tutzba likes this.
smasa is attending "JWC III, 26.2.2011" on Saturday.
Anteeksi, oli varmaan laimein viestini tänne ikinä.
tutzba likes this.
Mukanansa koska jonkun pitää viedä Max ja Obi sumpeille, huolella
Jatkot varmaankin on sitten Tampereella? Ja toivottavasti saadaan kunnon kaatajaiset! Taidan laittaa jo hotellihuoneen varaukseen keskustasta.
Bliz..Bliz..Bliz..Bliz
Bliz, mennäänkö saman kaavan mukaan? Helvetin hauskaa se oli baarissakin, mutta sitten se paras osa tuli vasta
Totaalisen väärä foorumi. Jatkot täällä http://fafksdjasfabout.com/gaylife
Linkissä homoja. Edit: Linkissä ei yhtään mitään, bannien pelossa.
Kait.
Ote tiuke vähe lisempi brena ni homma skulaa ku Kalevan Pallon yv.
joo-o. Eka baarin vessassa ja sitten vielä jatkoilla pitkän kaavan kautta? Sillä lailla pojat. Ja kentsu. Kyllä mulle kahvit kelpaa aina.
Aika hauskan jutun vetäsit tähän kohtaan? Blizin myötä sain jatkoilla viinaa erittäin paljon enemmän kuin oisin muuten saanut. Mukava kuitenkin saada tukea teiltä joukkuekavereilta.
JWC-peliin on tulossa niin paljon yleisöä että pitää tuoda parkkipaikan puomikin paikalle?
Okei, Bliz tulee sieltä etelä-euroopasta mustana miehenä, mutta silti niin ratkaisuvoimaisena.
Ja kentsu. Kyllä mulle kahvit kelpaa aina.
Ihan vitun hauskaa mukahassuttelua. Itse annan oman paikkani halukkaalle.
P.S. en siis pelaa, istun katsomossa. Pokaali on mulla. Tulos on sama. Vetäkää..
Itse annan oman paikkani halukkaalle.
Tapahtuma on ihan hiton hieno, harmi että sinne on niin rajallinen määrä mahdollisuuksia päästä.
Älä ny Tiuke leikistä suutu. Pientä pukukoppi kiusaa tää vaan on!
Jep, hieno tapahtuma.. niin hieno että vanhat pitää kynsin ja hampain kiinni omasta paikastaan. Todellakin ymmärrän koska itsellä polttelis kanssa, mutta kun jää katsomoon heilumaan, niin a) on ainakin yksi katsoja hallissa b) pääsee joku muu jäälle.
Tilanne on win-win. Mutta todellakin kuten sanoin, ymmärrän että omasta paikasta pidetään kiinni. Np.
Joo unohtakaa, pelaan. Jos en pelaa niin ainakin pidän paikkani, morien!
Varaan myäs paikkani vittuilla kaikkille, varata kaiken, en maksa mistään mitään mutta pidätän oikeasti oikeuden olla
vittumorien
eiköhän tää ollut tässä. haters gonna hate. toiset tajuaa toiset ei :)
Joo unohtakaa, pelaan. Jos en pelaa niin ainakin pidän paikkani, morien!
Varaan myäs paikkani vittuilla kaikkille, varata kaiken, en maksa mistään mitään mutta pidätän oikeasti oikeuden olla
vittumorien
eiköhän tää ollut tässä. haters gonna hate. toiset tajuaa toiset ei :)
Mitä ovat nämä muut faktat?Tässä vaiheessa aletaan taas tilailemaan noita pelipaitoja, eli yv:llä tai FB:n kautta (jos olemme kavereita) numeroa ja nimiä sun muita faktoja.