Ei tietenkään ja paljonhan tänne mahtuu tietäjiä ja "tietäjiä".Lähinnä tässä on kyse siitä, että jatkiksessa maalatut maailmanloput harvoin ovat koko totuus.
Ei tietenkään ja paljonhan tänne mahtuu tietäjiä ja "tietäjiä".Lähinnä tässä on kyse siitä, että jatkiksessa maalatut maailmanloput harvoin ovat koko totuus.
JOS huhut pitää paikkansa niin uusi valmennus ja uusi urheilujohto, ja se tekee aika paljon.. Olisi ihan kiva tietää mitä on tapahtunut viimeisten viikkojen aikana?
Enpä ole tuollaisesta kuullut. Ainoa uusi nimi mikä hetken ollut puheissa on Pikkarainen.Jos päävalmentaja on vaihtumassa, onko uuden valmentajan sukunimen neljä ensimmäistä kirjainta v, i, r ja t?
Pekka Virtanen, on. Marko Virta oli myös lähellä, mutta ui haavista läpi.Jos päävalmentaja on vaihtumassa, onko uuden valmentajan sukunimen neljä ensimmäistä kirjainta v, i, r ja t?
Paitsi jos taas mennään siihen että meidän pakkikalusto on taas junnu- tai Mestis-tasoa.Kovat sentterit Jypillä Schnar-Nättinen-Lassila-Kapanen. Tuolla pelattaisi jo mestaruudesta:)
Peki vai Tuomas?Jostain pölähti korvaan Tuokkolan nimi valmentaja-spekulaatioissa; ei kyllä herätä minkäänlaista tunnetta
Jos päävalmentaja on vaihtumassa, onko uuden valmentajan sukunimen neljä ensimmäistä kirjainta v, i, r ja t?
Asiasta enempää tietämättä olen kuullut huhuissa erään entisen Jyp-valmentajan nimen. Hän olisi kuitenkin vähintään mielenkiintoinen valinta omasta mielestä tänne UTJ-hommiin.Korvaajasta ei ollut tietoa.
Heitän oman arvauksen, että kyseessä voisi olla Kenkä, mutta mitään tietoa ja huhua tosiaan ei itsellä ole Hytösen lisäksi tähän pestiin.Asiasta enempää tietämättä olen kuullut huhuissa erään entisen Jyp-valmentajan nimen. Hän olisi kuitenkin vähintään mielenkiintoinen valinta omasta mielestä tänne UTJ-hommiin.
Riston pesti JYPin urheilutoimenjohtajana taisi olla vaan kiva pieni ajatusleikki palstalla, mutta tiedä sitten olisko asiassa oikeaakin totuudenperää.Asiasta enempää tietämättä olen kuullut huhuissa erään entisen Jyp-valmentajan nimen. Hän olisi kuitenkin vähintään mielenkiintoinen valinta omasta mielestä tänne UTJ-hommiin.
Ei ole Kenkä se mitä minä olen kuullut, mutta olisi kyllä mielenkiintoinen nähdä tämäkin. Tämä kenestä olen kuullut on ollut ihan viimeisen kymmenen vuoden sisällä päävalmentajana, mutta en viitsi nimeä mainitaHeitän oman arvauksen, että kyseessä voisi olla Kenkä, mutta mitään tietoa ja huhua tosiaan ei itsellä ole Hytösen lisäksi tähän pestiin.
Merikivi luultavasti. Lähde: Trust me bro.Heitän oman arvauksen, että kyseessä voisi olla Kenkä, mutta mitään tietoa ja huhua tosiaan ei itsellä ole Hytösen lisäksi tähän pestiin.
Tiedän ettei oo hirveän uskottavan kuuloinen tää mun juttu etenkin, kun ekoja kertoja huhuja kerron.Merikivi luultavasti. Lähde: Trust me bro.
Joo ei mitään, bro.Oho sori @Wraith lainasin sinua vaikka piti lainata @Hämähäkki
Ei se mitään, huhupalstahan tämä on. Tuntuu vaan hassulta ajatusleikiltä, että se olisi RD tai Kenkä.Tiedän ettei oo hirveän uskottavan kuuloinen tää mun juttu etenkin, kun ekoja kertoja huhuja kerron.
Leo Ring **
Ei se mitään, huhupalstahan tämä on. Tuntuu vaan hassulta ajatusleikiltä, että se olisi RD tai Kenkä.
RD, Rautakorpi tai Hytönen. Kaikki ois kontakteineen hyviä. Joka tapauksessa upgrade nykyiseen olisi iso, on se kuka tahansa näistä tai sitten joku muu joka ei Siwan kassalta.RD on 30v kokemus valmentamisesta ja oliko melkein 10v eri maajoukkeiden valmennuksesta. Kontakteja varmaan jonkin verran syntynyt. Sanotaan nyt että ei varmaan huonoimpia vaihtoehtoja.