Mä voisin tulla kanssa pelailemaan jos mukaan otetaan, missä tämä matsi muuten käydään fyysiesti? Eli kordinaatteja kaipailen.
Messissä jos 3 ketjulla jyrätään.
Njoo, onhan tätä jo viime vuonna väännetty ja silloin tyrmättiin pelaajamäärän kasvattaminen. Taidan tehdä saman ratkaisun tänäkin vuonna.
Ensi vuonna vielä kenties penkin takana, melko selvinpäin(?). Eli mukana ollaan ja sitä rataa, mulle käy melkeen mikä vaan, tai siis ihan mikä vaan. Count me in!
Ensi vuonna vielä kenties penkin takana...
Se on perkele kolehti, jos ei muuten.
Tottakai, pitäähän tappion kärsivällä porukallakin olla valmentaja.
Tarkoittaako tämä sitä, että kahden vuoden päästä Streider tulee kentälle?
Nyt en ymmärrä. Oletko lukenut tutkimuksia joiden mukaan alkoholi tuhoaa aivosoluja, ja vaikuttaa myös muistiin. Ei siinä, vedän brenaa itsekin kohtuu huolella mutta silti joku hämärä muistikuva olisi että viime vuonna mulla oli joku pokaalikin kädessä...
Näköjään jo joukkueeseenkin nimetty, joten kysellääs, mitkä pelinumerot on varattu?
Nyt en ymmärrä. Oletko lukenut tutkimuksia joiden mukaan alkoholi tuhoaa aivosoluja, ja vaikuttaa myös muistiin. Ei siinä, vedän brenaa itsekin kohtuu huolella mutta silti joku hämärä muistikuva olisi että viime vuonna mulla oli joku pokaalikin kädessä...
Kaivan ne esille kunhan pääsen kotiin.
#00 - obi-wan (muistaakseni)
#1 - TosiFani
#2 - obi-wan
#4 - Simba
#5 - Max Power
#7 - Saikka, se7en
#8 - Bone
#9 - Speed
#10 - Jarzki, M10
#13 - kentsu
#16 - Hespeler
#17 - wilco
#21 - Nokkis
#23 - Bliz
#24 - Speed
#27 - repe_joke
#32 - tutzba
#33 - proffa#8
#36 - tiuke
#38 - smasa, Teemu Aalto
#43 - Rosenrot
#45 - d2uce
#74 - FutureHockey
#77 - Golden AWe
#87 - PieceOfCake
#93 - passenger
#94 - JMA
Tuossa ne numerot, jotka on ainakin varattuna. En nyt satu mistään löytämään viime vuoden uusien pelaajien tietoja, mutta ei sillä oikeasti ole mitään merkitystä vaikka olisikin kaksi samaa numeroa. Jokaiselle sellainen paita minkä haluaa, siitä lähdetään liikkeelle.
Eli siitä vaan varaamaan!
Pidätän oikeuden muutoksiin työvuoroista johtuen
Kai siihen uuteen paitaan tulee silti tuo alkuperäinen logo eikä sitä viime vuotisiin paitoihin tullutta vuosiluku-merkkiä?
Niin ja Streider, juttelit jo viime JWC:n jälkeen pukukoppihöyrypäissäsi, että ensi kerralla olet jäällä. Eli ilmeisesti teetkin vain alposuhoset, ja tulet kesken pelin kengät jalassa jäälle räyhäämään?
- Kuten jo alkuperäisessä ilmoittautumisviestissäni havaittavissa olevasta ämpyilystä selviää, en ensi vuosikaan ole poissuljettu, jos vaikka yhden vaihdon pyörähdän jäällä. Kenenkään paikkaan en silti taida vielä haluta tosiaan viedä.Ensi vuonna vielä kenties penkin takana