JYP-huhut

  • 2 234 222
  • 10 551

Seinänen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Asiahan on tietenkin juurikin näin kuten sanoit. Sinulla ilmeisesti jonkinlainen kontakti pelaajan agenttiin joten tiedät asian paremmin. Mutta kuten jo aikaisemmin totesin että huhut on huhuja tässä huhu-ketjussa ja ne useimmiten harvoin toteutuu!
Tietenkin asiaan vaikuttaa myös se milloin mahd. tarjous olisi tehty (esim. syksyllä?), mutta tiedät asian näköjään paremmin ja hyvä kun ammuit huhun alas! :)
Ei ole tietoa, eikä sen puoleen hajuakaan kuka Elorinteen edustaja tai agentti on.

Huhun miehen sopimuksesta muualle kuin Ilvekseen kuulin jo muistaakseni alkuvuodesta ja lähde on kyllä sellainen mikä asiat tai asioita yleensä tietää. Ja hänen mukaansa jengi ei ollut Jyväskylästä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Ei ole tietoa, eikä sen puoleen hajuakaan kuka Elorinteen edustaja tai agentti on.

Huhun miehen sopimuksesta muualle kuin Ilvekseen kuulin jo muistaakseni alkuvuodesta ja lähde on kyllä sellainen mikä asiat tai asioita yleensä tietää. Ja hänen mukaansa jengi ei ollut Jyväskylästä.
Voihan teoreettittisesti olla, että myös JYP on tuolloin aikaisemmin jättänyt sopimuksen, mutta mies sen hylännyt tai sitten tuo JYPin sopimustarjous on vain tornari.

Itse en ole kuullut tästä, mutta en minä kaikkea läheskään kuule.
 

Seinänen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Voihan teoreettittisesti olla, että myös JYP on tuolloin aikaisemmin jättänyt sopimuksen, mutta mies sen hylännyt tai sitten tuo JYPin sopimustarjous on vain tornari.

Itse en ole kuullut tästä, mutta en minä kaikkea läheskään kuule.
Tuosta toveri @koutsikaitsu viestistä jäi vain sellainen vaikutelma, että Viitanen olisi tarjouksen Elorinteelle heittänyt nyt vastikään.

Ainahan joku väärässä on kun kyse kuitenkin loppupeleistä kuulopuheista, joten jos tässä asiassa minä niin ensimmäisenä nostan räpylän ylös virheen merkiksi. Tämän pikkulinnun sirpitykset vaan osuneet niin hyvin lähiaikoina, että tuntuisi oudolta jos tämä menisi ohi.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuosta toveri @koutsikaitsu viestistä jäi vain sellainen vaikutelma, että Viitanen olisi tarjouksen Elorinteelle heittänyt nyt vastikään.

Ainahan joku väärässä on kun kyse kuitenkin loppupeleistä kuulopuheista, joten jos tässä asiassa minä niin ensimmäisenä nostan räpylän ylös virheen merkiksi. Tämän pikkulinnun sirpitykset vaan osuneet niin hyvin lähiaikoina, että tuntuisi oudolta jos tämä menisi ohi.
Anteeksipyyntö hyväksytty väärinymmärryksen johdosta!
Mutta älä koskaan @Seinänen kutsu minua 'toveriksi' sillä en ole venäläinen prkl...
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Entä ketä sovitellaan ykköspariin?

sano, että se on Vatsku?

En minä mistään mitään tiedä sen kummemmin, mutta ihan Lindgrenin statseja katsellessa ja JYPin ensi kauden tavoitteet mielessä pitäen, ei Lindgren voi olla kiekollinen ykköspakki.
Top 4 - puolustaja kyllä, mutta uskon ja toivon että siellä vielä se Hongan paikkaajakin on tuloillaan.
 

Hokitero91

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Voiko kysyä mistä moinen tieto?
Sen tarkempaa avaamatta, lähteeltä joka harvemmin on näihin liittyen väärässä.

Saa toki kivittää mikäli tämä onkin ankka, mutta ymmärtääkseni nimet on jo papereissa.

Björklövenillä toki vielä pelit kesken, että julkistamista saadaan tod.näk hetki odotella.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä ei varsinaisesti ole edes huhu, mutta instagram-seuraajien listaan on ilmestynyt Martin Jurco ja Barys Astanan joku fanitili. Mistään mitään tietämättä niin olisiko sieltä vielä tulossa myös Tomas Jurco laituriosastolle?
Olisi kyllä mielenkiintoinen sainaus JYPiltä tämä taitava slovakialainen tämän kauden 21-22 olympiapronssimitalisti jos tänne saataisiin!
Pelannut pääasiassa oikealla laidalla, ja niitähän hyökkääjiä meillä on jo riitävästi, mutta specsien mukaan olisi myös VL-kokemusta!
Katsokaapa specsit Elite Prospectista ja taidonnäytteet mm. Youtubesta... huh huh...
Aika näyttää mitä tapahtuu...
 

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Tämä ei varsinaisesti ole edes huhu, mutta instagram-seuraajien listaan on ilmestynyt Martin Jurco ja Barys Astanan joku fanitili. Mistään mitään tietämättä niin olisiko sieltä vielä tulossa myös Tomas Jurco laituriosastolle?
salapoliisina tsekkasin ettei Tomas seuraa tätä ”Martin Jurcon” instatiliä. Tosin ei se kerro etteikö olisi veli.

Kyllähän viime vuonna o’brienin sopimus huhuiltiin just sen perusteella et joku o’brienin kaveri seuraa JYPiä ennakkoon.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Tuntuuko kenestäkään siltä, että vauhti vaan kiihtyy koko ajan?

Kaikki vaan tänne!
Seuraavassa sopimusjulkistuksessa kaksi JYP-lippispäätä istuu GSI-Kadettin kyydissä ja Matti&Teppo soi taustalla.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Vasen pelaaja on Ryan McDonagh. Ihan saman värinen tukka ja kokokin näyttäisi mätsäävän. Ei ihan riitä liigassa välttämättä siihen ykkösparin rooliin, mutta onneksi siihen on suunniteltu kovempia nimiä. Oikealla taas on ihan selkeä Ryan O'Reilly. Parta ja kaikki. O'Reillyhan on JYPin keskikaistalla selkeä neloskentän myyrä kakkosyv:n vastuulla. On kuitenkin Juha-Matias Järveläistä ja sen sellaista tulossa ylempiin ketjuihin. En tiedä, aika paskat vahvistukset kyllä minun mielestä ja vähän mieli pahoittui. JYP on aika paska seura.
 

Baldrick

Jäsen
Klo 10 tulee JYPin someen: Kiitos Kuopio ja KalPa! JYP sopimukseen Hartikaisen ja Pakarisen kanssa.

No joo, eiköhän nuo ole akselilta Vidgren, Winberg ja Petman. Joku Hartikainen tai Niku tulisi lehdistötilaisuuden saattelemana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös