JWC III, 26.2.2011

  • 76 308
  • 492

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Pohjapiirroksen mukaan oltiin salin peräosassa, veti muistaakseni kolmisenkymmentä henkeä tjms.

Veikkaisin, että parinkymmenen paikat ei riitä.
EI vaan tuolla isossa avokabinetissa.
Baaritiskin jälkeen mutka vasemmalle ja perälle, ei suoraan taakse.
Mutta joo allekirjottaneelle kyllä Plevna kelpaa hyvin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Itse ehdottaisin vaihteluksi jotain tilaussaunaa tai vastaavaa.

Eiköhän se perus kinkkukiusaus ja takkamakkarakin ajaisi hyvässä sakissa asiansa

edit:

Sopisi pienemmän budjetin immeisille sekä myös mahdollistaisi liikkuvuuden eikä vain samassa paikassa pöytää tölläämisen. Tampereelta tiloja kylä löytyy kun nyt varailee
 
Viimeksi muokattu:

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Itse ehdottaisin vaihteluksi jotain tilaussaunaa tai vastaavaa.

Eiköhän se perus kinkkukiusaus ja takkamakkarakin ajaisi hyvässä sakissa asiansa

edit:

Sopisi pienemmän budjetin immeisille sekä myös mahdollistaisi liikkuvuuden eikä vain samassa paikassa pöytää tölläämisen. Tampereelta tiloja kylä löytyy kun nyt varailee

Tämäkin on ihan pätevän oloinen setti. Plevnakin oli viimeksi mukava paikka, mutta siinä jotenkin väkisinkin porukka istuu eri pöydissä ja sitä rataa. Ei siinä, mulle käy kaikki mitä sitten päätetäänkään, mutta se vaihtoehto missä saa rakennettua edullisimman kännin ja sosiaalista kanssakäymistä suoritettua eniten, on aina paras. Sellaista Vierumäen iltameininkiä, se on kivaa.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Itse ehdottaisin vaihteluksi jotain tilaussaunaa tai vastaavaa.

Eiköhän se perus kinkkukiusaus ja takkamakkarakin ajaisi hyvässä sakissa asiansa

Kannatan! jos tällä kertaa ehtisi jatkoillekin.
 

passenger

Jäsen
Itse ehdottaisin vaihteluksi jotain tilaussaunaa tai vastaavaa.

Eiköhän se perus kinkkukiusaus ja takkamakkarakin ajaisi hyvässä sakissa asiansa

edit:

Sopisi pienemmän budjetin immeisille sekä myös mahdollistaisi liikkuvuuden eikä vain samassa paikassa pöytää tölläämisen. Tampereelta tiloja kylä löytyy kun nyt varailee

Kannatan myös tätä ehdotusta, vaihtelun vuoksi ja tosiaan voi enemmän hengailla eri tyyppien kanssa ja kunnon sauna pelin jälkeen olisi huippujuttu.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hoitaako vaikka obi jonkun kunnon mestan Tampereelta?

Itsehän en kuulu tähän kokoonpanoon paitsi ehkä katsojana mutta voisin ehdottaa teille Olutravintola Konttoria. Siellä on iso saunatila, yhteinen juomatila ja seinän takaa saa tilattua saunaan suoraan siipiä (SiipiWeikot) ja muita herkkuja. Ainakin käyttäjä Jiri on tuolla kerran ollu ja osaa sanoo ulkopuolisena miten paikka toimii..?

Ja ei, en myöskään kuulu Konttorin omistajiin :) mutta ite oon siellä viihtyny aina.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Itsehän en kuulu tähän kokoonpanoon paitsi ehkä katsojana mutta voisin ehdottaa teille Olutravintola Konttoria. Siellä on iso saunatila, yhteinen juomatila ja seinän takaa saa tilattua saunaan suoraan siipiä (SiipiWeikot) ja muita herkkuja. Ainakin käyttäjä Jiri on tuolla kerran ollu ja osaa sanoo ulkopuolisena miten paikka toimii..?

Ja ei, en myöskään kuulu Konttorin omistajiin :) mutta ite oon siellä viihtyny aina.

Pakko olla vähintään omistajan sukua, koska sinne saunalle ei saa viedä omia juomia vaan kaikki pitää ostaa Konttorilta.
Ja tällä porukalla ei ole rahoja ostaa pelkkiä baarin juomia koko ilta.
Eli ei Konttoriin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kelpaa ainakin minulle. Todella leppoisa baari ainakin on kyseessä, eikä tuo hintakaan vaikuta pahalta, eli lauantaina 295€ ja sen kun jakaa vaikka 20 henkilöllä niin tulee vajaa 15 euroa.

Ja ruokaakin saa tilattua, toki ihan perushuttua
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Joo, konttori oli kyllä ihan asiallinen paikka, etenkin kun Siipiweikot toi vielä ihan järjettömän satsin siipiä ja oheisia sinne. Mä vähän kyl luulen että meitä saattais olla liikaa Konttorin tiloihin nähden...

Mut joo, tärkeintähän siinä on se peli Valkeakoskella :]
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ihan sama, obi menee kummiski O´Connellsiin. Ehdotan siis: O'Connell's

Ei siellä saunaa oo, mut obi on siellä. Seki on aika kuuma. Ihan näin niinku hetskun näkövinkkelistä.

Lollista vaan

O'Connellsissa on kyllä tila jonka voi varata mutta kokemuksien kautta voin todeta sen riittävän noin 15 henkilölle.

Muutenhan se olisi paikkana aivan loistava.

Ja tosiaan, Konttorissa kiskotaan sitten 6,5 € tuoppeja

LISÄYS:

Tamkon sauna olisi vapaana, sijainti Kunotkatu, pari kilsaa ytimestä. Hyvät tilat, kohtuullinen hinta
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sekä Artturin että Tamkon sauna käy minulle, ja perushuttu on just oikeaa syötävää tuollaiseen. Yksi saunavaihtoehto olisi vielä Wanhan Postin sauna, jossa tuli aikoinaan opiskelupirskeitä pidettyä. Se on kyllä jo aika tyyris, mutta hyvällä paikalla.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Moro,

oliks tuolla vielä uusille paikkoja jäljellä? Eipä varmaankaan, mutta pakko kysyä ku kuulostaa hauskalta tapahtumalta. Jos on paikkoja niin voisin ilmottautua =)
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ensimmäiseltä sivulta näkee tilanteen:

HC Andersen (1+14/2+15):

HC Boners (1+12/2+15):

Molemmissa joukkueissa on vielä tilaa, eli ei muuta kuin ilmoittautumaan! Ja totta puhut, hauska tapahtuma on kyseessä.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Ensimmäiseltä sivulta näkee tilanteen:

HC Andersen (1+14/2+15):

HC Boners (1+12/2+15):

Molemmissa joukkueissa on vielä tilaa, eli ei muuta kuin ilmoittautumaan! Ja totta puhut, hauska tapahtuma on kyseessä.

Dodi, hyvä niin. Oon messissä. Millos noita pitää maksaa yms?

Niin ja jos on vielä vapaana numero 20 niin se olisi bueno, se kun menee joukkueesta toiseen =)
 
Viimeksi muokattu:

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Se nyt on ilmeisesti kuitenkin jo päätetty, että Tampereelle tullaan jatkoille ja mahdollisesti saunomaan?
Rupean katselemaan hotellia Tampereelta tuossa vuodenvaihteen jälkeen.

Onkos kukaan tapahtumaan osallistuja tulossa Turun suunnalta? Olisi kätevämpää kuskata kamat henkilöautossa kuin junassa tai linja-autossa.
 

tutzba

Jäsen
Dodi, hyvä niin. Oon messissä. Millos noita pitää maksaa yms?

Tervetuloa kivenkovaan Bonersiin. Jäävuoromaksut katsellaan joskus ensi vuoden puolella lähempänä tapahtumaa. Pelipaidoista maksetaan joskus uudenvuoden jälkeen, kunhan tiedän monta paitaa tulee ja paljon ne maksavat.

Jos ilmoitat yv:llä minulle pelinumerosi, paidan koon ja sen, minkä nimen haluat paitaan, olisin kiitollinen.

pak kirjoitti:
Se nyt on ilmeisesti kuitenkin jo päätetty, että Tampereelle tullaan jatkoille ja mahdollisesti saunomaan?

Jep, Tampereelle mennään.

Edit: Kolmelle on vielä paikka vapaana. Akimotolle olen luvannut, että hän saa miettiä vielä osallistumistaan, eli käytännössä kaksi paikkaa jos hän tulee.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Laitetaan nyt hieman epävirallinen ilmoittautuminen tuonne toimitsija-aitioon. Varmaksi en vielä saapumistani uskalla luvata mutta ilmoittelen taas sitten lähemmin.
 

tutzba

Jäsen
Kolmannen JWC:n yleisömäärä tulee huitelemaan ihan omissa sfääreissään, koska meidän jälkeen alkaa klo 18.30 paikallisen A-junnujoukkueen matsi. Tuosta kun laskee, että jos hallilla pitäisi olla vaikkapa puolitoista tuntia ennen pelin alkua, niin pelaajat olisivat viiden pintaan hallilla, eli ainakin viimeisen tunnin ajan katsomossa on muitakin kuin Nokkis, Bone ja jallupullo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös