JWC III, 26.2.2011

  • 76 304
  • 492

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Meinasin kirjoittaa muutakin, mutta Tutzba on lomansa ansainnut tapahtuman järjestäjänä. Ensi vuonna sitten taas.

Kysellään nyt jo sen verran etukäteen seuraavasta vuodesta, että kuinka paljon pitää olla jotain edellisiä kokemuksia pelailusta ja saako kamoja lainattua jostain? Rupesi nimittäin kiinnostamaan, ja kun ensi vuonna tähän aikaan on jo sopivasti täysi-ikäisyys ja auto hollilla niin kiinnostaisi aika paljonkin tulla mukaan.

Olisi näihin kysymyksiin varmaan vastaus löytynyt mutta en jaksanut koko ketjua selata, anteeksipyyntö siitä jo valmiiksi.

Ei sitä vastausta taida löytyä. Tätä asiaa ajattelin itsekin tuossa ottaa esille, mutta ajattelin Tutzban ansaitsevan lomansa. Vaikka rutiinillahan se taitaa jo mieheltä mennä. Kysellään nyt sitten, kun tämä asia tuli esiin? Kamoja varmasti saa lainaksi, mutta ensi vuonna ei välttämättä ole vajausta pelaajista ja millä periaatteella silloin paikkoja jaellaan? No kaipa jonkinlainen vastaus ensimmäisessä viestissä on.

Ajattelin vaan, että tapahtumia on takana jo 3 ja joka vuosi joku joutuu jättäytymään pois. Lisäksi tulee muidenkin tapahtumien kautta pelaajia. Moni haluaa osallistua, niin millä perusteilla ja mikä on järjestys?
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Kuka helvetti meillä esim. oli vasemmassa laidassa Blizin ja wilcon lisäksi?

Aika sumussa olet kyllä ollut kun minä ja wilco pelattiin keskellä molemmat. Laituripareina oli Paha_Kurki-Fast Eddie, HeGe41-Designer ja Twite-Steegil. Muistaakseni ainakin näin. Kolmantena sentterinä oli kaksi ensimmäistä erää Lepander mutta Steegilin lähdettyä Lepa siirty laitaan.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Terveiset toimitsija-aitiosta

Kiitos ja anteeksi.

Se jäi arveluttamaan että olikohan toimitsijapöytä liian pieni. Sen verran täynnä se oli pulloja ja tölkkejä.

No arvaa vaan oliko? Kaiken maailman laitteita pöydät täynnä, kamat hiiteen niin ois mahtunut enemmän kaljaa pöydille. Mun ja Streiderin mahoistakin oli valehtelematta puolet pöydän päällä.

Mitä ihmettä siellä toimitsija-aitiossa oli tekeillä? Ennen siellä on ollut viksua ja vilmaattista porukkaa käyttäytymässä asiallisesti, mutta nyt siellä oli jotain ohmoja huutelemassa hävyttömyyksiä mikrofoniin. Asiaa!

Nokkis kuulemma tykkäsi mun nasaaliäänestä, muista en niin tiedä.
Kerran piti oikein hoputtaa äijiä pelaamaan kun tuntui kestävän.
Onneks peli ei kestänyt kauempaa, oisin voinut alkaa laulaa.

Me vaan kirjattiin mitä meille sanottiin. Kyllähän kaikki tietää että tuomarit ovat sokeita, no mitä tapahtuu kun toinen tuomari kertoo numerot ja toinen yrittää seuraavana päivänä lukea tilastoja..

Joo, meitä on turha syyttää. Sen verran oli järkeä mulla silloin vielä, että kun tuomari kertoi pelaajat, niin puskin ne lappuun samassa järjestyksessä. Ts. kaikki mitä tuomari kertoi, laitettiin siihen plankettiin. Ja siitä sitten rauhassa siirrettiin viralliseeen pöytäkirjaan.
Ens kerralla keksin päästäni osumat, prkl.


Mitä opin tällä reissulla? Sen, ettei ilmeisesti kannata mennä toimitsijoiden seuraan ja että konjakki ei ole mun juttu. Kevyt hedari ja väsymys vei mehut ja päätin mennä hotelliin oksentamaan, jotku oikein mukavan näköiset nuoret naisihmiset laulo mulle Nygårdin Peetteriä ja ilmotti että mulla on jano, johon totesin että vitut ole ja heitin pitkät syljet. Kiva ilta kaikenkaikkiaan! Peruskunto ja valmistautuminen petti, en tiä mikä oli. Ja oliko niin että korkki auki ja mikki kiinni, vai toisinpäin? Vai molemmat auki?

