Salama, ostin lyhyemmät patjat joten ongelma ratkaistu
Heh, mä olisin ostanut pidemmän mailan, mutta toimiihan tuo noinkin päin...
Otekorkeus 71, ei voi auttaa enää mailapuolella
OK, pitäis sitten vaan saada sitä hanuriosastoa alemmas => vähän vaan leveämpi stanssi ja maila & kintaat kunnolla eteen niin tuolta välttyy!
Älä kuule ala Obia neuvomaan. Se lyö mailalla pohkeisiin...
Älä kuule ala Obia neuvomaan. Se lyö mailalla pohkeisiin...
Muita lyön kyllä, perkele
Olethan varannut meille jo pöydän kaupoungin kalleimmasta raflasta?
Joo, eli itse voisin tulla myös jotain tekemään, pelaamaan tai toimitsijaksi, tms. jos vain tilaa on. Kulkuyhteydet on aika suoraan sanottuna perseestä, mutta kyllä varmasti jotain keksin.
Keskustelin tuossa Mr. JWC:n kanssa ja tulema keskustelusta oli se, että kun tänä vuonna tilitellään mahdollisia jää-m paita, yms varausmaksuja, on mahdollista tiputtaa taas mukaan pikkasen ylimääräistä. Ja tämä ylimääräinen ohjataan sitten tänne.
Tuskin kellään on parempaa ehdotusta.
Keskustelin tuossa Mr. JWC:n kanssa ja tulema keskustelusta oli se, että kun tänä vuonna tilitellään mahdollisia jää-m paita, yms varausmaksuja, on mahdollista tiputtaa taas mukaan pikkasen ylimääräistä. Ja tämä ylimääräinen ohjataan sitten tänne.
Tuskin kellään on parempaa ehdotusta.
Millonkas se uusien pelaajien ilmoittautuminen nyt alkaakaan?
luovutan oman paikkani uudelle mukaan tulijalle -- eihän sitä tiedä vaikka pääsisin itse peliäkin paikan päälle katsomaan, vaikka pelaamaan en tänä vuonna lähdekkään.
Rahankeräyskohde on kyllä erinomainen. Tuollaiseen antaa rahaa paljon mieluummin kuin kasvottomaan "sinne jonnekin afrikkaan". Ehdottomasti mukana.
Tai sitten Tampereelle. Mitään en ole vielä varannut, mutta olisiko Plevna hyvä paikka, kuten viime kerrallakin? Siitä sitten jatkoille Kustaa Kolmanteen.
Täytyy huudella vieraisiin pöytiin sen verran että K3 kannattanee unohtaa, se on auki viimeistä päivää 31.1.2011 tämän hetken tietojen mukaan. Vuokrasopimus päättyy kyseiseen päivään saman korttelin neljällä S-ryhmän paikalla ja jatkoa ei ole tulossa ainakaan kaikille jos kenellekään.
Mitäs hittoa? Todella harmillinen tieto, koska Kustaa on ollut sen verran mukava paikka myös muinakin kuin JWC-iltoina. Siis tarkoittaako tämä muuten sitä, että myös Artturi sulkeutuu? Eikös se ole siinä lähellä, vai muistanko ihan väärin.
Avokabinettihan taitaa olla se, missä olimme viime vuonna? Varataanko? Mietin vain sitä, että riittääkö tuo 20 hlön tilat.
Ps. Ainakin itse lahjoitan Blizin matkakassaan oluttuopin verran rahaa jos päätät lähteä ja jätän sen yhden juomatta jatkoilla, ja samalla haastan muutkin Bliz Suomeen -kampanjaan.