Yksi jo menetetty eli Niku, jos toinenkin samasta syystä (Julle) niin alkaa tältäkin osin Seppäsen vision puheet ja teot rakoilla.Seppänen kun tuntuu olevan omien kasvattien perään, niin nyt se Hämäläinen pois, niin ei karkaa Julle muualle.
Yksi jo menetetty eli Niku, jos toinenkin samasta syystä (Julle) niin alkaa tältäkin osin Seppäsen vision puheet ja teot rakoilla.Seppänen kun tuntuu olevan omien kasvattien perään, niin nyt se Hämäläinen pois, niin ei karkaa Julle muualle.
Ite veikkaan, et Palle ja Holgersson lähtee seuraavaks.Yksi jo menetetty eli Niku, jos toinenkin samasta syystä (Julle) niin alkaa tältäkin osin Seppäsen vision puheet ja teot rakoilla.
@Hols Nilgerssön tuus nyt itte selittään.Ite veikkaan, et Palle ja Holgersson lähtee seuraavaks.
Mä kadotin ehkä jonkun punaisen langan tässä, kun en tiedä mihin tässä viittaat? Kuinka moni täällä on puhunut sen suuntaisesti, että kannattajat eivät ymmärrä mitään tai kannattajilla ei saisi olla mitään vaikutusvaltaa?Kyllä minä tässä @Viljasen Saab96 :ia komppaan ja toistan myös itseäni kuin palstalegenda keskialueesta (terkkuja @JypFabu ). En ymmärrä, mistä tuo Seppäsen mandaatti päättää kaikesta noilla omistuksilla on peräisin. Muut ovat lapasia?
Samoin välillä ihmetyttää stereotypia palstalle kirjoittavasta kannattajasta: köyhä putkiaivo, ei voi olla parempi kuin nykyjohto.
Aiemminkin olen nostanut kannattajien osuuden seuran asioissa ja taisin mainita FC Bayernin. Ei ne ihan vihkoon ole vetäneet, vaikka juuri nyt (onneksi sarjan kannalta) Luke ja pillerikaupungin pojat rokkaa. Mitäpä luulette, miksi ko. joukkueen hihasta katosi Qatarin lentoyhtiön logo?
En siis vastusta ajatusta kannattajien nykyistä suuremmasta (= lähestyy nollaa) vaikutusvallasta. Vaatii toki, että järjestäydytään nykyistä enemmän.
En missään nimessä viitannut sinun kirjoituksiin. Muutaman kerran tuo ilmiö on tullut itsellä vastaan eri kirjoittajilta ja sitä hämmästelin.Mä kadotin ehkä jonkun punaisen langan tässä, kun en tiedä mihin tässä viittaat? Kuinka moni täällä on puhunut sen suuntaisesti, että kannattajat eivät ymmärrä mitään ja kannattajilla ei saisi olla mitään vaikutusvaltaa?
Muistaakseni vain yksi on tähän suuntaan puhunut, eikä se tapahtunut tässä keskustelussa.
Kyllä minä tässä @Viljasen Saab96 :ia komppaan ja toistan myös itseäni kuin palstalegenda keskialueesta (terkkuja @JypFabu ). En ymmärrä, mistä tuo Seppäsen mandaatti päättää kaikesta noilla omistuksilla on peräisin. Muut ovat lapasia?
Tarkistin vaan tägäämällä, että ukko on kunnossa. Huhujen mukaan (ketjun aihe) ei nimittäin ole tullut hetkeen kirjoituksia sieltä suunnalta.Isosti väärässä voin olla, mutta epäilen, että kun jo x kausia tässä vedetty tunnetuin tuloksin, se voi hiljentää, jos jollakulla on esittää polku takaisin menestymään. En siis sano, että Näin on fakta, mutta sen olen nähnyt kirkkaana, että siitä lähtien, kun Seppänen siirtyi ison veden taakse golffaamaan, on paatti hiljalleen hörpännyt lisää ja lisää vettä.
Jos tilanne on tuo, voi olla, että osalliset miettii, josko tätä tietä onnistuisi paremmin, joku yhtenäinen näkemys kun on löydettävä, jos haluaa asioille parannusta. Muistuttaisin tässä kuitenkin siitä, että vaikka nyt näyttää kuinka kaaokselta voi niitä tuloksia nähdä vasta tuonnempana, vaikka kuinka haluaisi nyt ja asap.
Jotenkin itsellä on sellainen tuntu, että aika paljon lokaa sinne tänne perustuu vääriin kuvitelmiin ja hätäisiin johtopäätöksiin ja tietysti, aina pohjalla on pointtikin, silti rikkinäinen puhelin lie kaikille tuttu.
Tarkistin vaan tägäämällä, että ukko on kunnossa. Huhujen mukaan (ketjun aihe) ei nimittäin ole tullut hetkeen kirjoituksia sieltä suunnalta.
Yksi jo menetetty eli Niku, jos toinenkin samasta syystä (Julle) niin alkaa tältäkin osin Seppäsen vision puheet ja teot rakoilla.
Unelma ja utopiaketjuihin nämä...Eikös täällä huhuttu sitä suomalaista, ei lähtökohtaisesti kärkiketjujen hyökkääjää? Tämä samainen pelaaja on luultavasti myös yksi niistä jolle on mainittu mahdollisen tulevan kotimaisen päävalmentajan nimi. 1+1. Immonen, joka ei lähtökohtaisesti ole kärkiketjujen mies. Immoselle mainittu Jukka Jalosen nimi, jonka alaisuudessa oli voittamassa suomelle kultaa.
Lajin helppous viehättää.
Ketkä me?Jos kerää miljoonaomaisuuden , ei voi olla ihan putkiaivo Me emme siihen pysty , joten myös kunnioitusta , vaikka joskus mokaakin
Kyllähän JYP-kannattajat kunnioittavat Seppästä erittäin paljon, mutta se ei tarkoita, että kaikki virheet sivuutetaan, eikä anneta kritiikkiä, kun sille on tarvetta.Jos kerää miljoonaomaisuuden , ei voi olla ihan putkiaivo Me emme siihen pysty , joten myös kunnioitusta , vaikka joskus mokaakin
No hyvin pientä kuulunut, että jotain tulisi ulkomailta, mutta saapi nähdä.Onko siis pienintä huhua kellään, että seuraavan 10 päivän aikana putkahtaisi edes Mestiksestä ketään sisään?
DEL2 löydetty tollanen rightin hyökkääjä nimeltä Rasmus Heljanko?No hyvin pientä kuulunut, että jotain tulisi ulkomailta, mutta saapi nähdä.
Voi olla myös sentteri Tsekeistä etumerkillä Giorgio.DEL2 löydetty tollanen rightin hyökkääjä nimeltä Rasmus Heljanko?
Tai puolustaja Saksasta sukunimellä Welsh.Voi olla myös sentteri Tsekeistä etumerkillä Giorgio.
Miksi ei kotiuttaisi ihan suoraan itse Mike Wirilliä? Hänen pelaajaura vielä jatkuu. Toisi kokemusta. Mikellä on vielä siellä viimeiset taikinanjuuret siirrettäväksi nuorille.Mike Wirllin serkkupoika Michael Swirll suoraan ECPWHL:stä