JYP-huhut

  • 2 212 196
  • 10 410
Suosikkijoukkue
JYP, Lätkä ST-84
Pahoin pelkään, että JYP lyö eteen mottipäisen summan useammalla vuodella, että saadaan oma poika kotiin. Pelkään sen takia, kun ei ole hyviä kokemuksia noista useamman vuoden sopimuksista ikääntyvälle pelaajalle, mut tähän hätään ois oiva vahvistus.
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Jossain välissähän meille huhuttiin Tyrskyä Pelicans fanin toimesta. Ei olisi omaan makuun huono vaihtoehto herättelemään jengiä sopivalla hinnalla.

Edit. Tyrsky näköjään tovin vetänyt jo DELissä
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Todella vaikea kuvitella ettei Oula Palveen tasoisesta pelaajasta tulis kilpailua useamman seuran kesken. Sentteri on varmaan useammankin seuran toivelistalla.

Ja itsekään en kyllä näkis Palveen tasoisen ja ikäisen kaverin kohdalla uhkaa jos tehdään useampivuotinen sopimus. Loppukauden mittasessa ylihintasessa pahvissa on enemmän uhkia mun mielestä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Onko Rautakorpi vai kuka Jypissä koulukiusaajan roolissa kun ensin Parkkinen on penkitetty eikä anneta peliaikaa ja koitetaan savustaa ulos ja nyt seuraavaksi on Plattin vuoro?
Kiusataanko Ediäkin kun loukin kanssa joutuu pelaamaan?
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko Rautakorpi vai kuka Jypissä koulukiusaajan roolissa kun ensin Parkkinen on penkitetty eikä anneta peliaikaa ja koitetaan savustaa ulos ja nyt seuraavaksi on Plattin vuoro?
Kuultu suht läheltä, että ei ole paras jätkä ja joukkueessa ei kovin pidetty. Myös tosiaan sit ottanu valmennuksen kanssa yhteen, kun sieltä vähän yritetty komentaa ammattijätkää.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Valko-venäläiset voi olla petollisia, älkää semmosia jatkossa tilailko.
Palve tosiaan, piti ihan elitestä stiigailla ukkelit statsit, kun ei ollut mitään hajua miehen otteista liigan jälkeen. Ruotsissa ei ihan ole lähtenyt, mutta liigassa varmastikin riittää. Sen puolesta puhuu Kerhossa ja Tepsissä tehdyt hyvät pojot. Varsinkin jos sitoutuu "the prosessiin" niin tervetuloa.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Palve oli kuitenkin viime kaudella Brynäsin pistekunkku, joten tuskin ne taidot ovat yhtäkkiä kadonneet. Olisi varmasti erinomainen hankinta.
Viitanen tosiaan ollut paljonkin jutuissa Oulan kanssa, jo ennen tätä kautta. En ihmettele jos JYP perässä on, mutta kuten sanottua jos Oula JYPiin tulisi. Halun pitäisi kuitenkin olla todella molemminpuolista, koska liigastakin IFK, Lukko ja ehkäpä TPS pystyy tarjoamaan enemmän rahaa.
 
Viimeksi muokattu:

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viitanen tosiaan ollut paljonkin jutuissa Oulan kanssa, jo ennen tätä kautta. En ihmettele jos JYP perässä on, mutta kuten sanottua jos Oula JYPiin tulisi halun pitäisi olla todella molemmin puolista, koska liigastakin IFK, Lukko ja ehkäpä TPS pystyy tarjoamaan enemmän rahaa.

Olikos Palvella sellainen puoliso joka nimenomaan vaatii että Palve muuttaa JYP.n?
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Halusitko itse tuon ikäisenä samaan kylään vanhempien kanssa? Minä en.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Halusitko itse tuon ikäisenä samaan kylään vanhempien kanssa? Minä en.
Eiköhän Palven koko suku ja varmaan iso osa kavereistakin ole Keski-Suomen seudulla. Jos perhesuhteet ovat kunnossa, niin miksei haluaisi olla lähempänä vanhempiaan? Toki nämähän ovat erittäin yksilöllisiä asioita.

Jos perheenlisäystä olisi tulossa, kuten tuossa iässä usein voi olla, niin tukiverkko on aika tärkeä juttu myös.

En jaksa uskoa, että paluu kotiseudulle olisi ainakaan negatiivinen asia Palvelle.
 

BeardMilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy sanoa että suhtaudun tähän(kin) jotenkin skeptisesti tämän luokkaretki meiningin vuoksi. Mutta toivottavasti Palve muuttaisi mahdollisilla näytöillään mieleni täysin. Ihan mielenkiintoinen huhuhan tämä.
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
SaiPan palstalla tuntuu kannattajien osalta olevan maltillista kiinnostusta Plattin suhteen. Myös Lahtinen on mainittu, mutta mielipiteitä oli molempiin suuntiin. Ei varsinaisesti haittaisi, jos molemmat menisi vaikka samalla kyydillä sinne suuntaan.

Lahtinen on ollut suuri pettymys...kaverilla pitäisi olla nyt elämänsä näytönpaikka pelastaa ikuisen lupauksen leimaa kantava uransa. Hyvällä kaudella olisi kahden vuoden optiokin taskussa... ja mitä on ollut tarjota? Yksi hieno maali rankkarikisassa. Ja on se näköjään pari syöttöpinnaakin saanut.

Nyt olisi myös Viitasella näytön paikka! Lahtiselle ja Plattille kun löydetään uudet seurat ja saadaan onnistunut sentterihankinta (ja mahdollisesti se yksi puolustajakin vielä) tilalle, niin alkaa kääntymään posin puolelle.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy kyllä sanoa, että vaikka kaikenlaiset huhut Lahtisen sekoiluista ketuttaa, on kaveri ollut parissa-kolmessa pelissä vaihteeksi aika hyvä. Lahtinen-Rooba -parivaljakosta saattaa tällä kehityskaarella tulla vielä musta hevonen rosteriin. Platt saa mennä mun puolesta, jos joku maksaa. Ei ole Stråka tainnut paljon heikommin ainakaan suoriutua?
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
En mä ainakaan Seveä pois laittaisi. Platt voi toki lähteä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös