Kiekkojäärä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp, Milwaukee Admirals
Henk.koht. en kaipaa.Meinaat että Niku suostuisi tulemaan takaisin? Itse epäilen.
Henk.koht. en kaipaa.Meinaat että Niku suostuisi tulemaan takaisin? Itse epäilen.
Tästä nyt tullee taas sanomista mutta en kaipaa kuten tuossa jo kommentoin ja viime talvena myös.JYP on edelleen Nikun ykkösvaihtoehto Suomessa. Olettaen toki, että Nikua häirinneet henkilöt poistuvat organisaatiosta, joka onkin toteutumassa. Siltoja ei tuossa hässäkässä poltettu.
Toivottavasti eiJos tulevaa valmentajaa ei olisi täällä vielä ollenkaan spekuloitu ja mahdollisesti aiheuttaisi parranpärinää, niin yks nimi tulee mieleen itsellä, Lauri Marjamäki, ei perustu yhtään mihinkään mut jostain syystä tuli itsellä mieleen.
Tästä nyt tullee taas sanomista mutta en kaipaa kuten tuossa jo kommentoin ja viime talvena myös.
Herralla kun tuntuu olevan suurempi ego kuin taidot riittää vaiks faneja täälläkin vaan riittää. Herralla niin vähäiset puolustustaidot että...
Palkkaa pitää vähintään tarkastella jos tulossa.
Itselläni ei ole tietoa, pelkästään palstalta luettua, mutta tässä vaihtoehtoisia (puolustavia) tarinoita.Sama täällä. En kaipaa semmoisia ukkoja rosteriin, jotka pelaavat itselleen eivätkä joukkueelle. Toivon, ettei pelaa täällä enää koskaan.
Ja kuitenkin taidot on hyökkäyspäässä ja puolustaminen on ihan junnutasoa, niin pelatkoon muualla.
Henk.koht. Karri Kivi mieluiten, koska vei pienemmän budjetin Ässät mestariksi ja on mediassa esiintynyt järkevästi + runsaasti. Eikä paiskonut kärkipelaajia bussin alle, yms. On junnupuolelta kokemusta myös.Ehkä Karri Kivi, koska nimi ei ole tällä kaudella pyörinyt mutta aiemmilla kausilla on.
Pekka Virta taas voisi pelillisesti osua tuohon koloon mitä haetaan ja SaiPassa epäonnistumisen jälkeen voisi aiheuttaa myös "parran pärinää" Itse toivoisin kyllä tuota jotain Ruotsalaista. Tulisi jotain uutta.
Kun luin alle linkatun artikkelin, niin tuntui kuin Virta puhuisi juuri Jypin tilanteesta ja Jypin johdolle, esim. vannoo aktiivisen pelityylin nimeen mestaruuden saavuttamisessa, mutta paaluttaa että siihen tarvitaan oikea rosteri: "Itse uskon aina hyökkäämiseen, ja silloin pitää saada sellainen joukkue jalkeille. Minulle järjestettiin joukkue, jonka avulla pystyttiin hyökkäämällä ja kiekkokontrollilla voittamaan mestaruuden."JTM: Se nimi minkä olet kuullut, niin onko sellainen joka ei tällä hetkellä valmenna missään?
Voisin veikata kanssa, että jotakin neuvotteluja käydään tai on käyty. En tiedä onko se paras vaihtoehto, mutta varmasti yksi vaihtoehdoista.Villit huhut kertoo että Virtanen on täysin potentiaalinen vaihtoehto JYPin seuraavaksi päävalmentajaksi.
Ainakin oli, mutta kuulin jossain kohtaa, ettei olisi tulossa toistaiseksi takaisin, mutta varmaa tietoa ei ole. Johanssonin nimi pyörinyt vahvimmin esillä, sekä joku täältä taustoja omaava.Villit huhut kertoo että Virtanen on täysin potentiaalinen vaihtoehto JYPin seuraavaksi päävalmentajaksi.
Juu kyllä olet saanut oikeaa tietoa.Koskelan veljekset tosiaan menossa Jukureihin molemmat, tämä kuultu niin läheltä veljeksiä ja mulle luotettavasta lähteestä että melkein 100% varmana voi tätä pitää. Toki tässä JYP kannattajana on oppinut siihen, että mikään juttu ei ole varma ennenkuin se on aivan varma *hymiö
Veltsu 2.0 eli päivitetty versio aivan piinkovasta valmentajasta. Aikoinaan ei metodinsa vakuuttaneet mutta toden totta jos on mennyt eteenpäin niin mikä ettei.Veltsukin on virheistään oppinut. Oli pyytänyt useammalta Jyp aikaiselta nuorelta pelaajalta anteeksi miten oli Perrinin aikaan heitä kohdellut.
Metodit olivat parantuneet mm Lukossa ja Tepsissä.
Kokemus ja itsetutkiskelu tekee usein hyvää. Sitten on ihmistyyppi joka ei koskaan tee virhettä, on hieman tietävämpi "koska ollut alalla pitkään, on vanhempi jne" mutta on kuitenkin meinannut erehtyä olleensa väärässä.
En lähtökohtaisesti Veltsua tyrmäisi vaan antaisin mahdollisuuden. Tämän kasvun vuoksi, se kun tuntui olevan kehityksen este viime reissulla.
Tästä kerroin jo aiemmin keskusteluyhteys on olemassa. En oikein tiedä miten tähän pitäisi suhtautuaVillit huhut kertoo että Virtanen on täysin potentiaalinen vaihtoehto JYPin seuraavaksi päävalmentajaksi.
Itse ehkä kaipaisin vähän raikkaampaa valintaa, vaikka minulla ei Virtasta vastaan sinänsä mitään ole.Tästä kerroin jo aiemmin keskusteluyhteys on olemassa. En oikein tiedä miten tähän pitäisi suhtautua
Olen sitä mieltä, että aikanaan Veltsun potkut oli aiheelliset. Ajankohta toki täysin väärä ja käsittämätön kuin nyt myös Rautakorven potkuissakin sikälikin voi kyseenalaistaa Seppäsen oppimiskokemuksia.Itse suhtaudun Veltsuun myötämielisesti, mikäli sitä huhuttua ulkomaalaista sateentekijää ei ole saatavilla.
Itse suhtaudun Veltsuun myötämielisesti, mikäli sitä huhuttua ulkomaalaista sateentekijää ei ole saatavilla.
Olen täysin samaa mieltä, että Virtanen on kyllä todella fiksu ja ymmärtää todella paljon. Elää ja hengittää jääkiekkoa ja iso JYP-sydän. Siinä ei mitään, mutta onko tähän paikkaan ihan oikea mies, niin en todellakaan tiedä.Olen sitä mieltä, että aikanaan Veltsun potkut oli aiheelliset. Ajankohta toki täysin väärä ja käsittämätön kuin nyt myös Rautakorven potkuissakin sikälikin voi kyseenalaistaa Seppäsen oppimiskokemuksia.
Asiaan, olen kuitenkin myös Veltsua puolustanut (vaikka useat muistaa varmaan vain kritiikin) kun useammankin kerran olen naamatusten ollut eri yhteyksissä jutuissa. Viisas mieshän hän on ja ymmärtää kiekosta paljon. Kolme isoa ongelmaa nähdäkseni Ventsulla kuitenkin on tai ainakin JYPissä ollessaan oli. Ensimmäinen ja ehkä se tärkein ja vaikein ongelma. Mies on viisas ja ymmärtää peliä, muttei osaa sitä opettaa riittävän hyvin pelaajille, varsinkaan jos he eivät ole myötämielisiä uusille ajatuksille, ei osaa kääntää heidän päätään. Toinen ongelma viestintä joukkueen sisällä ja kolmas hirttäytyminen mies vs mies puolustamiseen.
Mikäli nämä on kehittyneet, niin kyllä olen valmis antamaan Veltsulle uuden mahdollisuuden.
Voiko olla parempaa aikaa valmentajan potkuille jos on pakko antaa, kun kauden päättymisen jälkeen pääsiäisenä. siinä on jopa aikaa etsiä uusi valmentaja, kun seuraavan vuoden pelitavalliset asiat ruvetaan hiomaan kesälomien jälkeen heinä elokuussa. perus kunto kauden vetämiseen ei välttämättä päävalmentajaa tarvita.Veltsun potkut oli aiheelliset. Ajankohta toki täysin väärä ja käsittämätön kuin nyt myös Rautakorven potkuissakin sikälikin voi kyseenalaistaa Seppäsen oppimiskokemuksia.
Tämä nyt on aivan selkeä asia, virhe ajoitus Veltsun potkut oli sikäli, kun mitään kunnollista varasuunnitelmia ei ollut valmiina. Sitten sovellettiin...Väitän että Virtanen ei olisi saanut monoa jos HIFK-sarja ei olisi mennyt niin kuin meni.
Veltsu ei ollut huono valmentaja, mutta reagointi pelien sisällä eli reagoimattomuus oli mielestäni suurin heikkous eli ei reagoinut. Sama ”synti” kuin häntä seuranneille useilla valmentajilla. Tuntui kuitenkin ettei koskaan annettu oikein aikaa sille pelin kehittämiselle vaan aina palattiin vanhaan, kun alkukauteen hävittiin liikaa. Myös hänen aikaansa pelanneet pelaajat kertoivat vähän samaa tarinaa, että Veltsun käytyä kopissa oltiin aika suu auki tyyliin ”mitähän tuo nyt tarkoitti” ja tuo vähän tukee sitä mitä kirjoitit ettei olisi osannut sitä pelaamista opettaa pelaajille. Nythän tuota ongelmaa ei pitäisi syntyä, jos vain osaa tuon Seppäsen kaavaileman valmennustavan jossa pelaajat harjoitteiden kautta oppivat sen kuin itsekseen. Tähän en usko, että tuo toimii vielä tämän päivän kiekkoilijoilla, mutta toivon olevani väärässä.Olen sitä mieltä, että aikanaan Veltsun potkut oli aiheelliset. Ajankohta toki täysin väärä ja käsittämätön kuin nyt myös Rautakorven potkuissakin sikälikin voi kyseenalaistaa Seppäsen oppimiskokemuksia.
Asiaan, olen kuitenkin myös Veltsua puolustanut (vaikka useat muistaa varmaan vain kritiikin) kun useammankin kerran olen naamatusten ollut eri yhteyksissä jutuissa. Viisas mieshän hän on ja ymmärtää kiekosta paljon. Kolme isoa ongelmaa nähdäkseni Ventsulla kuitenkin on tai ainakin JYPissä ollessaan oli. Ensimmäinen ja ehkä se tärkein ja vaikein ongelma. Mies on viisas ja ymmärtää peliä, muttei osaa sitä opettaa riittävän hyvin pelaajille, varsinkaan jos he eivät ole myötämielisiä uusille ajatuksille, ei osaa kääntää heidän päätään. Toinen ongelma viestintä joukkueen sisällä ja kolmas hirttäytyminen mies vs mies puolustamiseen.
Mikäli nämä on kehittyneet, niin kyllä olen valmis antamaan Veltsulle uuden mahdollisuuden.
Onko koskaan kunnollista vara suunnitelmaa? Ei noita valmentaja keskusteluja hirveän avoimesti voi etukäteen käydä, Täällä on kumminkin niin pienet piirit ja hyvin äkkiä tällainen etsintä menee sen hetkisen valmentajan korviin. Niin työmotivaatio kärsii kun se on selvä merkki luottamuksen menosta.Tämä nyt on aivan selkeä asia, virhe ajoitus Veltsun potkut oli sikäli, kun mitään kunnollista varasuunnitelmia ei ollut valmiina. Sitten sovellettiin...
Se on normaalia markkinataloutta, niin työntekijä kuin työnantaja kilpailuttaa toisiaan ja osaamistaan sekä markkinoita. Ehdottomasti jatkoon, näinhän se pääosin länsimaissa menee, ehkä joskus suomessakin kunhan saadaan AY-valta purettua..
Mietiipä sitä omakohtaisesti, kun teet mitä työtä tahansa, ja kuulet että heti kun löytyy vaihtoehto tilalle niin saat lähteä. niin ei sitä aamulla into pinkeänä nouse ylös ja lähde tuotantopaikalle, odottamaan ja kuulemaan ettei huomenna tarvii tulla.