JWC III, 26.2.2011

  • 76 309
  • 492

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mösjöö obi ehdotteli eilen sellaista, että 4x20 min suoraa aikaa ja toisen ja kolmannen erän välissä jäänajo.



Sitä vartenhan tässä on reenattu koko syksy ja alkuvuosi.

Käy tuo 4x20 ihan hyvin ainakin mulle. Tässä mitään treenattu olla. Kuivin suin vedelty koko alku vuosi...
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Kaikki kolhuja saaneetkin vaan kokeilemaan, jättäyttyy sitten pois jollei pysty jatkamaan. Hei tää on vaan jääkiekkoo...´

Jos Bonerssien rosteri jää 12 peluriin, niin kannattaisko pelata 2 sentterillä, 3 laituriparilla ja 4 pakilla?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Käy tuo 4x20 ihan hyvin ainakin mulle. Tässä mitään treenattu olla. Kuivin suin vedelty koko alku vuosi...

Laskin tuon niin että esim treellä harrastepeli on 2 X 30 juoksevaa, tuolla saadaan se 20 min lisää
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mietin vain, että mitä jos mulla jääkin jalka jäälle?
Kunhan et jätä sitä hyökkäysalueelle niin ei tule turhaa paitsiota.

Olisi ihan kiva tulla sinne jatkoillekin, mutta tällä kertaa näin. Ja itse ottelussa ihan mikä peliaika ja jaot tahansa käy.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Mites tota, onko se hyvä juttu jos joka askeleella tuntuu polvi lähtevän pois paikaltaan?

On.

Nou hätä, mäkään en saisi pelata mutta pelaan silti. Polvi niin rikki että vedän käytännössä yksjalkaisena. Fysioterapeutti sanoi että polvi on niin löysä että se pitää vaihtaa. Ei nyt vaihdeta, ainakaan vielä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kaikki kolhuja saaneetkin vaan kokeilemaan, jättäyttyy sitten pois jollei pysty jatkamaan. Hei tää on vaan jääkiekkoo...´

Herättääkö pahaa verta, jos kokeilen pelata mutta viiden vaihdon jälkeen totean, että pukukoppi kutsuu? Kunto ei ole vielä kohdallaan, mutta palautuu koko ajan. Polte jäälle on todella kova!
 

tutzba

Jäsen
Herättääkö pahaa verta, jos kokeilen pelata mutta viiden vaihdon jälkeen totean, että pukukoppi kutsuu? Kunto ei ole vielä kohdallaan, mutta palautuu koko ajan. Polte jäälle on todella kova!

Jos haluat kokeilla niin tule ihmeessä. Ei siitä tuomita jos et sitten pysty. Mutta jos terveytesi on vielä siinä rajalla, suosittelen katsomossa istumista ja Bonesta ja Nokkiksesta huolehtimista, ettei vaan sairaus iske uudelleen päälle. Kuten Red Devil sanoi, hei tää on vaan jääkiekkoo.
 

Jarzki

Jäsen
Jooh, täällä seuraava joka tippuu pelistä pois. Kuume nousi tänään työpäivän jälkeen ja kun siihen päälle lyödään vielä kunnon flunssa/yskä, ei ehkä olisi tervettä lähteä pelaamaan buranan voimalla. Perkele kun juuri tätä peliä silmällä pitäen on käyty ulkojäillä lätkimässä. Ei vituta ei...
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Nyt kun noita putoajia ilmenee enemmänkin, niin mites maksujen kanssa? Ovatko maksaneet vai korotetaanko hintaa muille jotta saadaan Tutzban meot täsmäämään muiden menoja?

Jatkopaikasta sen verran että se on meille varattuna klo 19:00 alkaen ja 20:lle henkilölle on varattu pöytä Gringos Locosista myös tähän aikaan.
Ruokailu saunatiloissa ei enää onnistu, olisi pitänyt tilata safkat etukäteen, noh miinuspuolina se ettei saa olla munasillaan, tai hetken saisi kunnes tulisi poisto, plussana se että jallu ei taatusti lopu.
Ruokailu saunatiloissa muuten on mahdollista, eli jos joku haluaa paistaa maggaraa tai tehdä jotain muuta gourmeeta, takka löytyy ja kuulemma jopa puita siihen.

Sauna pitää olla tyhjä klo 01:30 mennessä, ja omat juomat ovat suotavia ettei kaikki juo mun kaljoja, paitsi Obi jonka juotan humalaan.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Täällähän oikein tuodaan kottikärryittäin lisävastuuta Bonerseille. Noh, ei tuo 11 pelaajaa kuitenkaan niin kauhean vähän ole. Vielä voi tippua vaikka pari pelaajaa pois ja silti viedään satanolla. Streider voi keskittyä silittämään pikkutakkiaan kun ei tarvitse tehdä ketjuja, aina vaan seuraavaa miestä kentälle niin hyvä tulee.

