Henk.koht itseä harmittaa paljon enemmän Nenosen lähtö kun Kemiläisen.
Tästä ehdottomasti samaa mieltä. Nenonen on varsin poikkeuksellinen pelaaja monellakin tapaa, eikä näitä pelaajia kasva muistakaan joukkueista usein. Olenkin usein sanonut, että Nenosen lähtö kirpaisee minua henkilökohtaisesti paljon enemmän, kuin Kemiläisen.
Kemiläisestä totean vain uudelleen sen, että mielestäni hänen kohdallaan olisi pitänyt ottaa rohkeasti se riski, sillä menetettävää on paljon vähemmän kuin saavutettavaa. Nämä ovat toki mielipideasioita, jolloin jokaisella on oikeus olla mitä mieltä tahansa. Minun mielestäni oli ehdottomasti iso virhe päästää Kemiläinen näin helposti muualle.
Tulevilla kausilla sitten nähdään, että toteutuvatko minun pelkoni (Kemiläinen pelaa huippukausia), vai onko tämä sittenkin pitkässä jouksussa oikea ratkaisu. Nyt voimme ainoastaan arvailla.
Turhinta paskaa tässä keskustelussa on tuoda esille näitä hienoja pointteja, että ihan sama miten Kemiläinen missäkin pelaa, kunhan JYP menestyy. Eiköhän tässä nyt pointti ole juuri siinä, että Kemiläisen onnistuessa hyvin hän olisi nimenomaan voinut auttaa JYPiä menestymään. Tuskin tässä kukaan on sillä idealla liikenteessä, että Kemiläisen menestyminen menisi JYPin edelle.