Ciccarelli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Oletko yhtään seurannut mitä Suikkanen on viime vuodet tehnyt? Tämä kausi kyllä Italiassa.Kyllä minä ennemmin Marjamäen ottaisin kun Suikkasen. Marjamäki on sentään valmentanut kovissa sarjoissa tässä männä vuosilla. Suikkanen tehnyt uraa vissiin jossain Italiassa? Minusta muutenkin aika absurdia, että vielä vuonna 2024 joku ottaa Suikkasen nimen ihan tosissaan esiin.
Olisipa uusi valmentaja ulkomailta tai sitten Karri Kivi. Eikös Kivikin lähtenyt johonkin Slovakiaan tässä talven aikana?
Jokerikorttina tähän voisi heittää vielä Raipen nimen.
Mutta sitä edeltävät DEL-liigassa ja ihan hyvin tuloksin viisi kautta ICEHL:ssä.
Suikkanen nyt ei varmastikkaan ole liigaan enää tulossa mutta hivenen paistoi kommenteista että ei pienintä tietoa mitä on tehnyt tai sitten ei tietoa eurooppalaisista sarjoista.
Pikkaraisen kanssa ainakin minun käsityksen mukaan neuvoteltiin jossain vaiheessa mutta ei päästy yhteisymmärrykseen.Onko tällä Jarno Pikkarainen -huhulla mitään, no, huhupohjaa vai onko vain ilmoille heitetty nimi? JYPin brändiin ei toki Mikkelin baaritappelija sopisi, mutta ilmeisesti kasvua on tapahtunut sielläkin päässä. Kävisi minulle.