JWC III, 26.2.2011

  • 76 323
  • 492

tutzba

Jäsen
Laitetaanko sulle myös nämä rahastoon menevät rahat vai tekeekö jokainen itse sinne lahjoituksen?

Mietin tuota kanssa itsekin. Kukaan ei kuitenkaan tulisi noutamaan rahoja, eli toisaalta olisi aika turha lähettää ensiksi minulle ja sitten minä siirtäisin ne. Voidaanhan me lähettää sinne joku kortti ja toivottaa tsemppiä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mietin tuota kanssa itsekin. Kukaan ei kuitenkaan tulisi noutamaan rahoja, eli toisaalta olisi aika turha lähettää ensiksi minulle ja sitten minä siirtäisin ne. Voidaanhan me lähettää sinne joku kortti ja toivottaa tsemppiä.

Ok, eli jokainen lahjoittaa itse.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
2h jäävuoro 196,20€ jaettuna 27 pelaajan kesken, eli 7,3 euroa tilille FI8811633500137455, viestiksi Jatkoajan nimimerkki. Jos ette minun nimeäni muista ja tarvitsette sitä maksamisen yhteydessä, voitte kysyä yv:llä. Pelipaitojen hinnoista kerron myöhemmin, kunhan saan ne selville

Haluatko paita- ja jääaikamaksut erikseen vai voiko maksella sitten samassa köntissä, kunhan paidan hinta on selvillä?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
4.10.
Mukana ollaan. Ajankohta vaikuttaa hyvältä ainakin tässä kohtaa vielä.

Edit. Ja TosiFani mukaan ehdottomasti, jotta saadaan vihdoin ratkaistua jallupullon kohtalo.

Ei pysty vielä lupaamaan, katsellaan joulukuun alussa.

10.12.
Miltäs tämä vaikuttaa tällä hetkellä? Ei sillä, että jallu yhtään kutkuttelis, mutta mietin vaan pääsetkö paikalle.

Noin kuukautta ennen JWC2011:tä:

Näinkö tässä taas kävi?
 

Fast Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
1kk aikaa otteluun...

Ketjua ylös kun HC Andersenin näytökseen on aikaa enää 1kk..:)
-Millä mielellä kiukkuinen kentsu?
-Streiderin ja Lenin teesit ja momentum?
-Pysyykö Jirillä rukkaset kädessä?
-Ottaako Obi luukulla hellankoukkua?
-Käykö JMA:n kädet kuin teinipojalla?

ps. tulosveikkaus Andersen-Boners 12-6
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
-Pysyykö Jirillä rukkaset kädessä?
Eiköhän nuo pysy. Olen saanut nyt voimaa, nopeutta ja taitoa lisää. Tällä hetkellä peliesitykset vastaavat neliraajahavaantuneen keskikokoisen villakoiran edesottamuksia luistimet jalassa ja maila tassuissa, joten kehitystä viime vuodesta on tullut huimasti.

Jääkiekot eivät kuulu tappeluun. Joten ainakaan mitään sovittua ei ole. Jos joku spontaani show-paini alkaa niin minä voin olla lyömässä tahtia, mutta hippasille en lähde. Valmentaja on langettanut minulle tappelukiellon, koska hänen vatsalihaksensa (yks.) on revähtänyt ja lääkäri on kieltäny nauramisen.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
-Millä mielellä kiukkuinen kentsu? Tehokkaalla
-Streiderin ja Lenin teesit ja momentum? Sama meno viime vuodesta jatkuu
-Pysyykö Jirillä rukkaset kädessä? Pysyy, hakaneuloilla kiinni
-Ottaako Obi luukulla hellankoukkua? Ottaa
-Käykö JMA:n kädet kuin teinipojalla? Varmasti
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ketjua ylös kun HC Andersenin näytökseen on aikaa enää 1kk..:)
-Millä mielellä kiukkuinen kentsu?

ps. tulosveikkaus Andersen-Boners 12-6

Kiukkuinen? Tarkoituksena olis olla pelipäällä... Tuohon tulokseen en kyllä usko, mulla on rajaton luotto Bonersien kantaviin voimiin sekä huhujen mukaan pelimiehen elkeitä omaaviin tulokkaisiin.

-Millä mielellä kiukkuinen kentsu? Tehokkaalla
Kiitos luotosta, paineen ja naisen alla mä olen parhaimmillani

Missä vaiheessa muuten tuo jatkopaikan vuokraaminen kentsu on? Joko on nimet papereissa?

Jatkopaikka pitäisi olla varattu, ainakin olen sen vahvistanut. Ja kyseessä siis tuo Vintti.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ajattelin heittää tulosveikkauksena Hc Andersenien 13-10 voiton mutta sitten tajusin ottaa huomioon, että en pääse pelaamaan. Siispä vähensin veikkauksesta oman tyypillisen maalimääräni. Laskutoimituksen jälkeen päädyn veikkaamaan HC Andersenien 13-10 voittoa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ajattelin heittää tulosveikkauksena Hc Andersenien 13-10 voiton mutta sitten tajusin ottaa huomioon, että en pääse pelaamaan. Siispä vähensin veikkauksesta oman tyypillisen maalimääräni. Laskutoimituksen jälkeen päädyn veikkaamaan HC Andersenien 13-10 voittoa.

Minua et kuitenkaan huomioinu? Tämä tuleva täytyy olla jatkumoa ja on rankasti miinuksen puolella. Neljä taisi olla eka kerralla ja viimeksi nolla, joten nyt on luultavasti -4, vaikka en osallistuisi koko peliin. Luotan kuitenkin JMA:n taitoihin sen verran, että -4 maalista huolimatta noustaan 11-10 voittoon. Tämä ei ole minun virallinen veikkaus pelin lopputuloksesta, mutta noin korjauksena tuohon Blizin sinänsä asiantuntevaan arvioon.

Se on vaan pakko sanoa, että on todella harmi, ettei Bliz pääse osallistumaan tällä kertaa. Näyttää pelimieheltä ja myös on sitä, toisin kuin moni muu. No ensi kerralla sitten taas Blizkin mukaan.
 

tutzba

Jäsen
Rakas ystäväni Primatex ilmoitti tänään, että paidat on valmiit. Tuttuun tapaan, jos joku haluaa pukeutua parhaimpiinsa ennen h-hetkeä, voin lähettää kevään muotipaidan postilla. Muuten asusteet saa käsiinsä Valkeakoskella 26. päivä.
 

tutzba

Jäsen
HTML:
1. JMA 		7+4=11
3. tiuke 	4+2=6
4. tutzba 	3+3=6
5. kentsu 	2+4=6
8. passenger 	3+2=5
11. Jarzki 	2+1=3
13. Max Power 	2+1=3
14. Paha_Kurki 	1+2=3
15. Golden AWe 	0+3=3
16. wilco 	1+1=2
16. Red Devil 	1+1=2
16. Simba 	1+1=2
20. Bone 	0+2=2
21. Steegil 	1+0=1
21. HeGe41 	1+0=1
23. Doaner 	0+1=1
23. obi-wan 	0+1=1
23. Jiri 	0+1=1

Mukaan tulevien osalta sijoitukset All Time Pistepörssissä näyttää tältä. Jännityksellä seuraamme, saako esimerkiksi Jiri kiekon reppuun ja kasvattaako JMA ylivoimaista johtoaan?
 

tutzba

Jäsen
Tiedättehän kun kaikki parhaat ja mielenkiintoisimmat urheilutapahtumat löytyvät striiminä netistä? No, nyt sama mahdollisuus on tarjoutunut meille!

Live Stream Finlandin puolesta lähestyttiin ja he olisivat halukkaita lähettämään matsin nettiin. Pieniä kustannuksia tuosta tulisi, mutta ne olisivat luokkaa sata euroa. Itse osallistun ainakin ilomielin maksuihin, ellei sen ihmeempää sponsoria löydy. Jos jotkut haluavat katsoa peliä netistä, on se heille ilmaista. Ei varmaan kuitenkaan haittaisi, jos mahdolliset katsojat heittäisivät vaikka euron, joka sitten ohjautuu Live Stream Finlandille kattamaan heille tästä koituvia kustannuksia.

Miltä kuulostaa?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No enpä tiedä, olenko innokas maksamaan siitä, että muut pääsevät katsomaan peliä netistä. Muuten pelin lähettämistä vastaan ei ole mitään. Jos katsojat maksavat sen, niin se on heidän asiansa. Tietysti tuo pitää maksaa etukäteen, eikä katsojamäärästä ole takeita, joten tilanne on hieman ongelmallinen. Ensimmäinen virke pitää silti paikkansa, ainakin minun osalta.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No enpä tiedä, olenko innokas maksamaan siitä, että muut pääsevät katsomaan peliä netistä. Muuten pelin lähettämistä vastaan ei ole mitään. Jos katsojat maksavat sen, niin se on heidän asiansa. Tietysti tuo pitää maksaa etukäteen, eikä katsojamäärästä ole takeita, joten tilanne on hieman ongelmallinen. Ensimmäinen virke pitää silti paikkansa, ainakin minun osalta.

Toki tämä lähetys nauhoitettaisiin ja se olisi jälkikäteen nähtävissä myös.
 

Ferris

Jäsen
Voisi kuvitella, että jos summana on kyse on jostain n. sadasta eurosta, niin luulisi jonkun firman lähtevän tuollaisella summalla sponssaamaan, jos saa lähetykseen oman mainoksensa sovitun useasti näkyviin?
 

tutzba

Jäsen
Voisi kuvitella, että jos summana on kyse on jostain n. sadasta eurosta, niin luulisi jonkun firman lähtevän tuollaisella summalla sponssaamaan, jos saa lähetykseen oman mainoksensa sovitun useasti näkyviin?

Lähestyin Jatkoaikaa asian tiimoilta ja herrat näyttivät olevan sen verran kännissä, että kiinnostuivat sponssaamisesta. Ei kuitenkaan ole mitenkään satavarma vielä.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Voisi kuvitella, että jos summana on kyse on jostain n. sadasta eurosta, niin luulisi jonkun firman lähtevän tuollaisella summalla sponssaamaan, jos saa lähetykseen oman mainoksensa sovitun useasti näkyviin?

Laitanko mailia kaalimato.comiin?
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuinkas moni oli tulossa Helsingin suunnalta, jonka autossa olisi tilaa (1 henkilö+lätkäkamat) ja olisi mahdollisesti jäämässä Tampereelle yöksikin? Olisin tällä hetkellä kyytiä vailla. Kyytiin voisin tulla vähän Linnatuulen jälkeen Turenki/Janakkala-liittymästä tai vaihtoehtoisesti Hämeenlinnasta.

Kunhan tuo kyyti asia selviää, niin ilmeisesti tämän jälkeen varailen huoneen Omena-hotellista, joten sinnekin sopisi pari henkeä lisää (pak varannut yhden paikan).
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Kuinkas moni oli tulossa Helsingin suunnalta, jonka autossa olisi tilaa.
Mä oon ilmeisesti tulossa omalla autolla täältä Espoon kuningaskunnasta (lue. otaniemestä), kun en ole saanu kyytiä muilta tahoilta. Ja iltaohjelmaan aion osallistua, pakkohan jonkun on pitää huolta tampereen neideistä (lue. vonkaa ja vonkaa, mutta hiljaiseksi jää)
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä oon ilmeisesti tulossa omalla autolla täältä Espoon kuningaskunnasta (lue. otaniemestä), kun en ole saanu kyytiä muilta tahoilta. Ja iltaohjelmaan aion osallistua, pakkohan jonkun on pitää huolta tampereen neideistä (lue. vonkaa ja vonkaa, mutta hiljaiseksi jää)

Jos kyydissä pääsee, niin voisin ainakin alustavasti varata paikan autostasi, kun ei tällä hetkellä ole muutakaan kyytiä välille Turenki - Valkeakoski - Tampere - Turenki. Ilmeisesti olet jäämässä Tampereelle yöksi?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Mä oon ilmeisesti tulossa omalla autolla täältä Espoon kuningaskunnasta (lue. otaniemestä), kun en ole saanu kyytiä muilta tahoilta. Ja iltaohjelmaan aion osallistua, pakkohan jonkun on pitää huolta tampereen neideistä (lue. vonkaa ja vonkaa, mutta hiljaiseksi jää)

Ja mä tulen samoilla vankkureilla, ettäs tiedät. Mukana iso ruho, ego, ja pikkutakki, joka sekin on iso. Katellaan tota hotellipuolta, että voit alkaa varaileen sitä sviittiä Ilveksestä jo hiljalleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös