JWC III, 26.2.2011

  • 76 559
  • 492

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Ajattelin heittää tulosveikkauksena Hc Andersenien 13-10 voiton mutta sitten tajusin ottaa huomioon, että en pääse pelaamaan.

Minä lupaan sitten omalta osaltani stuntata sinua mahdollisuuksieni mukaan, eli lupaan jättää tekemättä ne maalit, jotka olisit jättänyt tekemättä.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Maksettu on. Nyt vaan sitten odottelemaan.

Edit.

Täältä tsadista tulossa autolla mutta en jää tampesteriin. Eli yksi paikka ois ns vapaana.

edit 2.

Eli autossa siis tilaa yhdelle pelaajalle kamoineen tsadi-valkeakoski-tsadi.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitä mieltä sellaisesta, että jokainen Henri Ihanderin keräykseen lahjoittaneet kertoisivat yksityisesti Tutzballe, paljonko ovat lahjoittaneet ja Tutzba voisi laskea summaa? Vai onko tässä järjenhiventäkään?
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Könttäsumma homma käy ainakin mulle. Meillä oli myös harrastekiekkosarjan kautta keräys mutta jäi siihen silloin osallistumatta, kun ajattelin laittaa JWC:n kautta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kentsu pohti samaa tänään FB:ssa. Olisihan se toisaalta parempi, että annettaisiin iso könttäsumma. Saisi Jatkoaika komeaa julkisuutta tuon taulujen myymisen lisäksi. Tehdäänkö vaan niin? Vai onko joku jo lahjoittanut oman osuutensa yksin?

No itse ainakin olen jo lahjoittanut itsenäisesti, kun niin sovittiin aiemmin.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mahtuisko vielä mukaan? Kysymys koskee sekä ottelua että Another HAB:n autoa. Jatkoille ei pysty jäämään valitettavasti.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mahtuisko vielä mukaan? Kysymys koskee sekä ottelua että Another HAB:n autoa. Jatkoille ei pysty jäämään valitettavasti.

No ei kun vaan. Aloitussivun mukaan ainakin paikkoja on.

Miten muuten Tutzba on laskenut tuon hinnan? Twiten jälkeen näyttäisi puuttuvan 6 pelaajaa. Jaetaanko näiden kustannukset kaikkien kesken vai oliko ne jo laskettu siinä, mitä maksettiin?
 

tutzba

Jäsen
Mahtuisko vielä mukaan? Kysymys koskee sekä ottelua että Another HAB:n autoa.

Autosta en lupaa mitään, mutta jengiin mahtuu. Tervetuloa vaan!

Miten muuten Tutzba on laskenut tuon hinnan?

Jäävuoron hinta jaettuna ilmoittautuneiden pelaajien määrällä. Eli periaattessa jos Twite tulee, hän pelaisi ilmaiseksi ellen sitten laske uutta hintaa ja palauttele rahoja takaisin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jäävuoron hinta jaettuna ilmoittautuneiden pelaajien määrällä. Eli periaattessa jos Twite tulee, hän pelaisi ilmaiseksi ellen sitten laske uutta hintaa ja palauttele rahoja takaisin.

Ok, eli Twite maksaa osansa ja Tutzba pitää pennoset vaivanpalkkana järjestelyistä. Tai sitten Twite tarjoaa oluet koko porukalle. :)
 

tutzba

Jäsen
Ok, eli Twite maksaa osansa ja Tutzba pitää pennoset vaivanpalkkana järjestelyistä. Tai sitten Twite tarjoaa oluet koko porukalle.

Jos ei olutta tarjota, ehdottaisin, että Twiten osuus menisi ottelun tuomarille. Vähän päälle 30 euroa olisi kuitenkin kohtuullinen palkkio siitä, että kuuntelee asiantuntijoiden kommentteja jokaisesta tilanteesta sellaiset pari tuntia.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jäävuoron hinta jaettuna ilmoittautuneiden pelaajien määrällä. Eli periaattessa jos Twite tulee, hän pelaisi ilmaiseksi ellen sitten laske uutta hintaa ja palauttele rahoja takaisin.
No jos mä vaikka tuon pukoppiin yhteiskäyttöön 8 euron huoran.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos ei olutta tarjota, ehdottaisin, että Twiten osuus menisi ottelun tuomarille. Vähän päälle 30 euroa olisi kuitenkin kohtuullinen palkkio siitä, että kuuntelee asiantuntijoiden kommentteja jokaisesta tilanteesta sellaiset pari tuntia.

No eiköhän se passaa kaikille.

No jos mä vaikka tuon pukoppiin yhteiskäyttöön 8 euron huoran.

Pukukoppiin 4 euron huora ja tuomarille oma 4 euron horowits?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Ajattelin jo, ettei tarvitse ottaa videokameraa mukaan tänä vuonna, kun kerran tuo kuvataan ja laitetaan nettistriiminä julkisuuteen. Mutta voisihan sen kameran silti tuoda, pukukoppiin.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua. Huoria, live-streamia ja videokamerakuvaa. Välissä juodaan, saunotaan ja ehkä pelataan lätkää.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Miksköhän mua alkoi pikku hiljaa pelottaa tää saapuminen valkeakoskelle :D

Jos 8 ja 24 euron huoralla on jotain väliä niin milläköhän tavalla tyypit ottaa sen et jos ei osaakkaan pelata :D

Tänään stadikalle kattoo ainutlaatuista lätkää, onneks firman lipuilla =)

Valkeakoskella räjähtää :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös