Sekään ei ole Jyväskylässä ongelma. Eriasia on se, että ollaanko sitä valmiita käyttämään.Veikkaan kyllä, että aika paljon merkkaa raha. Jos selkeästi enemmän tuohta käteen, niin sinne mennään.
Sekään ei ole Jyväskylässä ongelma. Eriasia on se, että ollaanko sitä valmiita käyttämään.Veikkaan kyllä, että aika paljon merkkaa raha. Jos selkeästi enemmän tuohta käteen, niin sinne mennään.
Kyllä JYP pysyy tuon tason pelaajista kilpailemaan. Pelaajabudjetti on viime vuosina ollut ihan ok.Sekään ei ole Jyväskylässä ongelma. Eriasia on se, että ollaanko sitä valmiita käyttämään.
Äläs ny saatana edes spekuloi tälläistä. Apua. En saa henkeä.Kaippa sen voi tännekin mainita, valmennuskuviot on todella auki vielä JYPillä, mutta sellaistakin huhua liikkuu, että Marko Veltsu Virtanen tekisi comebackin.. En kyllä itse suoraan sanottuna paljoa innokkaammin tätä ostaisi, kuin KÖKin päävalmentajuutta. Eli ei jatkoon toivottavasti..
Jospa me sit päästäis vaikka taas välieriin.Kaippa sen voi tännekin mainita, valmennuskuviot on todella auki vielä JYPillä, mutta sellaistakin huhua liikkuu, että Marko Veltsu Virtanen tekisi comebackin.. En kyllä itse suoraan sanottuna paljoa innokkaammin tätä ostaisi, kuin KÖKin päävalmentajuutta. Eli ei jatkoon toivottavasti..
Kauppa sen voi tännekin mainita, valmennuskuviot on todella auki vielä JYPillä, mutta sellaistakin huhua liikkuu, että Marko Veltsu Virtanen tekisi comebackin.. En kyllä itse suoraan sanottuna paljoa innokkaammin tätä ostaisi, kuin KÖKin päävalmentajuutta. Eli ei jatkoon toivottavasti..
Tämä sama kävi mielessä. Vaikka olinkin ihan helvetin veltsun vastainen aikoinaan niin nykyään ajattelen että silloin JYP sentään pärjäsi. Ehkä olin väärässä.Jospa me sit päästäis vaikka taas välieriin.
Jos vaihtoehdot ois Virtanen ja Hämäläinen, niin 100 kertaa sadasta valitsisin Virtasen.Kaippa sen voi tännekin mainita, valmennuskuviot on todella auki vielä JYPillä, mutta sellaistakin huhua liikkuu, että Marko Veltsu Virtanen tekisi comebackin.. En kyllä itse suoraan sanottuna paljoa innokkaammin tätä ostaisi, kuin KÖKin päävalmentajuutta. Eli ei jatkoon toivottavasti..
Tämäkin tuntuu vähättelevältä kommentilta, vaikka ei voi ottaa enemmän kuin sata sadasta. Tuhannesti sama.Jos vaihtoehdot ois Virtanen ja Hämäläinen, niin 100 kertaa sadasta valitsisin Virtasen.
Veltsu sai viime keikallaan aivan liikaa paskaa niskaansa - myös allekirjoittaneelta.
Voin ihan rehellisesti sanoa, että Pönön ja KÖK:n jälkeen Veltsu olisi valtava askel parempaan.
Eihän ne voi / saa olla ne vaihtoehdot. Eihän?Jos vaihtoehdot ois Virtanen ja Hämäläinen, niin 100 kertaa sadasta valitsisin Virtasen.
Suosittelen ottamaan huomioon vaihtoehdot joihin tässä verrattiin.Näin se aika kultaa muistot. Olihan siellä nyt ihan kummallisia kokeiluja.
Lisäksi puolustuspeli omassa päässä oli sellainen ettei riittänyt 7 ottelun sarjasta enää jatkoon kun vastaan tuli vähän parempi joukkue.
Ei, eikä olekaan.Eihän ne voi / saa olla ne vaihtoehdot. Eihän?
Joo, siksi se sai Lukosta kenkää kun ei miljoonan pari Jypiä isommalla rosterilla saanut tulosta aikaan vaan suli IFK:ta vastaan pleijareissa. Siis deja vu kuin Jypin sulamisista Saipaa ja IFK:ta vastaan sarjoissa ja ratkaisupeleissä. Vaikka Virtasen joukkueet jostain marraskuusta alkaen pelasivatkin kyllin hyvin pleijareihin päästäkseen niin aina ne sulivat playoff sarjoissa, koska Virtanen ei osaa reagoida pelin sisällä muuttuviin tilanteisiin ja varsinkaan käskyttää aggressiivista vastausta eli AHL tyylistä taklauspeliä ja nyrkkihippaa, jos ei muu auta. Noilla Jyp olisi 5-1 johtonsa turvin voittanut ottelun kun momentumia olisi sitten muutettu vaikka väkisin kun IFK teki pari maalia. Rosterissa oli isoja miehiä tarpeeksi: YONKMAN, Kalteva, Kuukka, Lindroos, Mäenpää, KOLEHMAINEN, Rooba. Noista kun jokainen olisi tanssittanut IFK:n kärkimiehiä, niin ei varmasti olisi tullut 5-5 tasoihin kun keskittyminen olisi karannut. Ihan stnan sama vaikka tulisi sakkoja, mutta kotiluolassa ei IFK saa 5-1 sillasta nousta. Mutta tämä on mun lähestymistapa ja Veltsulla oli omansa.Ja varmasti Virtanen on kehittynyt valmentajana edellisen valmennus pätkän jälkeen.
Joo, siksi se sai Lukosta kenkää kun ei miljoonan pari Jypiä isommalla rosterilla saanut tulosta aikaan vaan suli IFK:ta vastaan pleijareissa. Siis deja vu kuin Jypin sulamisista Saipaa ja IFK:ta vastaan sarjoissa ja ratkaisupeleissä. Vaikka Virtasen joukkueet jostain marraskuusta alkaen pelasivatkin kyllin hyvin pleijareihin päästäkseen niin aina ne sulivat playoff sarjoissa, koska Virtanen ei osaa reagoida pelin sisällä muuttuviin tilanteisiin ja varsinkaan käskyttää aggressiivista vastausta eli AHL tyylistä taklauspeliä ja nyrkkihippaa, jos ei muu auta. Noilla Jyp olisi 5-1 johtonsa turvin voittanut ottelun kun momentumia olisi sitten muutettu vaikka väkisin kun IFK teki pari maalia. Rosterissa oli isoja miehiä tarpeeksi: YONKMAN, Kalteva, Kuukka, Lindroos, Mäenpää, KOLEHMAINEN, Rooba. Noista kun jokainen olisi tanssittanut IFK:n kärkimiehiä, niin ei varmasti olisi tullut 5-5 tasoihin kun keskittyminen olisi karannut. Ihan stnan sama vaikka tulisi sakkoja, mutta kotiluolassa ei IFK saa 5-1 sillasta nousta. Mutta tämä on mun lähestymistapa ja Veltsulla oli omansa.
Mieluummin ottaisin vaikka Dufvan takaisin kuin Veltsun. Ja sitä ennen toki Jyrki Ahon. Ja mieluiten Karri Kiven.
Kukapa ei keksisi. Oleellista kuitenkin, että Veltsu ei ole KÖK tai Pönö.Keksisin itsekin monta mutta valmentajaa jotka ottaisin JYP.n ennen Virtasta.
No siinähän se oliskin trifecta ens kaudeksi... Veltsu, Pönö ja KökKukapa ei keksisi. Oleellista kuitenkin, että Veltsu ei ole KÖK tai Pönö.
Kukapa ei keksisi. Oleellista kuitenkin, että Veltsu ei ole KÖK tai Pönö.
En minäkään pelkää Hämäläisen palkkaamista. Otan vain huomioon sen, että Veltsu on paljon parempi kuin tämän hetken valmennus.No minä en ole näitä edes verrannut. Enkä ole osannut pelätä Hämäläisen palkkaamista, enkä vertaa Hämäläistä mihinkään oikeaan vaihtoehtoon.
Virtanen olisi valtaisi parannus nykyhetkeen, vaikka hommat jäi pahasti puolitiehen...Äläs ny saatana edes spekuloi tälläistä. Apua. En saa henkeä.
Mitäänhän minä en tiedä, mutta Granathilla ja päävalmentajaksi veikkaamallani Norjan miesten maajoukkueen päävalmentajalla Tobias Johanssonilla on yhteistä historiaa. Paitsi Norjan maajoukkueesta, niin myös Frölundan U20-joukkueesta, jossa hän oli esimerkiksi kaudella 19-20 päävalmentaja.Miksi Granath menisi tässä vaiheessa uraa jonnekin Jyväskylään?
Minulla on jäänyt kovat traumat Virtasesta, kun JYP hävisi HIFK:lle kotona 5-1 tilanteesta.Näin se aika kultaa muistot. Olihan siellä nyt ihan kummallisia kokeiluja.
Lisäksi puolustuspeli omassa päässä oli sellainen ettei riittänyt 7 ottelun sarjasta enää jatkoon kun vastaan tuli vähän parempi joukkue.
Tätähän ei koskaan tapahtunut.Minulla on jäänyt kovat traumat Virtasesta, kun JYP hävisi HIFK:lle kotona 5-1 tilanteesta.
Eikä varsinkaan 5-0 tilanteesta. Kuka näitä muistaiskaan..Tätähän ei koskaan tapahtunut.