JWC III, 26.2.2011

  • 76 316
  • 492

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei pääse tänä vuonna osallistumaan mutta ollaan hengessä mukana. Tuli käskytys toisiin tehtäviin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jiri, en ole vielä varannut sitä hotellia, kun en tiennyt monta meitä tulee? Tuleeko Max Power + joku?

Otan sen kyllä siitä Hämeentie 28:sta. =)

Kyllä mulle huoneen jakaminen sopii. Ja varmaan Passengerillekin.


Maksut maksettu. Kaikki 8 euroa.
 

tutzba

Jäsen
Pari asiaa nyt kun matsiin on enää yhdeksän (!!!) päivää aikaa.

1) Kun toimitsijoita ei ole (vai tuleeko pancor?) olisi ehkä fiksuinta pelata 3x25 minuuttia suoraa aikaa. Yhteensä jäätä on 120 minuuttia joten tuosta jää matsin lisäksi jäljelle 45 minuuttia, eli reilusti lämmittely- ja erätaukoaikaa. Jäänajoa lienee turha ottaa, tai jos otetaan niin sitten toisen ja kolmannen erän väliin.

2) Koutsit, eli Streider ja Wicci, voisivat pitää joukkueidensa tilastoja yllä, eli puhumalla saa tänä vuonna tehopisteet. Dumarille tuota hommaa on turha nakittaa, raukka on muutenkin varmaan ihan kujalla.

3) Missä pokaali?

Ykkös- ja kakkoskohta poistuu käytöstä, jos jotkut ilmoittautuvat toimitsijoiksi.

Edit: Kappas, löytyi jatkotapahtuma *vapaavalintainen hymiö*
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen

Liitteet

  • JWC-paita.JPG
    JWC-paita.JPG
    38,9 KB · kertaa luettu: 556

tutzba

Jäsen
Jatkoaika veti rahoituksen pois, eli huntti puuttuu jos halutaan saada matsia nettiin. Olen antanut itseni ymmärtää, että kyseisen pelin saisi nauhalle pelin jälkeen. 100€/28 pelaajaa=3,57€/pelaaja. Tuon verran olen ilomielin valmis maksamaan siitä mahdollisuudesta, että voisin joskus kalsarikänneillessä katsella peliä omalta sohvalta.

Ja tietysti kaikki katsojatkin lahjoittavat hyvää hyvyyttään minimaalisen osuuden omaisuudestaan laatukiekkoa vastaan.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Mukana myös jos vaan saadaan porukka kasaan maksamaan sitä, ei oo kovin paha sijoitus.

Enää viikko niin oon jo matkalla. =)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jatkoaika veti rahoituksen pois, eli huntti puuttuu jos halutaan saada matsia nettiin. Olen antanut itseni ymmärtää, että kyseisen pelin saisi nauhalle pelin jälkeen. 100€/28 pelaajaa=3,57€/pelaaja. Tuon verran olen ilomielin valmis maksamaan siitä mahdollisuudesta, että voisin joskus kalsarikänneillessä katsella peliä omalta sohvalta.

Ja tietysti kaikki katsojatkin lahjoittavat hyvää hyvyyttään minimaalisen osuuden omaisuudestaan laatukiekkoa vastaan.

Hyvälle harrastukselle voisi tukea antaa. Pistetäänkö rahat samalle tilille kuin osallistumismaksut?

Jatkoaika alkaa olemaan aika persiestä pikku hiljaa ilman allekirjoituksia.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tämähän alkaa olla kuin Ryanairin lento, uusia maksuja mitä pidemmälle tilausprosessi etenee.

Ei vaan, hyvä tarkoitushan nuilla on. Mutta en kyllä omalla kohdalla näe yhtikäs mitään arvoa sille että ottelu olisi nähtävillä netissä suorana tai epä-.
 

tutzba

Jäsen
Pistetäänkö rahat samalle tilille kuin osallistumismaksut?

Laita vaan. Viestiksi jotain selventävää, vaikkapa että "tässä Vuokralaisen lahjoitus striimiin". Ja rahathan menevät sitten striimin hoitajalle, eivätkä jää minulle.

Mutta en kyllä omalla kohdalla näe yhtikäs mitään arvoa sille että ottelu olisi nähtävillä netissä suorana tai epä-.

Mutta tuon kautta tulee mahdollisuus tsekata peliä jälkeenpäin nauhalta. Ainakin itselleni se on se ykkösasia.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Peliin osallistujilta vaaditaan edelleen kirjoitusoikeus jatkikseen, eikö?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Peliin osallistujilta vaaditaan edelleen kirjoitusoikeus jatkikseen, eikö?

Näin se on alun perin sovittu. Sitä en tiedä, että onko Tutzba ottanut asiakseen vaihtaa jo sovittua tapaa.

Mielestäni näin sen pitäisi jatkuakin. Nuo Jatkoaika HC.n turnaukset on hieman eri juttu kuitenkin. Sinne pitää välillä ottaa muitakin mukaan.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Huudellaan nyt vielä kerran.

Lennot varattu ja maksettu. HC Andersen on siis täynnä. Nähdään viikon päästä!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Viikon päästä saatetaan muuten olla soosissa
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuviot muuttuivat ja nyt olisi kyydin tarvetta välille Valkeakoski - Tampere. Vieläkö jostain autosta löytyy tilaa vai käynkö ostamassa potkukelkan ja lykin sillä muutaman kymmentä kilsaa?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kuviot muuttuivat ja nyt olisi kyydin tarvetta välille Valkeakoski - Tampere. Vieläkö jostain autosta löytyy tilaa vai käynkö ostamassa potkukelkan ja lykin sillä muutaman kymmentä kilsaa?

Mun kyytiin mahtuu hallilta Tampereelle kun oikein tiivistellään
 

tutzba

Jäsen
Peliin osallistujilta vaaditaan edelleen kirjoitusoikeus jatkikseen, eikö?

Mielellään joo. Jos nyt kuitenkin joku haluaa tulla eikä tänne kirjoita, niin voidaan tehdä poikkeustapaus, että saadaan Bonersiin lisää jengiä.

Mites Bone ja Nokkis, haluatteko ottaa toimitsijan tehtävät vastuullenne?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Oma osallistumiseni on nyt enemmän kuin vaakalaudalla. Todennäköisesti joudun ainakin pelaamisen jättämään väliin terveydellisten syiden takia. Jos en voi pelata mutta muuten olen tolkuissani, niin voin tulla toimitsijaksi. Olisi tosin hienoa, jos siellä olisi muitakin, kun en ole koskaan kiekkopelin toimitsijana ollut.

Katsotaan nyt mihin tämä tästä menee. Torstaina viimeistään lupaan kertoa, pelaanko vai en.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös