JWC III, 26.2.2011

  • 76 319
  • 492

tutzba

Jäsen
En minä ainakaan saunaan mene. Käyn hallilla suihkussa ja that's it. Brenkuttelen jossakin nurkassa ja leikin valotikuilla ja sitten menen Onnelan baaritiskille notkumaan. Who's with me?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ei sitte.

Jos vertaa esim. Hawaiji-turnausta JWC.hen, niin jatkot Hawaijissa on ollut valovuoden edellä JWC.n ravintolaistumisiin verrattuna.

Uskon, että melko lähelle päästään tänä vuonna, kun sinne ravintolaan ei tarvi lähteä suoraan pelistä vaan saa ihan rauhassa saunoa ja vetää pohjia hyvässä seurassa, niin ettei tarvi istua pelkästään yhdessä pöydässä, kuten viime vuonna tuolla ravintolassa oli. Ja edellisellä kerralla kanssa.

Eiköhan me saada hyvät bileet jälleen kerran. Vielä kun Andersenit saavat kylvettää pokaalia... Saadaan omamme ns. lainasta takaisin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Saunan sijaan menen Tampereen yöhön koska sitä saunaa harrastan kolme kertaa viikossa kotona. Toinen syy tähän on se, että on edes pienoinen sauma saada bilharziaa kun ei ole koko iltaa saunassa lukemattomien miesten kanssa. Ei sillä...sauna on ihan kiva juttu ja poikien väliset juttujen vaihdot varmasti saavat riemuisia kokemuksia aikaan...olen vain liian vanha kökkimään samassa paikassa hikisenä koko iltaa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Saunan sijaan menen Tampereen yöhön koska sitä saunaa harrastan kolme kertaa viikossa kotona. Toinen syy tähän on se, että on edes pienoinen sauma saada bilharziaa kun ei ole koko iltaa saunassa lukemattomien miesten kanssa. Ei sillä...sauna on ihan kiva juttu ja poikien väliset juttujen vaihdot varmasti saavat riemuisia kokemuksia aikaan...olen vain liian vanha kökkimään samassa paikassa hikisenä koko iltaa.

Käsittääkseni tämä saunapaikka ei toimi niin, että kun sinne menee niin ei pääse kuin kaikki kerralla pois.

Toki nyt siitä ollaan yöhön menossa. Mutta ei heti kasilta. Keltäs sitä pillua olisit esim Plevnassa tai muissa ravintoloissa saanut?

Mikä vittu nyt taas on? Mielestäni sä oot liian vanha juokseen pillun perässä ja sopivan ikänen saunaan
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joku voisi tuosta tehdä listaa, että montako tuonne saunalle olisi tulossa. Ja varmaan sitä joku on kerännytkin. Paljon on noita ilmoittautumisia tullut jo, mutta kannattaahan se vähän laskea, mitä siitä jää maksettavaa. Mieluiten tietysti kaikki samaan paikkaan. Sieltä saunalta pääsee kyllä vielä baariinkin, jos sinne haluaa.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Toinen syy tähän on se, että on edes pienoinen sauma saada bilharziaa kun ei ole koko iltaa saunassa lukemattomien miesten kanssa.

Voi sitä panemisen riemua, joka jo viime vuonna kukoisti siellä ravintolassa. Kaikki muut olivat posket punaisina vieressä, kun Len kaatoi tarjoilijan toisensa jälkeen ja ryhtyi toimintaan. Rietasta sanoisin.

Ei vaan. Kyllä sitä lohen punaista ehtii saalistamaan hyvinkin vaikka lähtisi vasta puolen yön tietamissä vaanimaan viattomia neitokaisia. Tämä siis niille, jotka moista touhua harrastavat.

En minä aio ainakaan valomerkkiin asti saunalla olla. Kyllä sitä johonkin Sedulaan tms. pitää lähteä. Ei Tutzbaa uskalla yksin päästää liikkeelle. Se löytää itsensä kahtena jostain vessasta.
 

tutzba

Jäsen
Jos vertaa esim. Hawaiji-turnausta JWC.hen, niin jatkot Hawaijissa on ollut valovuoden edellä JWC.n ravintolaistumisiin verrattuna.

Niinhän ne on. Voisin jopa väittää, että ravintolaistuskelut ovat olleet vähän teennäisiä. Siellä on se huono puoli, että olet koko illan sen saman pöytäporukan kanssa. Toinen huono puoli on se, että ravintola on kallis. Tuolla saunalla saa vapaasti kierrellä ja jutella kenen kanssa haluaa ja juominenkin on halvempaa ja helpompaa.

Eli superpeukku saunalle, vaikka en itse löylyihin menekään.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei vaan. Kyllä sitä lohen punaista ehtii saalistamaan hyvinkin vaikka lähtisi vasta puolen yön tietamissä vaanimaan viattomia neitokaisia. Tämä siis niille, jotka moista touhua harrastavat.

No joo...eiköhän tuo pillujuttu tullut heitettyä ihan läpällä (poika lukee tätä palstaa toisinaan). Ne tietävät joiden kanssa tampesterissa viimeksi yövyttiin samassa osoitteessa:D

Sauna ei vaan ole mun juttu mutta eihän tuosta kannata ongelmaa tehdä. Kolme kertaa viikossa kyllä bastussa käyn mutta en voi pitkään siellä oleskella.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitäs Turengin esikaupunkialueen poppoo meinaa tehdä tuon saunan suhteen (Awe, wilco, Wicci?)? Täältä kajahtaa jyrkkä kyllä. Mutta kaikkihan riippuu loppupeleissä kuljetuksista, yöpymisistä jne.

Kysellään sitten alustavasti. Kukaan tulossa Helsingistä päin pelaamaan, on jäämässä Tampereelle yöksi ja kaipaa jakajaa bensa- ja majoituskustannusten suhteen? Tuosta liittymän ohi te ajatte kuitenkin, kun menette Valkeakoskelle, joten olisi helppo hypätä jousille.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mitäs Turengin esikaupunkialueen poppoo meinaa tehdä tuon saunan suhteen (Awe, wilco, Wicci?)? Täältä kajahtaa jyrkkä kyllä. Mutta kaikkihan riippuu loppupeleissä kuljetuksista, yöpymisistä jne.

Kysellään sitten alustavasti. Kukaan tulossa Helsingistä päin pelaamaan, on jäämässä Tampereelle yöksi ja kaipaa jakajaa bensa- ja majoituskustannusten suhteen? Tuosta liittymän ohi te ajatte kuitenkin, kun menette Valkeakoskelle, joten olisi helppo hypätä jousille.

Turengin esikaupunki :D Jätkä kehtaa vielä huudella tollasia ja seuraavaks pyytää kyytiä Valkeakoskelle, ai shatana.

Mut joo, saunalle tottakai. En tiedä onko kylpyhaluja mutta sinne kuitenkin. Ja mä aion yöpyä Tampereella, siitä en suostu luistaan.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Turengin esikaupunki :D Jätkä kehtaa vielä huudella tollasia ja seuraavaks pyytää kyytiä Valkeakoskelle, ai shatana.

Mut joo, saunalle tottakai. En tiedä onko kylpyhaluja mutta sinne kuitenkin. Ja mä aion yöpyä Tampereella, siitä en suostu luistaan.

Jatketaa nyt tätä kaksinkeskustelua. Mistä päin tulossa? Voisi meinaan varata Omena-hotellin. Ei kauheen paha, kun maksaa vain 45€/huone. Hotellissa ei ole kuin 152 huonetta eli se tekisi ainoastaan 3420€ per nenä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jatketaa nyt tätä kaksinkeskustelua. Mistä päin tulossa? Voisi meinaan varata Omena-hotellin. Ei kauheen paha, kun maksaa vain 45€/huone. Hotellissa ei ole kuin 152 huonetta eli se tekisi ainoastaan 3420€ per nenä.

Hahah, nauroin ääneen. Ei paha hinta.

No kato, ongelmahan tässä on se että mä oon asustellu Tampereella jo kohta 6 vuotta ja siks uskallan luvata että nukun täällä myös yöni. Mutta eiköhän tonne Omenaankin joku ole menossa ja tuskin toi muija pahakseen pistää jos joku tänne yöks eksyy. Jiri:lle paikkaa tarjosikin mutta nimenomaan se sano että saattaa mennä Omppuun. Kaikki ei kuitenkaan ole tulossa (siis meille), sen voin sanoo kun ei saunaan mahdu :)
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hahah, nauroin ääneen. Ei paha hinta.

No kato, ongelmahan tässä on se että mä oon asustellu Tampereella jo kohta 6 vuotta ja siks uskallan luvata että nukun täällä myös yöni. Mutta eiköhän tonne Omenaankin joku ole menossa ja tuskin toi muija pahakseen pistää jos joku tänne yöks eksyy. Jiri:lle paikkaa tarjosikin mutta nimenomaan se sano että saattaa mennä Omppuun. Kaikki ei kuitenkaan ole tulossa (siis meille), sen voin sanoo kun ei saunaan mahdu :)

Jep jep. Eihän tässä ole vielä mitään hätää tai kiirettä, joten katsellaan rauhassa eri vaihtoehtoja.

p.s. Kai parin joukkueen lätkäkamat mahtuu teille?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
p.s. Kai parin joukkueen lätkäkamat mahtuu teille?

Sitä varten mulla toi naisystävä on hei, sehän pesee ne kaikille sillä välin kun me ryypätään ja riehutaan. Aamulla se keittelee voittopystissä nakit kaikille ja laittaa saunan kuumaks sekä pesee mun selän. Iltapäivästä voidaan ottaa hieronta-aikoja varaukseen kans. Tottakai tänne kamaa mahtuu :)
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Jatketaa nyt tätä kaksinkeskustelua. Mistä päin tulossa? Voisi meinaan varata Omena-hotellin. Ei kauheen paha, kun maksaa vain 45€/huone. Hotellissa ei ole kuin 152 huonetta eli se tekisi ainoastaan 3420€ per nenä.

Mikäli Jomppa varaat tuon Omena-hotellin, niin voisin tulla jakamaan its.. eikun kustannuksia ainakin yhden huoneen osalta.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Täällä ilmoittautuu myös yksi hotelliin majoittuja. Jos joku haluaa jakaa huoneen kustannukset, niin kaikki käy. Myös muu majoitus otetaan vastaan. Kunhan vaan on Tampereella. Tai mitä väliä sillä sitten oikeasti on?
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tuntuu olevan tuo sauna nyt aika iso kynnys monelle.

Tarkoitushan tuolla saunan varaamisella ainakin käsittääkseni oli että saataisiin koko porukka yhdessä rauhalliseen paikkaan jossa voitaisiin olla omalla poppoolla ja saunassa käyvät ne jotka haluavat. Tokihan paikka voidaan vuokrata ilman saunaakin jos sille on tarvetta eikä saunojia ole.

Gringos Locos toimittaa ruoat tähän tilaan (saunalle) tarvittaessa, jolloin ruokailukin voidaan tehdä samassa paikassa, edelleen niin ettei porukka hajoaisi.

Len kyllä löytää tarvittaessa paistinpannun jossa munansa lämmittää senkin jälkeen kun tuolta poistutaan. Pelimies on aina pelimies.

Mulle on aivan sama missä ollaan, mutta pointtina oli se että oltaisiin kaikki samassa paikassa ja jos jostain löytyy ravintola joka sijoittaa meidän laajahkon porukan (en viittaa tällä Lenin fyysiseen kokoon) omiin tiloihinsa ruoan hinnalla käy mulle sekin oikein hyvin.

Voisiko ystävällisesti ne jotka haluavat jotain muuta kuin saunomista ja yhteisruokailua ilmoittaa mitä haluaisivat mielummin? Tuo minun ehdottamani sauna/ruokailu häsmäkkä oli vain ehdotus jonka kuvittelin olevan kaikkien mieleen.

p.s. Max, jos en saa majoitusta tampesterista siltä naiselta joka aikoinaan söi jääkaapistani ja nukkui sängyssäni, voisin jakaa huoneen kanssasi.
 

Phåål

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Nurmijärven Kurra, HC Boners
Omena

Niin mäkin oon tulossa kyllä hotelliin yöksi, näin ainakin Jirin kanssa juteltiin. Lisäksi ajellaan Jirin kanssa mun autolla valkeakoski / Tampere suunnalle, joten hämeenlinnasta mahtuu ilman kamoja ainakin 1 kyytiin, kun meille on kuulemma tulossa joku valmentaja meidän kyytiin? Mulla on farkkugolffi et tilat on vähän rajatut, mutta firman bensat niin niihin ei mee kustannuksia.

Ja kyllä toi sauna nyt ehdottomasti on paras vaihtoehto mun mielestä, sehän on juuri niin, että kaikki ketkä haluaa niin käy saunassa, ne ketkä ei niin eivät käy. Tärkeintä on että porukka pysyy kasassa. Ihan yleinen ongelma aina kun on järkännyt lätkäjengien saunailtoja, sen takia ollaankin niissä suosittu laivaa koska sieltä ei kukaan pääse karkuun =)
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jos nyt tällä kertaa jatkoillekin joutais, niin tottakai omenassa yöpyminen. Ja jumaleisson äijät, ilman muuta tuonne saunaan pelin jälkeen!
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tuli tänään kyselyä Villan suunnalta että otetaanko vai jätetäänkö.

Mitä tehdään, otetaanko tuo ja jos otetaan, miten hoidetaan maksu? Paikan päällä, etukäteen?

Ja jos ei oteta niin mihis sitten mennään?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei muuta kuin tilaukseen ja maksetaan etukäteen. Monihan tuonne on lähdössä ja jos ei jollekin kelpaa, niin voi itku, voi harmi. Ilmottelet Kentsu summan vaan sitten.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jep. Ota pois ja lähetä laskua tulemaan. Myös Tutzba voi alkaa hahmottelemaan lopullista hintaa. Ei ne tuhannet halukkaat näytä enää ilmoittautuvan mukaan peleihin.
 

tutzba

Jäsen
Myös Tutzba voi alkaa hahmottelemaan lopullista hintaa.

2h jäävuoro 196,20€ jaettuna 27 pelaajan kesken, eli 7,3 euroa tilille FI8811633500137455, viestiksi Jatkoajan nimimerkki. Jos ette minun nimeäni muista ja tarvitsette sitä maksamisen yhteydessä, voitte kysyä yv:llä. Pelipaitojen hinnoista kerron myöhemmin, kunhan saan ne selville.

Oikeasti maksettavaa tulisi 7,26666..., mutta menee varmaan helpommin kun maksatte 7,3.

--

Kannattaa varmaankin pelata 3x15 min, tai 3x20 min suoraa aikaa jos ei saada ketään kellomiestä/-naista. On sen verran vähän porukkaa, että huonokuntoisimmat tekisivät kuolemaa ensimmäisen erän jälkeen jos vedettäisiin 3x20 tehokasta.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oikeasti maksettavaa tulisi 7,26666..., mutta menee varmaan helpommin kun maksatte 7,3.

Reilut 3,3 senttiä voi antaa tukea tapahtuman järjestäjälle. Tai sitten laittaa senkin sinne loukkaantuneen kiekkojunnun rahastoon. Laitetaanko sulle myös nämä rahastoon menevät rahat vai tekeekö jokainen itse sinne lahjoituksen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös