Voidaan myös poissulkea Raipe ja TamiNoilla spekseillä voi ainakin sanoa, että ei ole Joakim Fagervall jonka nimi täälläkin noussut esille.
Voidaan myös poissulkea Raipe ja TamiNoilla spekseillä voi ainakin sanoa, että ei ole Joakim Fagervall jonka nimi täälläkin noussut esille.
Oisko sittenkin se Johansson? Selittäisi myös sen miksi ei olisi julkaistu vielä.Noilla spekseillä voi ainakin sanoa, että ei ole Joakim Fagervall jonka nimi täälläkin noussut esille.
Ei kyllä enää pysty sanomaan :D mulla on sellainen tunne, että se on joku kenen nimeä ei ole täällä edes spekuloitu. Toisaalta Johanssonin pystyisi varmaan julkaisemaan, tai luulisin, että tuo mj pesti ei olisi este siihen.Oisko sittenkin se Johansson? Selittäisi myös sen miksi ei olisi julkaistu vielä.
Tämä on se nimi mitä itse kuullut aiemminkin ja lähiaikoina, mut ei näistä ota selvää.Oisko sittenkin se Johansson? Selittäisi myös sen miksi ei olisi julkaistu vielä.
Juu. Aina se pelko saa jäädä tuohon apuvalmentajaksi niin kauan, ku asia on jotenkin virallista. Siihen asti voidaan pelata kuka pelkää Tommi HämäläistäKorjataan nyt sen verran että pää goutsi on tiedossa ja se ei oo Hämäläinen, mutta apugoutsista ei oo tietoa..
EI varmaan oo este itse julkaisulle, mutta valmentajan ois varmaan hyvä olla paikan päällä julkaisun aikaan ja varmaan on kiireitä näin mm-kisojen alla.Ei kyllä enää pysty sanomaan :D mulla on sellainen tunne, että se on joku kenen nimeä ei ole täällä edes spekuloitu. Toisaalta Johanssonin pystyisi varmaan julkaisemaan, tai luulisin, että tuo mj pesti ei olisi este siihen.
No sekin on tietenkin totta. Mielenkiintoista nähdä kyllä kuka se lopulta on, kun täällä taisi joku jo myös ampua sen Johansson huhunkin alas.EI varmaan oo este itse julkaisulle, mutta valmentajan ois varmaan hyvä olla paikan päällä julkaisun aikaan ja varmaan on kiireitä näin mm-kisojen alla.
Taitaa väärän tiedon levittäjät olla ihan jatkoajan omia tenukeppejä?Eli torin tenukepit levittivät väärää tietoa.
Minulla taas on se käsitys ja tieto että Haataja jatkaa kyllä...Korjataan nyt sen verran että pää goutsi on tiedossa ja se ei oo Hämäläinen, mutta apugoutsista ei oo tietoa..
Jatkaa joo.Minulla taas on se käsitys ja tieto että Haataja jatkaa kyllä...
Haataja on hyvä siinä. Enkä mä suutu, jos pönö jatkaa valmennuksessa myös, ei siitä päävalmentajaksi varmaan ole, mutta kyllä se tuossa apuna menee hyvinkin. Kunhan vaan joukkueella ei ole mitään, sitä vastaan.Jatkaa joo.
No siis jos ensimmäisiin haastatteluihin on kysytty x -määrä valmentajia, jotka seura haluaa ja he ovat sanoneet kiitos ei.Mietin tätä lähdekriittisesti. Voisivatko agentit tietää, mihin järjestykseen Jyp on asettanut oman toivelistansa? Miksi tuo lista olisi vuodettu ulkopuolisille? Kiekkopiirit varmasti tietävät, ketkä ovat käyneet neuvotteluissa, mutta väittäisin, että keskustelujen sisällöstä on vaikea saada oikeaa tietoa. Todennäköisesti tämä huhu sisältää jonkin verran olettamuksia.
Ei minullakaan ole mitään sitä vastaan, jos Pönö ja Haataja on apukoutsit osaavan pääkäskijän tukena. Heiskanen joutui tekemättömään paikkaan ja mielestäni on ihan kohtuutonta tuomita häntä tuon muutaman kuukauden kiirastulen vuoksi. Ennen sitä sekoilua lienee kuitenkin varsin yleinen käsitys oli, että kyseessä on osaava valmentaja.Haataja on hyvä siinä. Enkä mä suutu, jos pönö jatkaa valmennuksessa myös, ei siitä päävalmentajaksi varmaan ole, mutta kyllä se tuossa apuna menee hyvinkin. Kunhan vaan joukkueella ei ole mitään, sitä vastaan.
Keskisuomalainen vastuullisena mediana seuraa herkeämättä Jypin tilannetta ja kaivaa totuuden esiin joka viikko, raportoiden lukijoilleen alueen suurimman ammattilaisseuran tilanteesta objektiivisesti ja asiantuntevasti seuralle vaikeistakin aiheista.
Tosin Pravdan sivuilta kyllä löytyy enemmän materiaalia Ukrainan sodan ongelmista kuin KSML:n sivuilta Jypin nykytilanteesta valmentajan ja johtoportaan osalta. Ehkä toimittajilla on ollut kovempi kiire esim. kilpasyönnistä tai tatuointiliikkeistä kertovien juttujen laadinnassa.
Heiskasen ja Hämäläisen valmentajapesti oli aprillipila jo joulukuussa. Sitten siitä tehtiin oikein mini-sarja nimeltään "Pidetään hauskaa", uusia jaksoja joka viikko. Pari kappaletta viikossa. Ihan hyvää tragikoomista sketsiä, voittaa Ylen tuotokset mennen tullen. Vähän kuin The Office jääkiekossa. Oli ilmeisesti niin suosittu, että uutta kautta tehdään parasta aikaa, pääosan esittäjät kuulemma kiinnitetty. Mukaanlukien pomo, "mä kannan vastuun tästä".
Ei se ihan kohtuutonta ole tuomita Pönöä tuon stintin perusteella. Tulee sisään ajatuksella, nyt mennään kivan kautta ja oliko viikko myöhemmin jo heitetty pelaajat julkisesti bussin alle. Luulen, että viimeistään siinä vaiheessa menetti pukukopin ja mahdollisuutensa.Ei minullakaan ole mitään sitä vastaan, jos Pönö ja Haataja on apukoutsit osaavan pääkäskijän tukena. Heiskanen joutui tekemättömään paikkaan ja mielestäni on ihan kohtuutonta tuomita häntä tuon muutaman kuukauden kiirastulen vuoksi. Ennen sitä sekoilua lienee kuitenkin varsin yleinen käsitys oli, että kyseessä on osaava valmentaja.
Tämä. Siellä on jo Haataja valmiina, niin kyllä pitäisi saada edes valita toinen apuvalmentaja itse.Lisäksi onhan se outo tilanne jos uusi valmentaja ei saa vaikuttaa omaan tiimiinsä vaan apuvalmentajat jo valittu, karsii myös varmasti kiinnostuneita
Tai sitten johtui, mutta potkujen jälkeen vetovoiman puute johtuu eri asioista. Nämä eivät sulje toisiaan pois.Kukahan kertoisi Seppäselle, ettei se vetovoiman puute johtunutkaan Rautakorven Jukasta?
Mahdollista, mutta Tuccan tiimiin on aina halukkaita löytynyt.Tai sitten johtui, mutta potkujen jälkeen vetovoiman puute johtuu eri asioista. Nämä eivät sulje toisiaan pois.
Saa kyllä vaikuttaa. Haataja lähtee, jos pääkoutsi niin haluaisi.Lisäksi onhan se outo tilanne jos uusi valmentaja ei saa vaikuttaa omaan tiimiinsä vaan apuvalmentajat jo valittu, karsii myös varmasti kiinnostuneita
No eihän JYPissä nyt semmosta tehtäis.Lisäksi onhan se outo tilanne jos uusi valmentaja ei saa vaikuttaa omaan tiimiinsä vaan apuvalmentajat jo valittu, karsii myös varmasti kiinnostuneita