Jotain erilaista joitte, koska Nokkiskin hyytyi ja meikä jaksoi vähän pitempään. Tai sitten tää ikäasia. Ehkä, mene ja tiedä.

Kiitos kaikille jokatapauksessa. Oli taas hauska nähdä tuttuja. Hawaiji jäänee mun osalta väliin, koska kevät jää kiekkoilun osalta muutenkin pelaamatta. Katellaan syksyllä sitten jos saan itteni ottelukuntoon ja -painoon.

Veikkaan että ensi vuonna mahdollisessa JWC:ssa on tilaa uusille heeboille. Paikkoja tulee auki ihan lopussa. Järjestävä taho määrää kuitenkin säännöt.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Veikkaan että ensi vuonna mahdollisessa JWC:ssa on tilaa uusille heeboille. Paikkoja tulee auki ihan lopussa. Järjestävä taho määrää kuitenkin säännöt.

Mitä tämä tarkoittaa? Olihan niitä paikkoja auki tämän vuoden peliinkin. Melkein sanoisin, että puhutaan asioista suoraan, eikä lähdetä kiertelemään ja kaartelemaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mitä tämä tarkoittaa? Olihan niitä paikkoja auki tämän vuoden peliinkin. Melkein sanoisin, että puhutaan asioista suoraan, eikä lähdetä kiertelemään ja kaartelemaan.

Mietitäänkö näitä vaikka marraskuussa
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Veikkaan että ensi vuonna mahdollisessa JWC:ssa on tilaa uusille heeboille. Paikkoja tulee auki ihan lopussa. Järjestävä taho määrää kuitenkin säännöt.

Minä voin luvata paikkani tässä ja nyt. Aikansa kutakin sano mummo ku katiskassa istu.

edit: Ja niin. Kiitos tutzballe näistä kahdesta vuodesta kun olen mukana ollut. Kaikki toimi ensiluokkaisesti.
 
Viimeksi muokattu:

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
On muuten sitten tarkastettu narulta se kentsun hylätty maali. Kuten jo sanoin, ja minähän muuten olen aina oikeassa, maali oli pois paikaltaan.

Ilmeneekö narulta että kuka maalin siirsi ja oliko siirto tahallinen? Tarttuko muuten se pelin viimeinen rankkari narulle?

Ja missä viipyy video mun maalista?
-Nimim. Kuka vittu mitään striimejä tarvii

Mä muuten vaadin että toi pitää etsiä nauhalta ja todistaa että Twite on maalinsa tehnyt. Tilastot ainakin tuolta osin kuntoon, kyllähän mies maalinsa ansaitsee.

Kiitokset kaikille pelissä ja jatkoilla olleille, paikka oli sangen asiallinen tuolle porukalle ja tuohon toimintaan. Olisi ollut suotavaa että enemmänkin populaa olisi ollut, tilaa olisi riittänyt. Hienoa kuitenkin oli nähdä uusia ja vanhoja pelaajia ja ottaa hapanta.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Ja vielä lisää kiitoksia. JIRI! Sä olet oikea huolehtiva isä. Olit tehnyt meille nukkumapaikatkin valmiiksi. Taisit käydä vielä laittamassa peitotkin hyvin?
Noh, etukäteen kun läksin hotellille asioita hoitamaan niin ajattelin että kun laitan teidän punkat valmiiksi niin ei tarvitse kuunnella sitä järjetöntä kolistelua ja asentelua kun tulette. Tarkoitus oli järkätä jotain pientä suuhunpantavaa sekä jotain syömistäkin, jos olis alkanut hiukomaan, mutta onneksi teillä oli omat eväät.

Phåålin logistiikka pelasi kyllä kellontarkasti eikä tässäkään asiassa ollut HIFK -kannattajalla Nokan koputtamista. Saunatilat olivat kertakaikkisen mainiot ja melkein harmitti olla selvinpäin mukana. Aamulla ei harmittanut lainkaan.

Ja mitä itse peliin tulee niin en perkele voi millään käsittää "mikä on kun ei taidot riitä ja mikä on kun ei onnistu?". Nimittäin tänään illalla taas omalla (Stadi HC:n) jäävuorolla putki kulki ja homma toimi aivan eri planeetalta kuin eilen Valkeakoskella. Olisko ne nuo Wareenan "iha vähe" punasävyiset valot jotka pistävät sytkän pieleen ja seoksen sekaisin.

Sori Hege halvaannuttamisyrityksestä. Oikeesti olin vaan paska ja myöhässä ja olisin ansainnut tukkapöllyn. Onneksi Obi ja Steyer tappelivat puolestamme.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Sori Hege halvaannuttamisyrityksestä. Oikeesti olin vaan paska ja myöhässä ja olisin ansainnut tukkapöllyn.

Noh, noh...eipäs nyt dramatisoida. Ei tullut kuin mustelma käteen. Sain kotona säälistä tuosta hyvästä, eli mun pitäis vastavuoroisesti kiittää sua. Eli siis saat anteeksi ja kiitos.

Onneksi Obi ja Steyer tappelivat puolestamme.

Gooni-osasto hoitaa homman, ettei taitopelaajia tarvitse uhrata.
 

tutzba

Jäsen
Ja kuka se yksi oli jolle teipattiin numero treenipaitaan kun Bone ei muistanutkaan tuoda paitaansa?

Hän oli sammyc. Pelasi legendaarisen Streiderin paidalla.

Kysellään nyt jo sen verran etukäteen seuraavasta vuodesta, että kuinka paljon pitää olla jotain edellisiä kokemuksia pelailusta ja saako kamoja lainattua jostain?

Ei sitä vastausta taida löytyä. -- millä periaatteella silloin paikkoja jaellaan? -- Lisäksi tulee muidenkin tapahtumien kautta pelaajia. Moni haluaa osallistua, niin millä perusteilla ja mikä on järjestys?

Pidän edelleen siitä kiinni, että vanhat pelaajat saavat ilmoittautua ennen uusia pelaajia. He ovat kuitenkin niitä, jotka ovat tämän matsin mahdollistaneet kolmen vuoden ajan ja maksaneet ties kuinka paljon erilaisia maksuja, joten mielestäni on oikeudenmukaista antaa heidän ensiksi valita paikkansa. Joidenkin mielestä se on väärin ja aina pitäisi tehdä uudet jaot, mutta itse en tuolle lämpene.

Tälle vuodelle harkitsin jo pelaajamäärän nostamista. Sille ei kuitenkaan ollut tarvetta. Jos ensi vuonna teillä on vielä intoa pelata - ja ainakin muutamien viestien perusteella on, kiitos siitä - voidaan pelata vaikka 2+18. Jos siis pelaajia tulee noin paljoa. Jos ei tule, pelataan niillä mitä tulee, kuitenkin siten, että minimi on mielestäni 1+12. Tuolla tavalla pelaajia tulisi kuitenkin 26 eikä kustannukset nouse ihan kauhean suuriin määriin.

Eli jos tästä nyt jotain tiivistää, niin uusia pelaajia otan ilomielin mukaan ja uskaltaisin väittää, että kyllä heille tilaa löytyy. HeGe41 jätti paikkansa ja tänä vuonna Nokkis ja Bone istuivat katsomossa, porukkaa oli kipeänä, joillakin oli töitä jne. Tuskin ensi vuonnakaan kaikki tähdet olisivat siinä asennossa, että kaikki pelaajat pääsevät paikalle.

Ja noista etuajo-oikeuksista vielä sen verran, että Havaiji- ja Kumikannu-turneilla on saanut varata paikkansa ensimmäisten joukossa. Sinne vaan tutustumaan porukkaan jos vain mahtuu.

Otan ilomielin vastaan muita ehdotuksia pelaajien hommaamisesta. Jos kaikki muut ovat sitä mieltä, että vanhoilla pelaajilla ei olisi oikeutta ilmoittautua ensiksi, voidaan tehdä täysin avoin ilmoittautuminen ensi vuodelle.

Mutta kuten obi-wan sanoi, katsellaan näitä sitten myöhemmin.

Ny rillataa!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Näin lukee Twiten sigussa.

Otan haasteen vastaan: Olen syöttänyt Twiten tekemän maalin. Riittääkö kompetenssiksi?

Olen ollut kahdesti toimitsijana JWC:ssä.

Tosin Tutzba taitaa kyllä viedä tämän munanmittailun...
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Ajan miestä lainatakseni: Huh Huh, olipas reissu. Eipä tarvinnu sit sunnuntai-aamuna lähtee ajelee minnekään, onneksi Streider hoiti tämän homman ammattilaisen otteella.

Siis WOW, aivan mieletön reissu. Kiitokset kaikille mukana olleille ja erityiskiitos tuolle nickiä vaihtaneelle herralle, joka kanssani tutustui paikalliseen "ravintolaan" nimeltä Kaijakka, melkoisen miehekäs mesta olikin. Harmi vain, että tipit meni aivan väärälle henkilökunnan jäsenelle.

Tutzba ja Kentsu järjestivät kyllä erinomaiset mestat tapahtumalle, siispä kiitos ja kumarrus molemmille.

Obille :littipeukku: kun lähti tanssiin matsin lopussa. Oikealle meni voitto tässä painissa, eipä ollut mulla mahiksia muuhun kuin vastaantulijan asemaan. Tulevaisuudessa vois ottaaa uudestaan? ;)
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Varovaisesti aloitellaan näin keskellä kesää kyselemään seuraavan tapahtuman perään. Onko järjestäjän mielessä vielä laitettu ajatuksia ensi kevään suhteen mihinkään järjestykseen? Ja onko muu porukka vielä miettinyt tätä tulevaa tapahtumaa? Omassa mielessä on käyty jo tulevaa loputtomasti ja päämäärättömästi läpi. Nyt on ääneen möläytetty, joten rohkeimmat ottakaa kantaa ja siitä se taas lähtee järjestymään.
 

tutzba

Jäsen
Kyllähän matsi järjestetään jos on halukkaita pelaajia. Tai no onhan tuolla Facebookin ryhmässä 48 jäsentä - joista toki kaikki eivät pelaajia ole olleet -, että eiköhän me jonkin verran löydetä. Ajattelin kuitenkin, että ensi vuoden järjestelyistä voitaisiin puhua juurikin FB:ssa, ettei tarvitse muita jatkoaikalaisia häiritä. Tai voidaanhan tännekin ketju avata, katsoo nyt sitten kun on ajankohtaista.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En kyllä näe syytä, miksei sitä ketjua voisi avata. Vaikkapa vain sitten ihan infoa varten. Jos siitä joku häiriintyy, niin se on vaan voivoi. En minäkään ole vaatimassa, että minua ärsyttävät ketjut jätetään avaamatta tai suljetaan. Aika paljon turhempiakin ketjuja täältä löytyy vaikka muille jakaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nytkö se jo tarttee avata?

Ei tarttee. Alunperin kyselin vain, että mitä ajatuksia siellä tutzballa on ja siihen vastattiinkin. Mietin vaan, kun kaikki ei käytä sitä facebookia niin innokkaasti, että täälläkin voisi olla siitä infoa. Mutta sama se minulle on missä tiedotetaan, kunhan tiedotetaan.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Winter classic 2012 25.2.2012 Hämeelinna - Brenkkua ja hulinaa!

25. helmikuuta 2012 kello 15:00 - 26. helmikuuta 2012 kello 4:00

Tässä nyt jotain kokoonpanoista tällä hetkellä:

HC Andersen

mv: obi-wan

kenttähörhöt:

Golden "shower" AWe, wilco, Twite, pak, Wrighter, Bliz, Lepander

HC Boners:

mv(t): Nokkis, Streider

kenttäapinat:

passenger, tutzba, John "puomi" Copter, PaweSetae, Simba, Viljami, Smasa, Jiri, Red Devil



Laitetaan nyt tännekin hiukan infoa tästä tulevasta tapahtumasta. Kuten huomaatte pelipaikkoja on vielä jäljellä vaikka kuinka paljon. Ilmoittautumiset hoidetaan joko Facebookissa tai sitten Kiekkopesän keskustelupalstalla. Näin olen ymmärtänyt.

Eli sinne rekisteröitymään ja ilmoittautumaan mukavaan tapahtumaan jälleen kerran. HC Andersen kaipailee ainakin Tiukea mukaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös