Kolme pelaaja pari tiedettyä yksi ylläri olisi kiva kombo.Ehkä huominen julkaisu onkin joku ylläriulkkari.
Kolme pelaaja pari tiedettyä yksi ylläri olisi kiva kombo.Ehkä huominen julkaisu onkin joku ylläriulkkari.
Vahvat tiedot ollut, että Jakke lopettaa, mutta tulisikohan muuhun rooliin. Jos onkin one more year, niin lupaan hankkia paidan ja käydä vähintään 5 vieraspeliä paikan päällä ja kotipelejä niin paljon kuin kerkeän.Jarkko Immonen ja Otto Mäkinen nähty siirtyvän ravintola Hurrikaaniin Mikko Viitasen käsikynkässä.
It's propably nothing.
Olivatko käsiraudoissa, käsikädessä, vai tosiaan kynkässä?Jarkko Immonen ja Otto Mäkinen nähty siirtyvän ravintola Hurrikaaniin Mikko Viitasen käsikynkässä.
It's propably nothing.
Voihan se olla, että Jarkko on vaan kotouttamassa Mäkistä Jyväskylään.Vahvat tiedot ollut, että Jakke lopettaa, mutta tulisikohan muuhun rooliin. Jos onkin one more year, niin lupaan hankkia paidan ja käydä vähintään 5 vieraspeliä paikan päällä ja kotipelejä niin paljon kuin kerkeän.
Vanavedessä olisi ollut ehkä parempi ilmaisu tässä tapauksessa.Olivatko käsiraudoissa, käsikädessä, vai tosiaan kynkässä?
Tällaisia nopeajalkaisia kelpaisi kyllä joukkueeseen. Voisko olla kakkosen laitaan Odeen Tufton rinnalle.Nopea kaveri ainakin on kun pelannu vielä viime yönä Wheeling Nailersia vastaan.
Tämä olisi parasta mitä voisi tapahtua, en kuitenkaan viitsi innostua vielä.Jakke nelosketjun keskelle olisi hyvä veto jos herra ei lopeta. Veikkaan, että markkinointimielessä ei huono ratkaisu myöskään vaikka rooli pieni.
Tämä juuri. Jakke on edelleen kuitenkin osaomistaja ja on voinut Otolle tuttuna joukkuekaverina olla pehmittämässä tietä hallille.Tämä olisi parasta mitä voisi tapahtua, en kuitenkaan viitsi innostua vielä.
Onko tämä ihan normaali käytäntö että tulee sähköposti puoli tuntia ennen virallista julkistusta?Sähköpostiin kilahti uutinen vain Tuukka Tieksolan siirrosta tänne. Eli ilmeisesti muita ei tänään julkaista..
Ei oo normaalia kyllä, en muista ainakaan itse, että ois aikasemmin tullut pelaaja uutisen myötä etukäteen.Onko tämä ihan normaali käytäntö että tulee sähköposti puoli tuntia ennen virallista julkistusta?
Ymmärrän kyllä että yhteistyökumppaneille lähetetään tiedote mutta vähän erikoiselta kalskahtaa että tiedote annetaan näin että sen voi jakaa jo joka paikkaan reilusti ennen virallista ulostuloa.Ei oo normaalia kyllä, en muista ainakaan itse, että ois aikasemmin tullut pelaaja uutisen myötä etukäteen.
Joo. Jotai asioita on ainakin mulle joskus tullut sähköpostiin ennen seuran tiedotetta, mutta tosiaan en muista ainakaan itse, että pelaaja hankintoja olisi tullut. Toki mulla monesti hukkuu nuo postit tuonne roskapostien sekaan, että ihan 100 varmaksi en osaa sanoa.Ymmärrän kyllä että yhteistyökumppaneille lähetetään tiedote mutta vähän erikoiselta kalskahtaa että tiedote annetaan näin että sen voi jakaa jo joka paikkaan reilusti ennen virallista ulostuloa.
Veit sanat suustani.Kerran vielä Jakke. Uran lopettaminen JYPissä kaiken jälkeen olisi upeaa.
No tottakai yrittävät. Luovuttaako pitäisi?Yrittävät näillä tiedotteiilla nostaa tunnelmaa. Josko joku vielä ostaisi kausikortteja tulevalle kaudelle...
Siellä on varmaan mennyt postituslistat sekaisin. Medialle menee yleensä tieto vähän etukäteen embargon kanssa (ei saa julkaista ennen tiettyä kellonaikaa). Nyt on vissiin lähtenyt kaikille muillekin tieto etukäteen :DJoo. Jotai asioita on ainakin mulle joskus tullut sähköpostiin ennen seuran tiedotetta, mutta tosiaan en muista ainakaan itse, että pelaaja hankintoja olisi tullut. Toki mulla monesti hukkuu nuo postit tuonne roskapostien sekaan, että ihan 100 varmaksi en osaa sanoa.