Älä laita tällästä!Kyllähän se suurella todennäköisyydellä tämä tai Johansson on. Pääasia et nyt joku selvyys tulisi. Fagervallissa saa vaan pelätä yhden tyypin jatkamista apuvalmentajana.
Älä laita tällästä!Kyllähän se suurella todennäköisyydellä tämä tai Johansson on. Pääasia et nyt joku selvyys tulisi. Fagervallissa saa vaan pelätä yhden tyypin jatkamista apuvalmentajana.
Se, että henkilöt ovat olleet samassa organisaatiossa valmentamassa kahden kauden ajan 14 vuotta sitten tuskin tarkoittaa sitä, että Hämäläinen olisi mukana. Ainakin haluan uskoa näin.Kyllähän se suurella todennäköisyydellä tämä tai Johansson on. Pääasia et nyt joku selvyys tulisi. Fagervallissa saa vaan pelätä yhden tyypin jatkamista apuvalmentajana.
No juu ja toivotaan hartaasti näin. Hyvä kuitenkin vähän maalailla uhkakuvia ettei täysin iloksi muutu tämä synkkyys, jota täällä harrastettu. Aika näyttää ja reilun kuukauden sisällä ollaan muutenkin paljon viisaampia kaikesta koskien ensi kautta. Katsotaan sitten vituttaako vai ärsyttääkö vain.Se, että henkilöt ovat olleet samassa organisaatiossa valmentamassa kahden kauden ajan 14 vuotta sitten tuskin tarkoittaa sitä, että Hämäläinen olisi mukana. Ainakin haluan uskoa näin.
Tällä hetkellä johtava ajatus omissa odotuksissani on Murphyn laki, mutta olen ehdottoman valmis yllättymään positiivisesti.Se, että henkilöt ovat olleet samassa organisaatiossa valmentamassa kahden kauden ajan 14 vuotta sitten tuskin tarkoittaa sitä, että Hämäläinen olisi mukana. Ainakin haluan uskoa näin.
Niin. Onkai sille joku syynsä, miksi Viitanen ei seuraan jäänyt vaikka tarkoitus ilmeisesti oli.Tällä hetkellä johtava ajatus omissa odotuksissani on Murphyn laki, mutta olen ehdottoman valmis yllättymään positiivisesti.
No varmaan mennyt kausi selittää sen miksi panikoidaan. Pitihän meillä olla tällekin kaudelle täysi ja ehjä rosteri. Tai siis olihan meillä täydet kokoonpanot toki kun junnuista otettiin pelaajia.Kärsivällisyyttä, kyllä sieltä kokoonpano täyttyy pakosti. Toisaalta jos haluaa itseään stressata tälläisellä, niin ok sekin. Itse en osaa sanoa yhtään millainen joukkue tulee ensi kaudeksi ja oikeastaan se on ihan virkistävää.
Mulle on jo paljon hyvää jos Hämäläinen ei ole tuossa valmennus tiimissä mukana :DHymyilyttää tämä panikointi, vaikka sen tavallaan ymmärränkin.
Ai miksi hymyilyttää? Noh, ainakin osa porukasta ymmärtää, kun asiat tuodaan julki. Nyt alkaa olla monilta osin valmista, mutta julkistusten tarkkaa ajankohtaa ei ole vielä päätetty.
Kaikkia toiveita ei toteuteta, mutta paljon hyvää on tulossa.
Malttakaa vielä vähän.
Jollekin varmaan voi selittää joo, mutta tulossa on sen verran paljon muutoksia, että ei se ole ehkä kovin järkevää.No varmaan mennyt kausi selittää sen miksi panikoidaan. Pitihän meillä olla tällekin kaudelle täysi ja ehjä rosteri. Tai siis olihan meillä täydet kokoonpanot toki kun junnuista otettiin pelaajia.
Mulle ainakin tuo Nelforin "Kaikkia toiveita ei toteuteta" oli aika selkeä signaali siitä, että Hämäläinen tottatosiaan tulee jatkamaan. Tästä syystä Viitanen päätti lähteä. Seppäsen puuhastelu siis jatkuu.Mulle on jo paljon hyvää jos Hämäläinen ei ole tuossa valmennus tiimissä mukana :D
Jos näin olisi, niin olisin itse ainakin ihan helvetin pettynyt.Mulle ainakin tuo Nelforin "Kaikkia toiveita ei toteuteta" oli aika selkeä signaali siitä, että Hämäläinen siis tulee jatkamaan. Tästä syystä siis Viitanen päätti lähteä. Seppäsen puuhastelu siis jatkuu.
Kattellaan!
Tässä ketjussa kun ollaan niin sellaisestakin muutoksesta ollut juttua, että päävalmentaja ja UTJ olisi yksi ja sama henkilö.Jollekin varmaan voi selittää joo, mutta tulossa on sen verran paljon muutoksia, että ei se ole ehkä kovin järkevää.
Toiveita taisi olla pitkälti kaksi kappaletta. Viitanen ja Hämäläinen ulos. Viitasen lähtö on jo uutisoitu, joten mikäs toive meille jää toteuttamatta? En itse ainakaan keksi parempaa selitystä tuolle Nelforin fraasille.Jos näin olisi, niin olisin itse ainakin ihan helvetin pettynyt.
Jos Hämäläinen siellä oikeasti jatkaisi, niin itselle ainakin pettymys olisi ainoa tunne mitä on. Tämä kausi jo kertoi sen millainen mies Hämäläinen on, jo pelkästään junnupuolen sekoilut pitäisi olla sellainen asia, että ei pitäisi olla minkäänlainen vaihtoehto valmennus tiimiin.Toiveita taisi olla pitkälti kaksi kappaletta. Viitanen ja Hämäläinen ulos. Viitasen lähtö on jo uutisoitu, joten mikäs toive meille jää toteuttamatta? En itse ainakaan keksi parempaa selitystä tuolle Nelforin fraasille.
Olisiko vaikka Jukka Seppänen?Toiveita taisi olla pitkälti kaksi kappaletta. Viitanen ja Hämäläinen ulos. Viitasen lähtö on jo uutisoitu, joten mikäs toive meille jää toteuttamatta? En itse ainakaan keksi parempaa selitystä tuolle Nelforin fraasille.
Johansson toiminut pelaajapuolen pomona Frölundassa joten luultavasti myös hän voisi tehdä tuplaroolin.Tässä ketjussa kun ollaan niin sellaisestakin muutoksesta ollut juttua, että päävalmentaja ja UTJ olisi yksi ja sama henkilö.
Sattumoisin Fagervallilla kokemusta molemmista pesteistä Björklövenissä.
Ihan samaa olen kuullut että sponsoreille olisi lähtenyt viestiä että päävalmentaja olisi nyt lukittuna.Tämä ei ole oma huhu, tuli vastaan tuolla toisaalla, mutta sellaista huhuttiin, että sponsoreille olisi kerrottu valmentajasta ja julkaistaisiin ens viikolla ja valmentaja olisi ruotsalainen
Siis, mikä juttu tuo on että sponsoreille on kerrottu ja ensi viikolla julkaistaan, jos kerran hommat on saatu maaliin niin miksei samantien julkaista tai vähintään ilmoiteta julkisesti että neuvottelut on saatu onnistuneesti maaliin ja ensi viikolla julkaistaan nimi/nimet. Eli eri arvoistetaan joukkueen tukijat sen mukaan onko sponsori ja jos niin kuinka isolla panostuksella, ei mun mielestä hirveen järkevää kun varsinkin nyt koko yhteisö pitäisi saada täysillä seuran tueksi riippumatta siitä kuinka isosti on/on ollut tukemassa. Eikö talven viestintä virheistä ole opittu mitään.
Hyvin todennäköisesti hän ei ole Jypin seuraava valmentaja. Ei tämä varmaan ihan niin mene, että tyyppi, jolla ei ole mitään yhteyksiä Jypiin tulee valituksi muutamassa päivässä, kun on ensin ilmoittautunut lehdessä.Joakim Fagervall. Ilmoitti tekevänsä ratkaisunsa ennen pääsiäistä eikä jatka Bodenissa.
Viitanen & Seppänen: Hold my beer...Hyvin todennäköisesti hän ei ole Jypin seuraava valmentaja. Ei tämä varmaan ihan niin mene, että tyyppi, jolla ei ole mitään yhteyksiä Jypiin tulee valituksi muutamassa päivässä, kun on ensin ilmoittautunut lehdessä.