JWC III, 26.2.2011

  • 76 297
  • 492

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt

tutzba

Jäsen
Jos joku muuten haluaa tuomariksi niin ilmoittautukaa. Ei varmaankaan edes tarvitse olla virallinen seepra, riittää että osaa jotenkuten säännöt ja osaa pudottaa kiekkoa. Voisihan sitä taas ottaa paikalliselta seuralta oikeudenjakajat, mutta tällä tavalla ainakin saisi lisää halukkaita paikalle.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Jatkot varmaankin on sitten Tampereella? Ja toivottavasti saadaan kunnon kaatajaiset! Taidan laittaa jo hotellihuoneen varaukseen keskustasta.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jatkot varmaankin on sitten Tampereella? Ja toivottavasti saadaan kunnon kaatajaiset! Taidan laittaa jo hotellihuoneen varaukseen keskustasta.

Buukkaa mut samaan mestaan, saan olla siel kuitenki yksin sun piikkiin kun hankit ittelles jatkopaikasta jonkun helpon veivin yöksi. "Katotaan sitä ruokalistaa sitten vähän myöhemmin" - ja sitä rataa. I know it, you know it.

Ainiin, onko taas reissu Plevnaan tiedossa? Ihan approved mun puolesta, viimeksi meni ihan kivasti raventelireissut ja brenkku on kivaa/hyvää.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tampere on varmastikin jälkipelipaikkana jälleen. Minä en vaikuta paikkoihin siellä, mutta viimeksi oli kyllä todella hauskaa.

OMG (kentsu edition) (sori, eka joka tuli mieleen vastustajista)

Bliz, mennäänkö saman kaavan mukaan? Helvetin hauskaa se oli baarissakin, mutta sitten se paras osa tuli vasta, jotkut sanoo vihta. Okei, Bliz tulee sieltä etelä-euroopasta mustana miehenä, mutta silti niin ratkaisuvoimaisena. Bliz mukaan peliin. Tämä peli ei ole peli, ellei Bliz ole mukana.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Bliz, mennäänkö saman kaavan mukaan? Helvetin hauskaa se oli baarissakin, mutta sitten se paras osa tuli vasta

joo-o. Eka baarin vessassa ja sitten vielä jatkoilla pitkän kaavan kautta? Sillä lailla pojat. Ja kentsu. Kyllä mulle kahvit kelpaa aina.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
joo-o. Eka baarin vessassa ja sitten vielä jatkoilla pitkän kaavan kautta? Sillä lailla pojat. Ja kentsu. Kyllä mulle kahvit kelpaa aina.

Aika hauskan jutun vetäsit tähän kohtaan? Blizin myötä sain jatkoilla viinaa erittäin paljon enemmän kuin oisin muuten saanut. Mukava kuitenkin saada tukea teiltä joukkuekavereilta.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Aika hauskan jutun vetäsit tähän kohtaan? Blizin myötä sain jatkoilla viinaa erittäin paljon enemmän kuin oisin muuten saanut. Mukava kuitenkin saada tukea teiltä joukkuekavereilta.

Älä ny Tiuke leikistä suutu. Pientä pukukoppi kiusaa tää vaan on!
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
JWC-peliin on tulossa niin paljon yleisöä että pitää tuoda parkkipaikan puomikin paikalle?

Kyllä mä kentälle tuun kuitenkin, ei ole mun ongelma jos ihmiset ei osaa pysäköidä

Okei, Bliz tulee sieltä etelä-euroopasta mustana miehenä, mutta silti niin ratkaisuvoimaisena.

Hyvä vaan jos saadaan yksi vähemmistön edustajakin paikalle, saadaan uutta katsojakuntaa.

Ja kentsu. Kyllä mulle kahvit kelpaa aina.

Ne tuleekin olemaan semmoset sumpit (jallulla) ettet oo ennen saanu
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Lisään itseni ehkä-listaan. Kaikki riippuu siitä antaako lääkäri luvan mennä jäälle vielä tämän vuoden puolella...Mikäli lupa tulee ja kerkeän edes kerran käydä tolppien välissä ennen helmikuuta niin ehkä sitten kehtaan tulla wareenaan ohitettavaksi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ihan vitun hauskaa mukahassuttelua. Itse annan oman paikkani halukkaalle.

P.S. en siis pelaa, istun katsomossa. Pokaali on mulla. Tulos on sama. Vetäkää..


"mua e pätkääkään kiinnosta ja sen vuoksi tulen tänne kertomaan sen teille kaikille. Saatanan sisäpiiri, pitäkää tunkkinne."

Kiitos tästä, odottelikin kauanko tähän menee
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Olkaas nyt vajokit hiljaa ettei kaikki pelästy teidän juttuja.
Luetaan asia rauhassa useaan kertaan, että voidaan olla varmoja mitä sillä tekstillä tarkoitetaan. Ja kyllä, uusia pelaajia olisi hyvä saada mukaan, että nurkkakuntaiset saa tuuletusta.
 

tutzba

Jäsen
Tapahtuma on ihan hiton hieno, harmi että sinne on niin rajallinen määrä mahdollisuuksia päästä.

Mielestäni on vain reilua, että vanhoilta pelaajilta kysytään ensiksi ennen kuin täysin uudet kaverit ilmoittautuvat mukaan. Tietysti uusiakin pelaajia halutaan mukaan ja he voivatkin ilmoittautua jahka nähdään pelaajamäärä vanhojen osalta.

Aikoinaan kun avasin ensimmäisen JWC-ketjun, olisi kuka tahansa voinut lähteä mukaan.

Ps. Enkä minä tosissani sanonut ettei me oltaisi otettu Nokkista mukaan. Hyvä maalivahti ja varmasti kelpaisi moneen harrastejengiin.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kaipa sitä voisi ilmoittautua messiin. Tällä kertaa hieman paremmin valvistautuneena.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Älä ny Tiuke leikistä suutu. Pientä pukukoppi kiusaa tää vaan on!

Eihän täällä ole suututtu. Kyllä sinut ja JMAn tietää sen verran hyvin, että teille voi sanoa mitä tahansa. Juu ja kun alkomahoolia naukkaa, niin joskus jutut ei ole ihan niin hyviä kuin miltä ne itsestä tuntuu. :)

Jos ei Nokkista kiinnosta jääkiekko, niin innokkaampaa miestä vaan tilalle.

Ja ennen kuin joku kerkeää sanomaan, niin Nokkis samaan kastiin edellä mainittujen kanssa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jep, hieno tapahtuma.. niin hieno että vanhat pitää kynsin ja hampain kiinni omasta paikastaan. Todellakin ymmärrän koska itsellä polttelis kanssa, mutta kun jää katsomoon heilumaan, niin a) on ainakin yksi katsoja hallissa b) pääsee joku muu jäälle.

Tilanne on win-win. Mutta todellakin kuten sanoin, ymmärrän että omasta paikasta pidetään kiinni. Np.

Pitäiskö tää nyt sitten ymmärtää niin, että kaikki muut paitsi Tutzba katsoo peliä katsomosta ja pari joukkueellista uusia miehiä/naisia tilalle?

Kyllä uudet on tervetulleita tietenkin mutta kyllä kai vanhat saa myös olla innolla pelaamassa, jos kerran pääsee ja voi.

Jos itse en pääsisi peliin, niin en kyllä jaksaisi tulla edes katsomoon. Sen verran tuota matkaa on kuitenkin. Kyllä se peli ja jälkipeli yhdessä on SE juttu.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Joo unohtakaa, pelaan. Jos en pelaa niin ainakin pidän paikkani, morien!

Varaan myäs paikkani vittuilla kaikkille, varata kaiken, en maksa mistään mitään mutta pidätän oikeasti oikeuden olla

vittumorien

eiköhän tää ollut tässä. haters gonna hate. toiset tajuaa toiset ei :)

Ollaanpas sitä nyt ärhäkällä päällä. Kukin tekee mitä tekee ja parhaaksi näkee. Parastahan tuossa tapahtumassa on mukavien kavereiden näkeminen. Ja voittaminen. Sen vuoksi viime vuosi oli ihan hanurista. Johtui varmaan viiksistä.

Mitä tänä vuonna? Sellainen 80-lukulainen "häntä" hiuksiin tonne niskaan? Sopis varmaan tähänkin kaljuun...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Joo unohtakaa, pelaan. Jos en pelaa niin ainakin pidän paikkani, morien!

Varaan myäs paikkani vittuilla kaikkille, varata kaiken, en maksa mistään mitään mutta pidätän oikeasti oikeuden olla

vittumorien

eiköhän tää ollut tässä. haters gonna hate. toiset tajuaa toiset ei :)

Ärripurriviinaa ja vahvoja mielipiteitä - viikonloppu Nokkiksena.

Sä nyt päästät uuden kaverin tilalle, se on sinun päätöksesi. Mutta ei se sitä tarkoita että muiden olisi näin tehtävä.

Toki nytkin saadaan uusi ja ihmeellinen kaveri maaliin, joka toki viimeksi Kumikannussa pörräs meidän kanssa. Tää nyt vaan menee näin, pieneen porukkaan on vaikea tuoda paljon uusia
 

tutzba

Jäsen
Up!

Vanhoilla pelaajilla reilut pari viikkoa aikaa ilmoitella tulemisistaan. Sen jälkeen luukut aukeavat mahdollisille uusille halukkaille kavereille, jos sellaisia siis löytyy.

Tässä vaiheessa aletaan taas tilailemaan noita pelipaitoja, eli yv:llä tai FB:n kautta (jos olemme kavereita) numeroa ja nimiä sun muita faktoja. Pelipaidat eivät ole yhtä rumat kuin viime vuonna. Ts. sitä vuosilukua ei tule missään muodossa olemaan paidassa, eikä niitä ommeltavia lärpäkkeitäkään tilata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös