Siis, mikä juttu tuo on että sponsoreille on kerrottu ja ensi viikolla julkaistaan, jos kerran hommat on saatu maaliin niin miksei samantien julkaista tai vähintään ilmoiteta julkisesti että neuvottelut on saatu onnistuneesti maaliin ja ensi viikolla julkaistaan nimi/nimet. Eli eri arvoistetaan joukkueen tukijat sen mukaan onko sponsori ja jos niin kuinka isolla panostuksella, ei mun mielestä hirveen järkevää kun varsinkin nyt koko yhteisö pitäisi saada täysillä seuran tueksi riippumatta siitä kuinka isosti on/on ollut tukemassa. Eikö talven viestintä virheistä ole opittu mitään.
Minä tulkitsisin asiaa siten, että sponsseille annetaan tietoisesti arvoa sponssaamisestaan ja toisaalta, vaikka nyt asiat olisi maalissakin, on luontevaa ja enemmän näkyvyyttä takaavaa järjestää isompi media tapaaminen ja samalla ottaa meidät kannattajat mukaan. Kysehän on siitä medianäkyvyydestä, halutaan saada maksimi näkyvyys niille sponsseille. Antaa aikaa valmistautua julkistukseen niille, jotka sen kautta näkyvyyttä hakee, mutta myös aikatauluttaa julkaistavien läsnä olo mahdollisuus, muutenhan moinen olisi ajan haaskausta järjestää.
Jos ajattelet, että kannattajat eriarvoistetaan suhteessa sponsoreihin, niin voihan sen ajatella toisinkin päin, kannattajia arvostetaan ja juuri siksi halutaan järjestää näyttävä mediatapahtuma koko JYP väelle. Se, ettei vain ilmoiteta, että maalissa on ja kertoillaan myöhemmin, olisi kyllä melkoista epä julkisuuden hallintaa, koska tonkimistahan tuo vain synnyttäisi ilman sitä näkyvyyttä JYPin kanssa näkyvien ansaitsemaa hyötyä asiasta.