla ja jakavat tuomioita ja synninpäästöjä JYPille. Luulevat vielä ilmeisesti käyvänsä oikeasti asiallista keskustelua. Voi kiesus!
 
Viimeksi muokattu:

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta.. Erään pelaajan soppari kun toivottavasti julkaistaan jossain vaiheessa, niin kaikki tämä unohtuu hyvin nopeasti :)
Kun kerran huhupalstalla ollaan, niin laitahan nimeä kehiin.

Voisikohan joku vahvistaa tämän pyyntöni Nelforille, joka ei ilmeisesti näe enää viestejäni.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jalvanti ilmeisesti Jokereihin, ymmärrettävästi sinne meni, kun tarjousta KHL'stä tullut. Olisin kyllä nähnyt miehen enemmän kuin mielelläni JYPissä.
 

king k

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Jalvanti valitsi loppusuoralla sitten Jokerit. JYP oli pitkään kiinni miehessä, mutta Jokerit tuli isomman pahvin kanssa väliin. Bambi Lehtosen kanssa taitaa hyvin pitkälle käydä samalla tavalla.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Jalvanti valitsi loppusuoralla sitten Jokerit. JYP oli pitkään kiinni miehessä, mutta Jokerit tuli isomman pahvin kanssa väliin. Bambi Lehtosen kanssa taitaa hyvin pitkälle käydä samalla tavalla.
JYP on muilla avuilla kisoissa miehistä kuin rahalla. Arvoinen hinta pitää toki maksaa, mutta hirveään hintakilpailuun ei varaa. Onko Lehtonekin menossa narreihin?

Jos tämä pitää paikkansa, niin Nessun osalta voi helposti antaa synninpäästön JYPille.
Jep, eipä tuollaiseen tarjoukseen sitten ole mitään järkevä vastatakkaan.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos tämä pitää paikkansa, niin Nessun osalta voi helposti antaa synninpäästön JYPille.
Jalvanti valitsi loppusuoralla sitten Jokerit. JYP oli pitkään kiinni miehessä, mutta Jokerit tuli isomman pahvin kanssa väliin. Bambi Lehtosen kanssa taitaa hyvin pitkälle käydä samalla tavalla.
Mites on, tuomitaanko JYP-johto näistä vai annetaanko synninpäästö.. b / q

Tämä on kuin levyraati ilman musiikkia.
 
Viimeksi muokattu:

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Mielestäni ei ole kovin oleellista tuoda esille menneinä vuosina lähteneitä pelaajia tai heidän paikkaamisiaan. Nytkin on mahdollista, että Kemiläinen paikataan toisella pelaajalla hyvin, mutta sekään ei tarkoita, että hänen pois päästämisensä olisi ollut hyvä asia.

Minusta se on hyvinkin oleellinen asia osoittaa että tämä ristiretkesi Kemiläisen poispäästämistä vastaan on hyvin ohuella pohjalla, kun et edelleenkään tiedä mitkä asiat painoivat JYPin kannalta tässä tarjouksessa.
Tiedät sen tai olet kuullut tarjouksen koon ja Kemiläisen halun jatkaa JYPissä mutta mitään muuta juuri et.
Hyvin olennaista on myös se koska sopimus on tehty. Kemiläisen lähdöstä Tapparaan alkoi kuulua huhuja jo hyvissä ajoin viime vuoden puolella. Minusta siinä vaiheessa Holtarilla ei ollut mitään perusteita tarjota tuota Tapparan summaa Kemiläiselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös