JWC III, 26.2.2011

  • 76 326
  • 492

passenger

Jäsen
Huhujen mukaan ainoa joka osaa pelata, on tällä videolla maalin tehnyt kaveri. Tiedä sitten onko hän iskussa enää tänä vuonna.

Nyt kun fiilistelin ja katselin muitakin videoita, niin pikkuisen jo odottaa matsia (jatkoja). Hauska tapahtuma!

Odottelen myös linkitettyyn maaliin upean vapauttavan läpisyötön antaneen kaverin edesottamuksia suurella mielenkiinnolla, tekijämiehiä huhujen mukaan.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Näitäkin on odotettavissa pari kappaletta ainakin...

Myös nousuja maalin kulmalle voi tulla.

Aika innoissaan sitä jo odottelee, että pääse tälläkin kaudella pelailemaan noita tosipelejä. Kyllä tässä on jo höntsäiltykin noita omia pelejä ihan tarpeeksi.


*Linkki menee juutuuppiin Jatkoajan Winter Classic 2009-pelin maalikoosteeseen.
 
Viimeksi muokattu:

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Näitäkin on odotettavissa pari kappaletta ainakin...

*Linkki menee juutuuppiin Jatkoajan Winter Classic 2009-pelin maalikoosteeseen.

Aika vanhaa materiaalia olet löytänytkin, *tämä on sentään viime vuodelta.

*Tässä vielä komea läpiajo.

*Linkit menevät youtubeen ja 2010 JWC -pelin VOITTAJAJOUKKUEEN pariin maaliin.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Näitäkin on odotettavissa pari kappaletta ainakin...

No tänä vuonna en sentään minä ole koomailemassa tuolla puolustuksessa. Käytännössä siis Bonersien mahdollisuudet voittoon on merkittävästi paremmat kuin kahtena edellisenä vuonna.

Ja tosiaan kun aiemmin vähän puhelin että tulisin mahdollisesti katsojaksi peliin. Niin eilen sitten tuli ilmi ettei tarvitse siihenkään lähteä, sillä työpaikalla tarvitaan ehdottomasti minun panostani myös tuona viikonloppuna.
Tämä tapahtuma menee siis itseltäni kokonaisuudessaan ohi, mutta jospa sitten ensi vuonna taas pääsisi mukaan. Ja sitä ennen toki tarkoitus on lähteä käymään hawaijilla hyvän porukan kanssa.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Ja sitä ennen toki tarkoitus on lähteä käymään hawaijilla hyvän porukan kanssa.
Offtopicina, välihuomautuksena ja varoituksena... Vierumäen kaukalot ovat kesän remontissa, joten Hawaiji pelataan Helsingissä. Mut eiköhän me jotain keksitä...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Pistin sen myös sen tuomarille olevan euron tutzban tilille kun en mä mitään käteistä kuitenkaan muista mukaan ottaa. Toivottavasti oli ok noin. Maksusummaa joutui hetken etsimään kun se ei lue tuolla avausviestissä, kai se 7,3 + euro dumarille meni sinne päin edes.
 

tutzba

Jäsen
Pistin sen myös sen tuomarille olevan euron tutzban tilille kun en mä mitään käteistä kuitenkaan muista mukaan ottaa. Toivottavasti oli ok noin. Maksusummaa joutui hetken etsimään kun se ei lue tuolla avausviestissä, kai se 7,3 + euro dumarille meni sinne päin edes.

Pahoittelut, se on tosiaan tuolla jossain viestien seassa infottu. Oikein meni kuitenkin.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Pari pientä kysymystä:

-Missä päin Tamperetta se jatkopaikka on? Osoite olis kiva.

-Kun tuolta Omena-hotellista varaa huoneen, niin pitääkö avain käydä hakemassa ennen kuin tulee sinne Valkeakoskelle vai mikä siellä on meininki?

-Kummasta Omenasta se huone kannattaa varata vai onko sillä mitään merkitystä? Kummasta on lyhyempi matka jatkopaikkaan tms.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
-Missä päin Tamperetta se jatkopaikka on? Osoite olis kiva.

-Kun tuolta Omena-hotellista varaa huoneen, niin pitääkö avain käydä hakemassa ennen kuin tulee sinne Valkeakoskelle vai mikä siellä on meininki?

-Kummasta Omenasta se huone kannattaa varata vai onko sillä mitään merkitystä? Kummasta on lyhyempi matka jatkopaikkaan tms.

Eli jatkot on Villa Vintti 1:ssa jonka sijainti on kehräsaari - Google Maps. Ompusta saat käsittääkseni maksun suorittaessasi ovikoodin jolla pääset alaovesta sisään sekä huoneeseen. Lienee ihan sama kumman Ompun ottaa, ovat melko lähekkäin käsittääkseni. Löytääkö sokea pakki noilla ohjeilla perille kaikkiin paikkohin?

Saunatilan vuokra on 40€ / h (+alv), minimi 4 tuntia + 7,50€ (+alv) per kopteri saunamaksua. Nämä rahat kerään sitten joko paikanpäällä tai jälkikäteen tilisuorituksena niiltä jotka eivät käteistä kanna mukanaan. Tämä siksi että saunojien määrä sekä kärsittävä summa selvinnee vasta paikan päällä.
Ruokailu on mahdollista joko saunan tiloissa niin että ruoat toimitetaan sinne tai sitten mennään porukalla Gringos Locosiin syömään Tex Mexiä ja juomaan olutta.

Sauna on varattu alkaen klo 19:00 ja siellä saa nauttia omia juomia, tämä on jopa suotavaa koska en ajatellut tarjota kaikille. Obille tarjoan tölkillisen olutta jokaista tekemääni maalia kohti.
Twite voisi kysyä jos se 8€:n seuralainen liittyisi myös saunaan kanssamme, voin maksaa hänen saunavuokransa jos hän suorittaa sen sitten minulle luonnossa.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Pari pientä kysymystä:

-Missä päin Tamperetta se jatkopaikka on? Osoite olis kiva.

-Kun tuolta Omena-hotellista varaa huoneen, niin pitääkö avain käydä hakemassa ennen kuin tulee sinne Valkeakoskelle vai mikä siellä on meininki?

-Kummasta Omenasta se huone kannattaa varata vai onko sillä mitään merkitystä? Kummasta on lyhyempi matka jatkopaikkaan tms.

Me ollaan ainakin Jirin kanssa menossa sinne hämeentie 28 omppuun. Kannattaiskohan noita huoneiden varauksia keskittää niin säästyis kaikilta muutama euro vai mennäänkö vaan kaikki omiin huoneisiin? :D Eipä tuo 65eur nyt paha oo toisaalta kahestaankaa maksaa, mut jos mulla on yks SELVINPÄIN oleva Jiri mun huoneessa niin sehä heittää mut pihalle sielt ku haluu mennä klo 21 nukkuu ;)
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Omenahotelli Tampere II, Hämeentie 7 on kahdesta Tampereen Ompusta lähempänä Kehräsaarta. Omenahotelli toimii maksun yhteydessä (online) saatavalla ovikoodilla, eli ns. henkilökuntaa, sen enempää kuin respaa ei hotellissa ole. Viisinumeroisella koodilla ovet avautuu siis...

edit: tosin ei se Omppu I kaukana oo..saman pääkadun varrella.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Me ollaan ainakin Jirin kanssa menossa sinne hämeentie 28 omppuun. Kannattaiskohan noita huoneiden varauksia keskittää niin säästyis kaikilta muutama euro vai mennäänkö vaan kaikki omiin huoneisiin? :D Eipä tuo 65eur nyt paha oo toisaalta kahestaankaa maksaa, mut jos mulla on yks SELVINPÄIN oleva Jiri mun huoneessa niin sehä heittää mut pihalle sielt ku haluu mennä klo 21 nukkuu ;)

Me ollaan Passengerin kanssa huonetta hakemassa. Eikö nuo ole neljän hengen huoneita? Eli jos sinne mahtuu vielä kaksi teidän kanssa, niin me varmaan voitaisiin ängetä myös sinne. Halvempaakin se noin olisi tietysti. Luultavasti Passengerillekin tuollainen järjestely kävisi.

Ota vaikka YV.llä yhteyttä, jos tuo onnistuisi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Me ollaan Passengerin kanssa huonetta hakemassa. Eikö nuo ole neljän hengen huoneita? Eli jos sinne mahtuu vielä kaksi teidän kanssa, niin me varmaan voitaisiin ängetä myös sinne. Halvempaakin se noin olisi tietysti. Luultavasti Passengerillekin tuollainen järjestely kävisi.

Ota vaikka YV.llä yhteyttä, jos tuo onnistuisi.

Kahden hengen huoneita taitaa olla, mitä itse olen tutustunut varmuuden vuoksi. Sitä en tiedä, miten tarkasti noita valvotaan, montako sinne huoneeseen menee. Jos ei aiheuta häiriötä, niin voisi kuvitella, että helposti menee 4 samaan huoneeseen. Tämä kommentti ilman kokemusta moisista. Tosin tuskin nuo hinnat on niin pahoja, että ylivoimaiseksi käy, vaikka 4 henkilöä ottaakin 2 kahden hengen huonetta.

Sen mitä itse pikaisesti katsoin aiemmin, niin eikö tämä toinen omppu ollut kuitenkin melkein toisessa päässä Hämeenkatua? Ei kuulosta paljolta, mutta siinä tilanteessa ehkä parempi se lähempänä oleva.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Täytyypä kaydä Ompun sivuilta katsomassa minkä kokoisia ne huoneet on. Ja kyllä sinne saunaan pääsee vaikka taksilla. En silti tiedä onko edes kävelymatkan päässä. En oo jaksanut ottaa selvää vielä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hevosella saa ja rahalla pääsee. Voihan sitä kävellä pidemmänkin matkan, kuten itse viime vuonna, jos siltä tuntuu. Mutta jos on valittava 2 samanlaisesta paikasta, niin ehkä lähempi on parempi. Minusta se oli ihan kävelymatkan päässä. Ja nyt kysymys.

Jos joku haluaa vielä osallistua peliin, niin onko se mahdollista? Uudesta pelaajasta on kyse, joten hänellä ei ole pelipaitaa. Ne kun on taidettu jo tilata, niin käykö esim. jokin harjoituspaita, joka erottuu vastustajasta? Puutteita joukkueissa taitaa vielä olla, joten sen puolesta varmasti. Henkilöllisyydestä en puhu mitään muuta kuin, että hän on JA-kirjoittaja ja halukas osallistumaan, jos aikataulu antaa myöten.
 

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Omenahotellin 4 hengen huoneissa on yleensä ollu 1 parisänky ja joko vuodesohva tai muistaakseni 2 kappaletta "nojatuoleja", jotka saa purettua patjan tyylisiksi sängyiksi. Tosin saattoi olla, että nuo ns. nojatuolit olivat jotain hetekan tyylisiä enemmänkin kuin patjoja. Liekkö 2 hengen huoneissa sitten on vain tuo parisänky..
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jos joku haluaa vielä osallistua peliin, niin onko se mahdollista? Uudesta pelaajasta on kyse, joten hänellä ei ole pelipaitaa. Ne kun on taidettu jo tilata, niin käykö esim. jokin harjoituspaita, joka erottuu vastustajasta?

Täältä löytyy ylimääräinen Boners tarvittaessa, teipillä nimi vaan piiloon.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Me ollaan Passengerin kanssa huonetta hakemassa. Eikö nuo ole neljän hengen huoneita?
Ainakin viime vuonna meitä oli 4 samassa huoneessa ja kaksi tosiaan nukkui sellaisella nojatuolista puretulla hetekalla. Kai siinäkin uni tuli kun Streider laski peräilmaksi naamioidun "yön varjon" huoneeseen. Mun puolesta voitte kyllä tulla samaan huoneeseen kustannuksia jakamaan.

Ja en tosiaan ajatellut mennä ihan 21 nukkumaan, vaan viettää iltaa ihan normaalisti. Kyllä viinaa voi olla ilman hauskaakin.

Tiuken tiedusteluun vielä mukaan mahtuvasta pelaajasta täytyy kommentoida että tottakai mukaan jos vaan tilaa on ja käytännön järjestelyt natsaa. Mutta ehdottomasti oltava sitten vaikka lainapaita joltain estyneeltä. Ei missään tapauksessa mitään "joku harkkapaita" -ratkaisua. Tapahtumaa pitää kunnioittaa lujasti, ja se lähtee ihan pukukoodista.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Ainakin viime vuonna meitä oli 4 samassa huoneessa ja kaksi tosiaan nukkui sellaisella nojatuolista puretulla hetekalla. Kai siinäkin uni tuli kun Streider laski peräilmaksi naamioidun "yön varjon" huoneeseen. Mun puolesta voitte kyllä tulla samaan huoneeseen kustannuksia jakamaan.

Joo munki puolesta sinne vaan huone jakamaan, vois vaikka ens viikolla sitä varailla, laitan sulle Max Power YV:llä viestiä niin katotaan noi sotut yms siihen varaukseen.

Jepjep, tässähän alkaa jo ihan odottamaan 26. päivää =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös