Jaa, että seuraavaks putoo pois JMA ja HeGe41? No jää meitä sitte se sama 12+1 ku Bonerseillakin on.
En minä eikä viestin perusteella JMA oltaisi pois jäämässä. Tulen kokeilemaan. Katsotaan sitten sen jälkeen kuin kävi.
Jaa, että seuraavaks putoo pois JMA ja HeGe41? No jää meitä sitte se sama 12+1 ku Bonerseillakin on.
Sillä voidan vielä pelata täys peli vai pitäiskö vetää sitte vaikka 2x30min suoraa aikaa ja vaikka joku bonus rankkarikilpailu tms. päälle?
No jatkoilla ainakin on sitte enemmän asennetta. Vai?
Mösjöö obi ehdotteli eilen sellaista, että 4x20 min suoraa aikaa ja toisen ja kolmannen erän välissä jäänajo.
Sitä vartenhan tässä on reenattu koko syksy ja alkuvuosi.
Käy tuo 4x20 ihan hyvin ainakin mulle. Tässä mitään treenattu olla. Kuivin suin vedelty koko alku vuosi...
Kunhan et jätä sitä hyökkäysalueelle niin ei tule turhaa paitsiota.Mietin vain, että mitä jos mulla jääkin jalka jäälle?
Mites tota, onko se hyvä juttu jos joka askeleella tuntuu polvi lähtevän pois paikaltaan?
Kaikki kolhuja saaneetkin vaan kokeilemaan, jättäyttyy sitten pois jollei pysty jatkamaan. Hei tää on vaan jääkiekkoo...´
Herättääkö pahaa verta, jos kokeilen pelata mutta viiden vaihdon jälkeen totean, että pukukoppi kutsuu? Kunto ei ole vielä kohdallaan, mutta palautuu koko ajan. Polte jäälle on todella kova!
Kutina alkaa olla jo melkoinen.
Vihreistä nimistä selkeitä pakkeja taitaa olla vain Jani82 ja pak. Max Power on varsin pätevä pakki mutta ilmeisesti hinkuja hyökkäyspäähän olisi myös? Voihan sitä vaikka vetää kiertävillä pelipaikoilla jos ei muuta keksitä.
Kuuluu sarjaan: Kutina, jota ei voi raapia ;)Ootko ajatellut käydä lääkärissä?
Minulla on varattuna Cumulus Hämeenpuistosta kahden hengen huone, jossa toinen paikka on vapaa.Omat majoituskuviot ovat vielä auki, eli jos jossain huoneessa on tyhjää niin voisin vaikka liittyä seuraan.
Kiitoksia tarjouksesta mutta lähinnä kaavailin noita halvemman vaihtoehdon Omenahotellin huoneita. Soittelen huomenna kaverit läpi jos johonkin sohvan nurkkaan pääsisi ilmaiseksi. Jos ei niin palaan asiaan.Minulla on varattuna Cumulus Hämeenpuistosta kahden hengen huone, jossa toinen paikka on vapaa.
Max Power;3534435Ja jos Awe tulee kirjoitti:Awe on tulossa, kysyin eilen.
Awe on tulossa, kysyin eilen.