JWC III, 26.2.2011

  • 76 309
  • 492

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Siinä mielessä erittäin hyvä, etten ton huonon rahatilanteen takia päässyt aiemmin edes ilmoittautumaan. Kuumetta ollu tiistaist asti koko ajan. Eli ei mitään mahdollisuuksia ole edes sinne asti pääsemisestä.

Ensi vuonna sitten olisi tavoitteena tulla.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jaa, porukkaa katoaa. Noh, kyllä tuosta ottelu saadaan ei siinä mitään. Kaikki kynnelle kykenevät tietysti saavat tulla kokeilemaan kuinka kulkee, mutta ei oikeasti ihan vaan jääkiekon vuoksi kannata terveydellään leikkiä.

Pinkit erkat lapaan ja alan olla valmiina. Game on!
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ja nyt on sitten flunssa päällä. Ei auta ku popsia douppinkia. Josko sillä aukeaisi.

Pelaan peliä sen minkä voin. Illaksi kotiin, sanoi Finnair.
 

tutzba

Jäsen
Aurinko nousi komeasti Valkeakoskella samalla kun ikkunan ohitse lensi lintuaura, joka koostui sadoista kyyhkysistä! Päivä on selvästi suuri ja merkityksellinen. Kohta kaupasta hakemaan jotakin urheilujuomaa, koska matsin jälkeen ei kuitenkaan jaksa pysähdellä kun on kiire saunalle.

Menen hallille varmaan siinä puoli kolmen aikaan. Laitan pukukoppien oveen kyltit niin tiedätte tulla oikeaan paikkaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Andersen saa pärjätä ilman valmentajaa. Vanhempi muksu sai keuhkokuumeen ja se on viety sairaalaan joten mä joudun jättään tän pelin väliin. Ei huvita lähtee juhliin / koutsaan lätkää, mielummin meen illaks TAYS:iin.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Andersen saa pärjätä ilman valmentajaa. Vanhempi muksu sai keuhkokuumeen ja se on viety sairaalaan joten mä joudun jättään tän pelin väliin. Ei huvita lähtee juhliin / koutsaan lätkää, mielummin meen illaks TAYS:iin.

Ymmärrettävää.

Paranemisia sinne!
 

tutzba

Jäsen
Hampaat mullassa taistellaan kullasta! Bonersin vetovoima sen kuin kasvaa, tuoreimpana kasvona mukaan liittyy Iggy!

--

Pikaisia paranemisia Wicci juniorille.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Huomasin, että paras maalintekijä palkitaan joten ilmaisen kaljan perässä ajan Valkeakoskelle! Huomasin myös, että monella on jos jonkinlaista vaivaa ja kun itse olen melko hyvässä kunnossa, niin olin kaukaa viisas ja hommasin krapulan itselleni kiusaksi. Ettei kukaan vaan ajattele, että täysin terveenä tulen sandels pokaalia jahtaamaan.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Hyvät oli pelit, kiitos kaikille!
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Doanerin 2 vuoden tuska päättyi. Kuiva kausi ohi, VIHDOINKIN MAALI! Oli jälleen loistavat pelit. Kiitoksia kaikille!
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiitoksia myös minun puolestani. Ehkä se 5-0 johdon antaminen HC Andersenille oli kuitenkin hitusen liikaa. Ensi vuonna uusiksi.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitoksia myös minun puolestani. Ehkä se 5-0 johdon antaminen HC Andersenille oli kuitenkin hitusen liikaa. Ensi vuonna uusiksi.

No mut eikös me kohteliaina vastustajina päästetty teidät lähes tasoihin? Olin niissäkin maaleissa melkein jokaisessa syöttäjänä. :D

Mutta mikä hommassa oli tärkeintä, on se, että "The poika" (JWC malja) on jälleen kotona! Eli HC Andersenin palkintokaapissa. Sieltä sitä ei tarvitse taas moneen vuoteen luovuttaa!

Lystiä oli, kiitos osallistujille ja mahdollistajille! Ensi vuonna taas isompaa (maali)nälkää ja voitto pois!

Olkaa varovaisia jatkoilla!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Se jäi arveluttamaan että olikohan toimitsijapöytä liian pieni. Sen verran täynnä se oli pulloja ja tölkkejä.

Kentsun lämäri ylänurkkaan rankkarista oli kyllä upea. Toinen asia mistä olen hänelle kateellinen.

PS. Eihän se tietenkään maali ollut koska lämärit oli kielletty, mutta ihan vitun sama. Hieno veto.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Mutta mikä hommassa oli tärkeintä, on se, että "The poika" (JWC malja) on jälleen kotona! Eli HC Andersenin palkintokaapissa. Sieltä sitä ei tarvitse taas moneen vuoteen luovuttaa!

Ensi vuonna taas BONERS JYRÄÄ!
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se jäi arveluttamaan että olikohan toimitsijapöytä liian pieni. Sen verran täynnä se oli pulloja ja tölkkejä.

Ilmiselvästi oli. Mutta ei siinäkään kopissa ole varmasti koskaan juotu tuollaista määrää "ilolientä". Ainakaan noin pienessä ajassa.

Kentsun lämäri ylänurkkaan rankkarista oli kyllä upea. Toinen asia mistä olen hänelle kateellinen.

Ai se viimenen kaaliperhonen? Ja siitä kateellinen!? Kyllä mä sen toisen ymmärrän, mutta että tämäkin..? :D

Ainiin, teit maalin. Onnittelut! Onnittelut myös Doanerille ja Bliz:lle maaleista. Jälkimmäisen piti oikeen hakee Valenciasta vauhtia että rupesi osumaan putkien väliin.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Kiitos kaikille, olihan peli. Pitikö tosiaan antaa 5-0 etumatkaa alussa? Ja pitikö mun ryssiä monta maalipaikkaa? No nimi kun on mitä on, niin ei kai voi muuta odottaa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kiitos kaikille.

Mää oon kännissä, missä te ootte
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vihdoinkin kotona, tosin ei millään tavalla suunnitelmien mukaan. Jatkot jäi käymättä, kun piti lähteä yllättäen helsinkiin laittaa asiakkaan palvelimet kuntoon. Harmittaa niin vietävästi kun kaikki oli suunniteltuna valmiiksi. Noh sellaista se on yrittäjällä välillä.

Itse otteluun tulin pahasti myöhässä ja taululla oli jo 3-0 ennenkuin olin käynyt edes jäällä kaatumassa. Uskon vahvasti, että jos olisin heti alusta ollut paikalla kun maaleja mätettiin nopeaan tahtiin, olisin voittanut Sandels palkinnon!

Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin ensi vuonna en ole pelaamassa ja sehän tarkoittaa Boners voittoa!
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kentsun lämäri ylänurkkaan rankkarista oli kyllä upea. Toinen asia mistä olen hänelle kateellinen.

PS. Eihän se tietenkään maali ollut koska lämärit oli kielletty, mutta ihan vitun sama. Hieno veto.

Hattu päästä ja kumarrus todelliselle lätkäjätkälle, osaat löytää ne ottelun todelliset helmet ja teet maalin vaikka puolesta kentästä.
Vaikka harrasteella vedettiin niin päätin jo kun tuomio tuli että lämy lähtee, tuli hylky tai ei. Ja se toinen asia, noh, kuten on tullut mainittua niin näiden reisien välissä mikä vaan näyttää Bliziltä.

Ai se viimenen kaaliperhonen? Ja siitä kateellinen!? Kyllä mä sen toisen ymmärrän, mutta että tämäkin..? :D
Missä sun lämäri oli? Ei mun tarvi selittää, se veto tiesi jo lähtiessään mihin oli menossa, sun kiekonkäsittely taas näyttää samalta kuin sammakko näyttää tehosekoittimessa.

Mää oon Londonissa, missä te ootte

Sä nyt sit taas olet niin päissäs ettet taida tietää itsekkään missä olit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös