JYP-huhut

  • 2 268 659
  • 10 759

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huhuja toki, mutta ymmärsin näin kun @Wraith mainitsi, että ei olisi enää verkoissa vaan vedetty ihan kuivalle maalle saakka. Toki näistä ei koskaan kukaan voi varmaksi tietää.
No näin se oma viimeisin tieto on, että homma olisi saatu ihan maaliin asti. Mutta katsellaan mitä kevät tuo tullessaan ja huokaistaan sitten, kun tämä olisi virallista. Eletään toivossa.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole aiempaa keskustelua kokonaisuudessaan lukenut, mutta mistä nuo Schnarr-huhut kumpuaa
Nimimerkki @Wraith on hyvin perillä siitä, mitä seuran sisällä on meneillään ja ajoittain hän paljastelee niitä uutisia tänne ennakkoon. Tässä tapauksessa @Wraith ei kommentoinut muuta kuin etä iso kala ollaan saamassa ensi kaudeksi, mutta ei voi paljastaa enempää. Sitten alkaa lisäkyselyt ja nimien heitot, jotka @Wreith yksi kerrallaan tyrmää, kertomatta kuitenkaan kenestä on kyse. Schnarrin nimeä @Wraith ei ole tyrmännyt, eli Schnarr se on. Helppoa.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
No näin se oma viimeisin tieto on, että homma olisi saatu ihan maaliin asti. Mutta katsellaan mitä kevät tuo tullessaan ja huokaistaan sitten, kun tämä olisi virallista. Eletään toivossa.

Meidän tuurilla pelsu vetää finaaleihin asti ja Schnarr on yllätys yllätys isossa roolissa. Luulisi että näissä soppareissa joku ulkomaanpykälä on, muuten niitä ei olisi mitään järkeä syksyllä kirjoittaa.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Kiitos jeesus ettei Rautajukkakorpi ole ensi kauden UTJ
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
No ei se Seppänen sentään mikään Jeesus ole vaikka näissä JYPin asioissa vahvasti siltä vaikuttaa!
Ei niin, Seppänen muodostaa Veken ja KÖKin kanssa vain kolmen viisaan miehen porukan. Osansa heilläkin Jeesuksen tarinassa, siis tietäjillä.

Rautakorpi olisi ollut erinomainen UTJ mutta en itse moiseen missään kohti uskonut. Miksi olisi halunnut jäädä organisaatioon potkujen jälkeen ja varsinkaan UTJksi josta nimenomaan lähti Tapparassa, kun veri vetää valmentamaan vaikka onkin ammattitaitoinen UTJ
 

Liitteet

  • Screenshot_20240114_132833_Background Eraser.jpg
    Screenshot_20240114_132833_Background Eraser.jpg
    154 KB · kertaa luettu: 100

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Ei niin, Seppänen muodostaa Veken ja KÖKin kanssa vain kolmen viisaan miehen porukan. Osansa heilläkin Jeesuksen tarinassa, siis tietäjillä.

Rautakorpi olisi ollut erinomainen UTJ mutta en itse moiseen missään kohti uskonut. Miksi olisi halunnut jäädä organisaatioon potkujen jälkeen ja varsinkaan UTJksi josta nimenomaan lähti Tapparassa, kun veri vetää valmentamaan vaikka onkin ammattitaitoinen UTJ
Mutta tiedättekö, miksi Rautakorpi oikeasti potkittiin pellolle?

- Tietäjät tietää.
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Ei niin, Seppänen muodostaa Veken ja KÖKin kanssa vain kolmen viisaan miehen porukan. Osansa heilläkin Jeesuksen tarinassa, siis tietäjillä.

Rautakorpi olisi ollut erinomainen UTJ mutta en itse moiseen missään kohti uskonut. Miksi olisi halunnut jäädä organisaatioon potkujen jälkeen ja varsinkaan UTJksi josta nimenomaan lähti Tapparassa, kun veri vetää valmentamaan vaikka onkin ammattitaitoinen UTJ
Oltiin siinä 5 vastaan 3 alivoimalla ja Seppänen alkoi antamaan potkuja boom, bäng , mutta siitäkin selvittiin.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oltiin siinä 5 vastaan 3 alivoimalla ja Seppänen alkoi antamaan potkuja boom, bäng , mutta siitäkin selvittiin.
"Mä olen Mikko Toivonen ja tiedän, että Liigakauden voi vetää läpi jäämättä jumboksi vain kahdella liigakelpoisella hyökkäysketjulla"
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos jeesus ettei Rautajukkakorpi ole ensi kauden UTJ


No ei se Seppänen sentään mikään Jeesus ole vaikka näissä JYPin asioissa vahvasti siltä vaikuttaa!

Eikö tässä nimenomaan epäillä @Huikko n toimesta, että Seppänen on Jeesus? Koska Seppänen päättää ja kiitetään Jeesusta.

Tämä taitaa olla loppukauden mielenkiintoisin kysymys. Kumpi on oikeassa @Huikko joka epäilee, että Seppänen on Jeesus vai @koutsikaitsu joka väittää ettei Seppänen sentään mikään Jeesus ole?

Luultavasti tämän kauden osalta huhuketjun voi sulkea ainakin pelaajasiirtojen osalta.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
"Mä olen Mikko Toivonen ja tiedän, että Liigakauden voi vetää läpi jäämättä jumboksi vain kahdella liigakelpoisella hyökkäysketjulla"
”Ykkösketju menetti sentterinsä. Kakkosketju menetti laiturinsa.

Lirissä ollaan. Sit rupes tulemaan kohuja kohujen jälkeen.

Mut sain Nikun Ilvekseen. Sitäkin seliteltiin.”
 
Viimeksi muokattu:

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
luitteko Reijon haastattelun . Voisi jäädä meille. Kolme itämaan tietäjää kaivamaan kuvetta. Olisi aika hieno , jos Reijo-Schnarr-Smith
Eikai tuossa haastattelussa mitään sellasta sanottu? Ellei nyt oo tullu joku uus haastattelu?

Mä vaan mietin, että kuuluukohan tuohon samaan pakettiin Gardinerin kanssa sitten automaattisesti myös Christoffer vai osaako nuo veljekset pelata/elää enää erillään? Luulen, että ovat peliajan ulkopuolellakin tekemisissä toistensa kanssa varmasti aika paljon. Smith mukaanlukien.

Olisihan tuo nyt aika erihäijy ketju, mutta taitaa mennä utopiaketjun puolelle.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Jeesushan oli venäläinen kantoraketti.

Seppänen taas on enemmänkin Tarzan.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä vaan mietin, että kuuluukohan tuohon samaan pakettiin Gardinerin kanssa sitten automaattisesti myös Christoffer vai osaako nuo veljekset pelata/elää enää erillään? Luulen, että ovat peliajan ulkopuolellakin tekemisissä toistensa kanssa varmasti aika paljon. Smith mukaanlukien.

Olisihan tuo nyt aika erihäijy ketju, mutta taitaa mennä utopiaketjun puolelle.
Näin on huhuttu että BC menee Gardinerin matkassa Keski-Eurooppaan.
Haluavat ilmeisesti pelata yhdessä ja viimeisimmän ”tiedon” mukaan ensi kaudella pelaavat Saksassa.
Tuo huhu tosin hyvin epävarma.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Näin on huhuttu että BC menee Gardinerin matkassa Keski-Eurooppaan.
Haluavat ilmeisesti pelata yhdessä ja viimeisimmän ”tiedon” mukaan ensi kaudella pelaavat Saksassa.
Tuo huhu tosin hyvin epävarma.
Heh, juniorivuosina tappelivat WHL:ssä, mutta lähes vuosikymmen myöhemmin ovat veljeksiä, jotka haluavat pelata samassa seurassa jos suinkin mahdollista. Vaikka miehet eivät pääsisi kokemaan pudotuspelejä JYPissä koskaan, niin varmasti voivat molemmat todeta Saksaan lähtiessä, että kannatti käydä vetämässä Jyväskylän reissu.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuossa Keskisuomalaisen jutussa tuli itselle ainakin ihan yllätyksenä, että neuvottelut olisi pitkällä ruotsalaisen päävalmentajan kanssa. Onko tästä kellään mitään tietoa?
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuossa Keskisuomalaisen jutussa tuli itselle ainakin ihan yllätyksenä, että neuvottelut olisi pitkällä ruotsalaisen päävalmentajan kanssa. Onko tästä kellään mitään tietoa?
Ei ainakaan itsellä minkäänlaista.
Väkisinkin tuli sellainen tunne että kun huhujen palaset yhdistelee niin Viinanen ja Harvia haluaa Pikkaraisen ja Seppänen tämän ruotsalaisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös