Mulla tuli ensimmäisenä mieleen nakkimuki illan pelissä -30%...Perrinin kirja Black Friday alennuksessa -50% hintaan 32,99 euroa.
Mulla tuli ensimmäisenä mieleen nakkimuki illan pelissä -30%...Perrinin kirja Black Friday alennuksessa -50% hintaan 32,99 euroa.
2 jatkosopimusta? Kerro lisää.Kerron vain sen, että yksi täällä jo esitetyistä arvauksista osuu kohdalleen.
Upeita uutisia antaa kieltämättä kyllä odottaa jotain muuta kuin Christofferin jatkoa, mutta onhan tämä JYPin ennakkomarkkinointi ennenkin nähty
Kyllähän tuo Christofferin jatkokin varmaan suurimmalle osalle faneista olisi upea uutinen.
Nakkimuki illan pelissä -30%....Kerron vain sen, että yksi täällä jo esitetyistä arvauksista osuu kohdalleen.
Sytyn tälle idealle. Parkkinen saattaisi jopa 3-5 vuodessa päästä pelaamaan pelin!Platt 4+2v ja Parkkinen 3+2v, ei voi olla mikään muu!
Anteeksi.
BC ja RG kyllä kelpaisi. Luulen, että varsinkin Gardiner kiinnostaa muuallakin. Ei toki Nikun jatkokaan haittaa, mutta olisi iso yllätys kyllä minulle.Julkistetaan kaksi sopimusta.
Jatkosopimuksia vai uusia vai sekä että?Julkistetaan kaksi sopimusta.
Kerro vielä se, että kuinka suuri tyydytys on arvuutella tietämättömien kanssa?Kerron vain sen, että yksi täällä jo esitetyistä arvauksista osuu kohdalleen.
Suostuisikohan Niku sopimukseen, että ensi kausi JYPin kanssa ja sopimuksen ainoana ehtona suoran sopimuksen NHL-optio. Olisihan tuollainenkin lappunen JYPiltä jo melkein parasta mitä voi vaatia. Samalla tavallahan JYP teki Jerryn kanssa kolmen vuoden sopimuksen, josta tosin ensi kausi menee varmuudella täällä, kaksi seuraavaa sitten Jyväskylässä tai ulkomailla, muttei ainakaan Mikkelissä!BC ja RG kyllä kelpaisi. Luulen, että varsinkin Gardiner kiinnostaa muuallakin. Ei toki Nikun jatkokaan haittaa, mutta olisi iso yllätys kyllä minulle.
Voin jättää sanomatta mitään, jos se helpottaa :)Kerro vielä se, että kuinka suuri tyydytys on arvuutella tietämättömien kanssa?
Ei ole. Onneksi.Kunhan ei ole Auvitu.
Hienoa, ei tarvitse tuota enää jännätä. Näin se pitää ollakin. Olisko se tänään sit kanukkiduo BC&Puutarhuri jatkot."JYPin takalinjoilla olisi käyttöä laadukkaalle puolustajalle, mutta urheilujohtaja Mikko Viitasen mukaan KHL-hylkiöiden palkkaaminen hurrikaaniseuraan ei tule nykyisessä maailmantilanteessa kyseeseen missään tapauksessa.
Parkkinen suostunut KeuPan maalille.Olisivatko päässeet eroon Parkkisen sopimuksessa kun noin iloisia uutisia :). Vähän jatkosopimukselta haisee jollekin.
Tästä iso virtuaalihattu ilmaan. Tällaisia ulostuloja ainakin minä haluan nähdä kannattamaltani seuralta. Vaikka sanat asetellaankin tarkoin, niin suoraselkäistä ja kiertelemätöntä puhetta.Ei ole. Onneksi.
"JYPin takalinjoilla olisi käyttöä laadukkaalle puolustajalle, mutta urheilujohtaja Mikko Viitasen mukaan KHL-hylkiöiden palkkaaminen hurrikaaniseuraan ei tule nykyisessä maailmantilanteessa kyseeseen missään tapauksessa.JYP ei huolisi Auvitua eikä muitakaan KHL-hylkiöitä – "Yksilönvapauteen sisältyy myös vastuu"
Venäjän Ukrainassa jo kymmenettä kuukautta käymästä hyökkäyssodasta huolimatta KHL:ssa pelaa edelleen useita kymmeniä länsimaisia pelaajia.www.ksml.fi
– No... Ihan henkilökohtaisena mielipiteenä. Jos olet aikuinen ihminen ja menet töihin maahan, joka käy täysin oikeuttamatonta hyökkäyssotaa, niin sellaisella mielenlaadulla liikkuvaa ihmistä ei meidän seuraan tulla palkkaamaan, Viitanen asettelee sanansa tarkoin."