Samaa mieltä. Mikä siellä sitten naksahti noin pahasti? Sekoilua jatkuvaan sen jälkeen. Hermoromahdus?Siitä pelistä ja perseilystä tämä lumipallo lähti pyörimään, jonka tiellä edelleen ollaan. Ainakin näin itse näen tämän.
Kiitos Isä-Seppänen! Tässä on aihetta jo iloon.Se pitäisi ainakin olla täysin varmaa, että Viitanen ei jatka siinä virassa.
Hyvä, toivottavasti pääsevät kokeilemaan kunnolla breikkaamista. Täällä ovat suotta roikkuneet löysässä hirressä ja kehitys on junnannut paikoilleen. Sympaattiset kaverit, kaikkea hyvää.Koskelan veljekset mahdollisesti siirtymässä Mikkeliin.
Just olin tulossa kirjoittamaan samaa, mahdollisesti myös Valtteri Kakkonen. :)Koskelan veljekset mahdollisesti siirtymässä Mikkeliin.
Jep, ei muuta kuin tsemppiä uusiin haasteisiin ja ehkä ihan hyvä päästäkin kokeilemaan vähän kotiympyröitä kauempana. Liian pitkään ovat junnanneet paikallaan täällä, joten hyvä koittaa vähän raikkaampaa starttia jossain muualla ja laittaa isompaa vaihetta silmään.Hyvä, toivottavasti pääsevät kokeilemaan kunnolla breikkaamista. Täällä ovat suotta roikkuneet löysässä hirressä ja kehitys on junnannut paikoilleen. Sympaattiset kaverit, kaikkea hyvää.
Jaa siellä on taas farmiseura ottamassa ison pahan JYPin jämät, heh heh.Just olin tulossa kirjoittamaan samaa, mahdollisesti myös Valtteri Kakkonen. :)
Kakkonen kelpaisi tänne milloin vaan takaisin. Mutta Mikkeli on JYP-pelaajien kukkaan puhkeamisen paikka, siellä ruusutkin kukoistaa. Onneksi saatiin Turkulainen vastapalvelukseksi.Just olin tulossa kirjoittamaan samaa, mahdollisesti myös Valtteri Kakkonen. :)
Mitä tarkoittaa yksi toinen? Pääasia, että Viitanen poistuu.Jusu menossa tosiaan Mikkeliin valmentaa, joten sinne haalitaan vanhoja pelaajia. Ja RD tai sitten yksi toinen on varmaankin se UTJ, mutta pääasia et Veke lähtee.
Jos meillä on @Wraith kanssa sama nimi huhuissa niin myös tämä toinen on ennen toiminut JYPissä kahteenkin otteeseen.Mitä tarkoittaa yksi toinen? Pääasia, että Viitanen poistuu.
Hyvä, toivottavasti pääsevät kokeilemaan kunnolla breikkaamista. Täällä ovat suotta roikkuneet löysässä hirressä ja kehitys on junnannut paikoilleen. Sympaattiset kaverit, kaikkea hyvää.
Jos meillä on @Wraith kanssa sama nimi huhuissa niin myös tämä toinen on ennen toiminut JYPissä kahteenkin otteeseen.
Holtari? En ulkomuistista nyt muista montako kertaa on ollut.Jos meillä on @Wraith kanssa sama nimi huhuissa niin myös tämä toinen on ennen toiminut JYPissä kahteenkin otteeseen.
Kona on siellä edelleen (hieno mies), joten ei ehkä lasketa?Kalle Koskinen?
Jep, täällä kuultu myös tämä varsin varmana tietona. Korvaajasta tosin en itse ole kuullut.Se pitäisi ainakin olla täysin varmaa, että Viitanen ei jatka siinä virassa.
Joo samasta taidetaan puhua.Jos meillä on @Wraith kanssa sama nimi huhuissa niin myös tämä toinen on ennen toiminut JYPissä kahteenkin otteeseen.
Kyllä itse lähtisin kokeilemaan mielummin RD:llä melkeinpä kuin Holtarilla. Dufvalla voisikin olla sellaista oppimisen intoa ja draivia tuohon puuhaan, sekä tietää kyllä pelin ja kopin päälle hieman nykyistä seurajohtoa ja Holtariakin enemmän. Toki valmentajanakin RD taisi aika holistinen seurankehittäjä olla. Ainakin JYPin nousussa taisi olla näkemyksiä paljon oman roolinsa ulkopuolellakin.
No ei se UTJ:nakaan huonosti tuloksen valossa JYPissä mennyt. Erityisesti viimeisin jakso.Jos Holtari on suunnitelmissa jotenkin eiköhän kyse olisi siinä hommassa minkä osaa eli pelaajatarkkailijana eikä UTJ tehtävässä.
Holtarin rooli oli JYPissä alunperin pelaajakoordinaattori ja tehtävän kuvana:Jos Holtari on suunnitelmissa jotenkin eiköhän kyse olisi siinä hommassa minkä osaa eli pelaajatarkkailijana eikä UTJ tehtävässä.
Heh, "tarvittaessa" eli noin 3-5 kk kauden alusta. Joka kauden.RD olisi mainio UTJ siinäkin mielessä, että pystyy tarvittaessa stunttaamaan seuraavaa kesken kauden potkut saavaa päävalmentajaa.
Joko Kakkonen sai sen sponsorisopimuksen Kaalimato.Comilta mitä suositeltiin? Pelaa numerolla 1 ja radiomainonnassa yms mainitaan aina että Kakkonen on uusi ykkönen.Just olin tulossa kirjoittamaan samaa, mahdollisesti myös Valtteri Kakkonen. :)
Veltsu siisJos meillä on @Wraith kanssa sama nimi huhuissa niin myös tämä toinen on ennen toiminut JYPissä kahteenkin otteeseen.
Joo samasta taidetaan puhua.