JWC III, 26.2.2011

  • 76 297
  • 492

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Messissä jos 3 ketjulla jyrätään.
 

tutzba

Jäsen
Mä voisin tulla kanssa pelailemaan jos mukaan otetaan, missä tämä matsi muuten käydään fyysiesti? Eli kordinaatteja kaipailen.

Aivan juu, eli edellisten vuosien tapaan paikkana toimii Wareena Valkeakoskella.

Messissä jos 3 ketjulla jyrätään.

Njoo, onhan tätä jo viime vuonna väännetty ja silloin tyrmättiin pelaajamäärän kasvattaminen. Taidan tehdä saman ratkaisun tänäkin vuonna.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Njoo, onhan tätä jo viime vuonna väännetty ja silloin tyrmättiin pelaajamäärän kasvattaminen. Taidan tehdä saman ratkaisun tänäkin vuonna.

Eiku vittu niin tää onkin JWC. Elelin joissain ihan muissa peleissä/turnauksissa. Päätä miten päätät, oli sitten ketjuja 4 taikka 17 niin messissä(kännissä) ollaan.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ensi vuonna vielä kenties penkin takana, melko selvinpäin(?). Eli mukana ollaan ja sitä rataa, mulle käy melkeen mikä vaan, tai siis ihan mikä vaan. Count me in!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ensi vuonna vielä kenties penkin takana, melko selvinpäin(?). Eli mukana ollaan ja sitä rataa, mulle käy melkeen mikä vaan, tai siis ihan mikä vaan. Count me in!

Tottakai, pitäähän tappion kärsivällä porukallakin olla valmentaja.

Ja Blizin tapauksesta sen verran, että mies vaikka pakotetaan tulemaan Suomeen. Se on perkele kolehti, jos ei muuten. Ja siitä päästäänkin jo vinkkeihin, että pitää jättää sitä alkomahoolia vähemmälle, niin riittää rahaa siihen lentolippuun. Ja JMA:kin hereillä tuttuun tapaansa, ei tiedä edes mistä puhutaan. No eihän tässä enää ole kovin montaa kuukautta olla kännissä.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Tottakai, pitäähän tappion kärsivällä porukallakin olla valmentaja.

Nyt en ymmärrä. Oletko lukenut tutkimuksia joiden mukaan alkoholi tuhoaa aivosoluja, ja vaikuttaa myös muistiin. Ei siinä, vedän brenaa itsekin kohtuu huolella mutta silti joku hämärä muistikuva olisi että viime vuonna mulla oli joku pokaalikin kädessä...

Tarkoittaako tämä sitä, että kahden vuoden päästä Streider tulee kentälle?

Jätän itselleni option tehdä kyseisen tempauksen. Eli kyllä. Tosiaan sillä varauksella että koen olevani lähelläkään sitä tasoa että jaksan pelata edes kolme vaihtoa.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Nyt en ymmärrä. Oletko lukenut tutkimuksia joiden mukaan alkoholi tuhoaa aivosoluja, ja vaikuttaa myös muistiin. Ei siinä, vedän brenaa itsekin kohtuu huolella mutta silti joku hämärä muistikuva olisi että viime vuonna mulla oli joku pokaalikin kädessä...

Kenellä pokaali muuten on?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt en ymmärrä. Oletko lukenut tutkimuksia joiden mukaan alkoholi tuhoaa aivosoluja, ja vaikuttaa myös muistiin. Ei siinä, vedän brenaa itsekin kohtuu huolella mutta silti joku hämärä muistikuva olisi että viime vuonna mulla oli joku pokaalikin kädessä...

Sitä tikulla silimään, joka vanhoja muistelee. Puhun tottakai tulevasta pokaalin palautuksesta sen oikeille omistajille. Ja se teidän voitto oli vähän kuin Tepsukoitten mestaruus viime keväänä. Tuli suurena yllätyksenä itse joukkueellekin. :)
 

tutzba

Jäsen
Kaivan ne esille kunhan pääsen kotiin.


#00 - obi-wan (muistaakseni)
#1 - TosiFani
#2 - obi-wan
#4 - Simba
#5 - Max Power
#7 - Saikka, se7en
#8 - Bone
#9 - Speed
#10 - Jarzki, M10
#13 - kentsu
#14 - Koirapoika
#16 - Hespeler
#17 - wilco
#21 - Nokkis
#23 - Bliz
#27 - repe_joke
#32 - tutzba
#33 - proffa#8, Designer
#36 - tiuke
#38 - smasa, Teemu Aalto
#43 - Rosenrot
#45 - d2uce
#74 - FutureHockey
#77 - Golden AWe
#87 - PieceOfCake
#93 - passenger
#94 - JMA


Tuossa ne numerot, jotka on ainakin varattuna. Voi olla että siinäkin on virheitä. En nyt satu mistään löytämään viime vuoden uusien pelaajien tietoja, mutta ei sillä oikeasti ole mitään merkitystä vaikka olisikin kaksi samaa numeroa. Jokaiselle sellainen paita minkä haluaa, siitä lähdetään liikkeelle.

Eli siitä vaan varaamaan!
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ja heti korjaus numerolistaan, HC Boners #14 kannettuna jotensakin ansiokkaasti meikäläisen päällä. En vielä tiedä osallistumistani.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

#00 - obi-wan (muistaakseni)
#1 - TosiFani
#2 - obi-wan
#4 - Simba
#5 - Max Power
#7 - Saikka, se7en
#8 - Bone
#9 - Speed
#10 - Jarzki, M10
#13 - kentsu
#16 - Hespeler
#17 - wilco
#21 - Nokkis
#23 - Bliz
#24 - Speed
#27 - repe_joke
#32 - tutzba
#33 - proffa#8
#36 - tiuke
#38 - smasa, Teemu Aalto
#43 - Rosenrot
#45 - d2uce
#74 - FutureHockey
#77 - Golden AWe
#87 - PieceOfCake
#93 - passenger
#94 - JMA


Tuossa ne numerot, jotka on ainakin varattuna. En nyt satu mistään löytämään viime vuoden uusien pelaajien tietoja, mutta ei sillä oikeasti ole mitään merkitystä vaikka olisikin kaksi samaa numeroa. Jokaiselle sellainen paita minkä haluaa, siitä lähdetään liikkeelle.

Eli siitä vaan varaamaan!

Numero kuusi, kiitos.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Näin alustavasti ilmoittaisin olevani mukana jälleen. Mukana oloni tosin riippuu jonkun verran työvuoroista, sekä "häpeäkseni" jonkun verran myös puuhelmipallon ympäristösarjan peliaikatauluista. Mutta pyritään olemaan mukana kuitenkin.
 

Jarzki

Jäsen
Ehdottomasti mukana! Pidätän oikeuden muutoksiin työvuoroista johtuen, tosin tällaisella varoitusajalla lienee mahdollista niihin vaikuttaa. Eli, I'm in!
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Mukana, jos vaan paikat on kunnossa. Viimeksi oli puoli vuotta taukoa pelaamisesta, nyt on tavoitteena tästä viikonlopusta lähtien käydä pari kertaa viikossa jäillä. Ei sitten tarvi helmikuussa ihan jaloissa olla.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
HC Andersenin joukkueessa numero 33 on jo käytössä. Minulla, nääs.

Niin ja Streider, juttelit jo viime JWC:n jälkeen pukukoppihöyrypäissäsi, että ensi kerralla olet jäällä. Eli ilmeisesti teetkin vain alposuhoset, ja tulet kesken pelin kengät jalassa jäälle räyhäämään?
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän mä mukana olen, ehdottomasti. Jos vaikka jatkoillekin tänä vuonna?

Meidän vuoro ois voittaa..
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Sitten kun noita paitatilauksia aletaan ottamaan vastaan, niin tilaan uuden paidan numerolla 55. Tutzballe tiedoksi.

Kai siihen uuteen paitaan tulee silti tuo alkuperäinen logo eikä sitä viime vuotisiin paitoihin tullutta vuosiluku-merkkiä?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Niin ja Streider, juttelit jo viime JWC:n jälkeen pukukoppihöyrypäissäsi, että ensi kerralla olet jäällä. Eli ilmeisesti teetkin vain alposuhoset, ja tulet kesken pelin kengät jalassa jäälle räyhäämään?

Juu, jotain sieltä katkerana huudeltiin että mun täytyisi olla itse ensi kerralla jäällä. :D jotain sen suuntaista vastasin että jos hyvin käy niin olenkin. Ja onhan toi mielessä ollut kyllä, mutta en halua viedä kenenkään pelipaikkaa ainakaan vielä. Ei sitten viime tinkaan tarvitte sanoa että olenkin penkin takana kun ei mahdu mitkään lätkähousut jalkaan :D että haetaan vielä kisakuntoa ja talven aikana täytyisi keretä jäillä pyörimään ja massaa saada joskus ehkä vähän häviämään. Vielä mä siellä joskus jäälläkin "viiletän". Helmikuussa kenties kuitenniin penkin takana edelleen.

Ensi vuonna vielä kenties penkin takana
- Kuten jo alkuperäisessä ilmoittautumisviestissäni havaittavissa olevasta ämpyilystä selviää, en ensi vuosikaan ole poissuljettu, jos vaikka yhden vaihdon pyörähdän jäällä. Kenenkään paikkaan en silti taida vielä haluta tosiaan viedä.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Jos mahdollista niin haluan numerokseni nro:n 35, kuten legendaarisella Jarmo Myllyksellä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös