Hyöty sinulle tästä on, että sait täältä mielipiteellesi (jälkiviisaus) haluamaasi kannatusta. Nyt saamme nauttia vahvistetusta jälkiviisastelusta ja negailusta taas tovin. Kyllä täältä negakuoroon laulajia löytyy, sehän on huomattu. Olet varmasti ylpeä saavutuksestasi.
Sinun mielipiteesi kaikkeen kyllä tiedetään: negatiivista ei saa sanoa koskaan, eikä mistään mikä liityy JYPiin. En tiedä kuinka aktiivisesti tai valikoivasti olet vuosien varrella tätä JYP-osiota selannut, mutta minä olen yleensä ollut se positiivisin kirjoittaja, enkä suinkaan negatiivisin. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että olisin aina positiivinen, sillä siitä nyt ei ole mitään muuta kuin haittaa. Jos on aihetta tuoda negaa esille, niin sitten tuodaan.
Halusin vain purkaa turhautumistani tähän kyseiseen tilanteeseen, johon en ole tyytyväinen. Silti tässäkin keskustelussa olen tuonut esille tyytyväisyyttäni JYPin pelaajapolitiikkaan kokonaisuutena, mutta eihän se sinua kiinnosta. Sinua kiinnostaa vain valittaa kaikesta negatiivisesta kirjoittelusta systemaattisesti - välittämättä siitä voisiko tuolle negatiivisuudelle olla aihetta.
Jälkiviisastelu-pointti on kyllä hieno. Milloin minun olisi pitänyt tämä asia sitten tuoda esille? Silloin, kun ei ollut mitään tietoa mistään, eikä edes huhuja? Olisiko pitänyt veikkailla, että varmaan se JYP-johto tekee nyt Kemiläisen kanssa ison virheen, vaikka sellainen ei varsinaisesti tapana ole ollutkaan? Ei tässä nyt todellakaan ole kyse jälkiviisastelusta, vaan mielipiteen esille tuomisesta sen jälkeen, kun tietoa on asiasta ensimmäistä kertaa saanut.
Miksi muuten et vastannut edellisen viestin kysymykseeni siitä, että miten nämä sinun viestisi ketään hyödyttävät? Miksi koet, että minun tulee vastata jokaisesta viestistäni ja selittää itseäni, mutta sinulla ei ole samaa velvollisuutta? Miksi et kannata sananvapautta, vaan yrität hiljentää kaiken negatiivisen kirjoittelun? Miksi käyttäydyt kuin diktaattori, jolla ei ole mitään valtaa?