Aito Taisto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Tottakai. Näinhän on ammattiurheilussa asiat.Mutta, jos alemmalle tasolle karsintojen kautta päätyy, on syy yksinomaan seuran palkkalistoilla olevissa henkilöissä.
Tottakai. Näinhän on ammattiurheilussa asiat.Mutta, jos alemmalle tasolle karsintojen kautta päätyy, on syy yksinomaan seuran palkkalistoilla olevissa henkilöissä.
Pahat tilanteet päällä näköjään...en oikein pysy taas perässä tietyissä viesteissä.Huhujen mukaan ilmeisesti JYP tippumassa Mestikseen.
Kaikille kenkää!
Jos se Kick-Off tulee, niin olettaisin siellä tulevan puuttuvat. Tai sitten Valtran haluama julkistus jollain tapaa, ja kunhan varmasti on nimi alla Ratcliffellä tai jollain toisella Thorellin lisäksi.
Kick-Off on kesäkuun puolivälissä. Sitä ennen tai siellä on toiveena julkistaa jotain, mutta varmaa se ei ole.Jos se Kick-Off tulee, niin olettaisin siellä tulevan puuttuvat. Tai sitten Valtran haluama julkistus jollain tapaa, ja kunhan varmasti on nimi alla Ratcliffellä tai jollain toisella Thorellin lisäksi.
Näin minäkin ymmärtänyt, sillä ihmettelen jos Thorell ja mahd. Ratcliffe venytetään sinne saakka.Kick-Off on kesäkuun puolivälissä. Sitä ennen tai siellä on toiveena julkistaa jotain, mutta varmaa se ei ole.
Veikkaan että Valtralla on aika paljon sanottavaa siihen milloin ja miten nimet tulee ulos.Näin minäkin ymmärtänyt, sillä ihmettelen jos Thorell ja mahd. Ratcliffe venytetään sinne saakka.
Juuri näin, ainakin aiemmin oli halu ennen kickoffeja, mutta voihan se olla muuttunut. Toisaalta eipä tuo Schnarrin julkistuskaan Valtran toiveiden mukaan mennyt. Kaikki on tässä seurassa mahdollista.Veikkaan että Valtralla on aika paljon sanottavaa siihen milloin ja miten nimet tulee ulos.
Ilmeisesti juuri tämän vuoksi tämän homman katsoo Valtra paremminkin kuntoon.Juuri näin, ainakin aiemmin oli halu ennen kickoffeja, mutta voihan se olla muuttunut. Toisaalta eipä tuo Schnarrin julkistuskaan Valtran toiveiden mukaan mennyt. Kaikki on tässä seurassa mahdollista.
Mahdollisuudet Joreen kyllä varmasti kasvoi Veken poistumisen jälkeen, mutta en kyllä silti näe kovinkaan todennäköisenä hänen paluutaan.Jormakka pieni mahdollisuus, että tulisi pelaamaan. Ilmeisesti jonkinasteiset tunnustelut tällä viikolla, ei mitään sen varmempaa tai varmempaa tietoq
Tietääkseni on neuvotellut länsinaapurin suuntaan, mutta sopimusta ei ole vielä mihinkään.Oon elänyt siinä uskossa, et Jormakka teki sopimuksen ruotsiin, jos ei niin isosti tervetuloa.
Minä en oikein usko enää näihin huhuihin (Thorell ja Ratcliffe). Minkä ihmeen takia niitä muka pantattaisiin jos sopimus olisi? En usko että "koska sponsorit". Jostain sopparit aina vuotaa julkisuuteen. Alan olla huolissani että ei ole mitään vahvistuksia haavissa.Joku kertoili tuolla Mediaketjun puolella, että Kick-off olisi vasta elokuussa(?) Joudutaanko me odottelemaan sitä mahdollista Thorellia ja Ratcliffeä sinne asti?
Valitettavasti luulen kanssa, että nämä nimet ovat olleet neuvotteluissa, mutta niitä sitten syystä tai toisesta ei ole saatu maaliin. En ole kuitenkaan huolissani, koska nähdäkseni joukkueeseen riittää yksi mitallinen laituri ja ensi kausi voi alkaa. Hyviä laitureita on markkinoilta löydettävissä yleensä huomattavasti helpommin kesken kauden tai kesän kuin hyviä senttereitä, joten katsotaan rauhassa.Minä en oikein usko enää näihin huhuihin (Thorell ja Ratcliffe). Minkä ihmeen takia niitä muka pantattaisiin jos sopimus olisi? En usko että "koska sponsorit". Jostain sopparit aina vuotaa julkisuuteen. Alan olla huolissani että ei ole mitään vahvistuksia haavissa.
Tähän voisi viitata myös tuo esille noussut huhu Jormakan kotiinpaluusta.Valitettavasti luulen kanssa, että nämä nimet ovat olleet neuvotteluissa, mutta niitä sitten syystä tai toisesta ei ole saatu maaliin. En ole kuitenkaan huolissani, koska nähdäkseni joukkueeseen riittää yksi mitallinen laituri ja ensi kausi voi alkaa. Hyviä laitureita on markkinoilta löydettävissä yleensä huomattavasti helpommin kesken kauden tai kesän kuin hyviä senttereitä, joten katsotaan rauhassa.
Valitettavasti luulen kanssa, että nämä nimet ovat olleet neuvotteluissa, mutta niitä sitten syystä tai toisesta ei ole saatu maaliin. En ole kuitenkaan huolissani, koska nähdäkseni joukkueeseen riittää yksi mitallinen laituri ja ensi kausi voi alkaa. Hyviä laitureita on markkinoilta löydettävissä yleensä huomattavasti helpommin kesken kauden tai kesän kuin hyviä senttereitä, joten katsotaan rauhassa.
Mihin perustuu tämä että joukkueesta puuttuu kyseinen määrä pelaajia?Minä en usko että enempää olisi julkaisemattomia soppareita pöytälaatikossa toimistolla..
Joukkueesta puuttuu ainakin 2 laituria ja 1 -2 pakkia