Tuosta löydät alta vastauksen, minkä toki olisit ketjusta jo lukenut ja tiennyt, mitä kautta minä tämän tilanteen ajattelen.Niin, edelleenkin siellä on nyt ainakin kuukaudeksi kaksi sentterinpaikkaa Alirannalle ja/tai Pertulle, vaikka Kannisen kanssa tehtäisiinkin pätkäsopimus. Hyvinkin yksinkertaista, eikö?
Jos Aliranta ja/tai Perttu pärjää liigassa tuossa pätkässä, hyvin voidaan jättää Kannisen kanssa jatko tekemättä. Yksinkertaista, eikö?
Sinulla ja toisella nimimerkillä tuntuu olevan nyt joku pakkomielle maalata tästä Kannisen (ja muistakin) mahdollisista hankinnoista kunnon kauhuskenaario, että nyt junnut pahoittaa mielensä kun eivät saa näytönpaikkaa.
Ja jos junnut on tarpeeksi hyviä liigaan, niin uskoisin edelleen että mikään mahdottomuus ei ole syrjäyttää esim. Siikasta rosterista. Vai onko Siikasen paikka mielestäsi kiveen hakattu? Tai Vidgrenin? Tai Tieksolan?
Kilpailun voisi kääntää mielestäni myös niin, että nyt noissa ensimmäisissä peleissä olisi nuorilla se "the näytönpaikka", koska tietävät, että jokainen on liipasimella, kun Lassila ja Mäkinen palaavat. Kyllä mä näkisin tuon ruokkivan riittävän hyvin, jos paikka Liigan puolella kiinnostaa pelaajaa.
Kuten aiemmin jo sanoin olen sitä mieltä, että antamalla avaimet nuorille, satsataan niin pitkällä kuin lyhyelläkin tähtäimellä isommin.
Mitä tulee Siikaseen, en ole toistaiseksi edes laskenut häntä mukaan omissa kaavailuissani, koska kukaan ei taida tietää, mikä miehen kunto on. Kolme viikkoa sitten day-to-day ja sen jälkeen ei ole kokoonpanossa ollut ainakaan vielä.
Mitään kauhuskenaarioita en koe tarvetta maalailla, mutta jos vastakkainen mielipide sitä on, niin sitten se varmaan on näin. Yritin sinulle jo aiemmin sanoa, että voidaan hyväksyä se, että ollaan asiasta eri mieltä. Olen viesteissäni jo perustellut, miksi en näe Kanniselle tällä hetkellä mitään tarvetta. Olen myös lisännyt, millaisissa tilanteissa ymmärtäisin tuollaisen haun heti alkuun.