Mää sanon et se on Niku.Entä ketä sovitellaan ykköspariin?
sano, että se on Vatsku?
Mää sanon et se on Niku.Entä ketä sovitellaan ykköspariin?
sano, että se on Vatsku?
Mää sanon et se on Niku.
Ei ole tietoa, eikä sen puoleen hajuakaan kuka Elorinteen edustaja tai agentti on.Asiahan on tietenkin juurikin näin kuten sanoit. Sinulla ilmeisesti jonkinlainen kontakti pelaajan agenttiin joten tiedät asian paremmin. Mutta kuten jo aikaisemmin totesin että huhut on huhuja tässä huhu-ketjussa ja ne useimmiten harvoin toteutuu!
Tietenkin asiaan vaikuttaa myös se milloin mahd. tarjous olisi tehty (esim. syksyllä?), mutta tiedät asian näköjään paremmin ja hyvä kun ammuit huhun alas! :)
Voihan teoreettittisesti olla, että myös JYP on tuolloin aikaisemmin jättänyt sopimuksen, mutta mies sen hylännyt tai sitten tuo JYPin sopimustarjous on vain tornari.Ei ole tietoa, eikä sen puoleen hajuakaan kuka Elorinteen edustaja tai agentti on.
Huhun miehen sopimuksesta muualle kuin Ilvekseen kuulin jo muistaakseni alkuvuodesta ja lähde on kyllä sellainen mikä asiat tai asioita yleensä tietää. Ja hänen mukaansa jengi ei ollut Jyväskylästä.
Tuosta toveri @koutsikaitsu viestistä jäi vain sellainen vaikutelma, että Viitanen olisi tarjouksen Elorinteelle heittänyt nyt vastikään.Voihan teoreettittisesti olla, että myös JYP on tuolloin aikaisemmin jättänyt sopimuksen, mutta mies sen hylännyt tai sitten tuo JYPin sopimustarjous on vain tornari.
Itse en ole kuullut tästä, mutta en minä kaikkea läheskään kuule.
Anteeksipyyntö hyväksytty väärinymmärryksen johdosta!Tuosta toveri @koutsikaitsu viestistä jäi vain sellainen vaikutelma, että Viitanen olisi tarjouksen Elorinteelle heittänyt nyt vastikään.
Ainahan joku väärässä on kun kyse kuitenkin loppupeleistä kuulopuheista, joten jos tässä asiassa minä niin ensimmäisenä nostan räpylän ylös virheen merkiksi. Tämän pikkulinnun sirpitykset vaan osuneet niin hyvin lähiaikoina, että tuntuisi oudolta jos tämä menisi ohi.
Entä ketä sovitellaan ykköspariin?
sano, että se on Vatsku?
Sen tarkempaa avaamatta, lähteeltä joka harvemmin on näihin liittyen väärässä.Voiko kysyä mistä moinen tieto?
JMJtäkin tänne on tuotu, nyt suunta Suomeen on myös Eliteprospectin mukaan.
En itse edelleenkään näkisi tarpeellisena, mutta nostetaan tätäkin. Mieluusti saa mennä kuitenkin vaikkapa Kerhoon.
Olisi kyllä mielenkiintoinen sainaus JYPiltä tämä taitava slovakialainen tämän kauden 21-22 olympiapronssimitalisti jos tänne saataisiin!Tämä ei varsinaisesti ole edes huhu, mutta instagram-seuraajien listaan on ilmestynyt Martin Jurco ja Barys Astanan joku fanitili. Mistään mitään tietämättä niin olisiko sieltä vielä tulossa myös Tomas Jurco laituriosastolle?
Itse olen ihan onnellinen, ettei eksynyt tänne. Ikäisiäni kehäraakkeja ei voi montaa olla.Ei mennyt kerhoon vaan Ässiin, yksi rasti senttereiden kohdalle.
salapoliisina tsekkasin ettei Tomas seuraa tätä ”Martin Jurcon” instatiliä. Tosin ei se kerro etteikö olisi veli.Tämä ei varsinaisesti ole edes huhu, mutta instagram-seuraajien listaan on ilmestynyt Martin Jurco ja Barys Astanan joku fanitili. Mistään mitään tietämättä niin olisiko sieltä vielä tulossa myös Tomas Jurco laituriosastolle?
Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy…Tuntuuko kenestäkään siltä, että vauhti vaan kiihtyy koko ajan?
Kaikki vaan tänne!
Tuntuuko kenestäkään siltä, että vauhti vaan kiihtyy koko ajan?
Kaikki vaan tänne!
Tuntuuko kenestäkään siltä, että vauhti vaan kiihtyy koko ajan?
Kaikki vaan tänne!
Seuraavassa sopimusjulkistuksessa kaksi JYP-lippispäätä istuu GSI-Kadettin kyydissä ja Matti&Teppo soi taustalla.Tuntuuko kenestäkään siltä, että vauhti vaan kiihtyy koko ajan?
Kaikki vaan tänne!
Jep, voi hyvin olla sattumaakin.salapoliisina tsekkasin ettei Tomas seuraa tätä ”Martin Jurcon” instatiliä. Tosin ei se kerro etteikö olisi veli.
Kyllähän viime vuonna o’brienin sopimus huhuiltiin just sen perusteella et joku o’brienin kaveri seuraa JYPiä ennakkoon.
Älä laita tällästä.Ohuella siivulla panostan kohteeseen Antti Tyrväinen JYPiin, mutta vain ohuella. Joitain neuvotteluja ollut.