Huomenna käyn hakemassa kisakuntoa Plevnasta. Tää on meidän vuosi!
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Ihan sama vaikka pelattais kahdella äijällä. Meikäläinen on ainakin ihan hirveessä kunnossa ja laukaus on aivan karmea. Kuten aina.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Juu eihän pelin peruuttamista tietenkään edes kukaan mieti. Itse olen huonossa kunnossa ja laukausta en ole päässyt hetkeen kokeilemaan mutta lupaan tarjota omalta osaltani kunnon vastusta Bonerseille. Iltatohinoissa uskoisin olevani kovassa kunnossa.

Peruuttamista joku voisi miettiä siltä kantilta, että ketkä HC Andersenista pelaa pakkina. Vihreistä nimistä selkeitä pakkeja taitaa olla vain Jani82 ja pak. Max Power on varsin pätevä pakki mutta ilmeisesti hinkuja hyökkäyspäähän olisi myös? Voihan sitä vaikka vetää kiertävillä pelipaikoilla jos ei muuta keksitä.

Kiima nousee!

PS: Omat majoituskuviot ovat vielä auki, eli jos jossain huoneessa on tyhjää niin voisin vaikka liittyä seuraan. Muussa tapauksessa soittelen jos joku kaveri haluaisi majoittaa.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Kutina alkaa olla jo melkoinen. Huomenna illalla vedän vielä tuplareenit (kiekkoa ja soppaa) niin lauantaina ollaan kisakunnossa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Vihreistä nimistä selkeitä pakkeja taitaa olla vain Jani82 ja pak. Max Power on varsin pätevä pakki mutta ilmeisesti hinkuja hyökkäyspäähän olisi myös? Voihan sitä vaikka vetää kiertävillä pelipaikoilla jos ei muuta keksitä.

Kyllä mä pakkina pelaan. Pääsee sieltäkin hyökkäämään tarvittaessa. Tuossa niitä on sitten jo tarvittavat kolme kappaletta. Ja jos Awe tulee, niin siinä on neljäs. Sitten voidaan katsoa kuka peruuttelee ja kuka ei. Voihan niitä paikkoja erien välissä sitten miettiä.
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Omat majoituskuviot ovat vielä auki, eli jos jossain huoneessa on tyhjää niin voisin vaikka liittyä seuraan.
Minulla on varattuna Cumulus Hämeenpuistosta kahden hengen huone, jossa toinen paikka on vapaa.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Minulla on varattuna Cumulus Hämeenpuistosta kahden hengen huone, jossa toinen paikka on vapaa.
Kiitoksia tarjouksesta mutta lähinnä kaavailin noita halvemman vaihtoehdon Omenahotellin huoneita. Soittelen huomenna kaverit läpi jos johonkin sohvan nurkkaan pääsisi ilmaiseksi. Jos ei niin palaan asiaan.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Awe on tulossa, kysyin eilen.

Hyvä juttu.

Nyt on oluet ostettu ja muutenkin valmis lähtemään kohti Valkeakoskea. Ensin pitää hoitaa vaan yksi yövuoro töissä alta pois ja sitten odottelemaan Passengerin mersua saapuvaksi Luvialle hakemaan mut mukaan.

Luistimet unohtui kyllä teroituttaa mutta eipä tuo haittaa. On sitten ainakin yksi tekosyy, jos/kun peli ei luista.
 

tutzba

Jäsen
Huomenna eniten maaleja tehnyt pelaaja saa Sandels-pystin, eli 6-packin Sandelsia ilmaiseksi. Sponsored by me, itsehän kun en kaljaa ollenkaan juo.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Minä mielellään pelailen kyllä hyökkääjänä, yksinkertainen syy: Olen aivan paska pakkina. Jiri voi todistaa.

Tässähän alkaa jo kiima nousemaan huomista varten, kutiamiset ja kaljat ja kaikki. Jiri vielä kuskina niin tästähän tulee reissujen reissu.

Tänään pienet alkulämmöt NHL 11 ja oluen muodossa niin kyllä olen valmis huomenna. 3+2 tavoitteena.

Hymiö.

Huomenna nähdään äijät!
 

tutzba

Jäsen
Löin viimeisetkin rahani pöytään, että Boners saisi yhden vahvistuksen. Sellainen todennäköisesti on luvassa, ainakin huhujen mukaan. Eli jos joku vaikka Bone olisi hereillä vielä, niin ottaisitko pelipaitasi mukaan jos sitä saisi lainata?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös