Saunan sijaan menen Tampereen yöhön koska sitä saunaa harrastan kolme kertaa viikossa kotona. Toinen syy tähän on se, että on edes pienoinen sauma saada bilharziaa kun ei ole koko iltaa saunassa lukemattomien miesten kanssa. Ei sillä...sauna on ihan kiva juttu ja poikien väliset juttujen vaihdot varmasti saavat riemuisia kokemuksia aikaan...olen vain liian vanha kökkimään samassa paikassa hikisenä koko iltaa.
Toinen syy tähän on se, että on edes pienoinen sauma saada bilharziaa kun ei ole koko iltaa saunassa lukemattomien miesten kanssa.
Jos vertaa esim. Hawaiji-turnausta JWC.hen, niin jatkot Hawaijissa on ollut valovuoden edellä JWC.n ravintolaistumisiin verrattuna.
Ei vaan. Kyllä sitä lohen punaista ehtii saalistamaan hyvinkin vaikka lähtisi vasta puolen yön tietamissä vaanimaan viattomia neitokaisia. Tämä siis niille, jotka moista touhua harrastavat.
Mitäs Turengin esikaupunkialueen poppoo meinaa tehdä tuon saunan suhteen (Awe, wilco, Wicci?)? Täältä kajahtaa jyrkkä kyllä. Mutta kaikkihan riippuu loppupeleissä kuljetuksista, yöpymisistä jne.
Kysellään sitten alustavasti. Kukaan tulossa Helsingistä päin pelaamaan, on jäämässä Tampereelle yöksi ja kaipaa jakajaa bensa- ja majoituskustannusten suhteen? Tuosta liittymän ohi te ajatte kuitenkin, kun menette Valkeakoskelle, joten olisi helppo hypätä jousille.
Turengin esikaupunki :D Jätkä kehtaa vielä huudella tollasia ja seuraavaks pyytää kyytiä Valkeakoskelle, ai shatana.
Mut joo, saunalle tottakai. En tiedä onko kylpyhaluja mutta sinne kuitenkin. Ja mä aion yöpyä Tampereella, siitä en suostu luistaan.
Jatketaa nyt tätä kaksinkeskustelua. Mistä päin tulossa? Voisi meinaan varata Omena-hotellin. Ei kauheen paha, kun maksaa vain 45€/huone. Hotellissa ei ole kuin 152 huonetta eli se tekisi ainoastaan 3420€ per nenä.
Hahah, nauroin ääneen. Ei paha hinta.
No kato, ongelmahan tässä on se että mä oon asustellu Tampereella jo kohta 6 vuotta ja siks uskallan luvata että nukun täällä myös yöni. Mutta eiköhän tonne Omenaankin joku ole menossa ja tuskin toi muija pahakseen pistää jos joku tänne yöks eksyy. Jiri:lle paikkaa tarjosikin mutta nimenomaan se sano että saattaa mennä Omppuun. Kaikki ei kuitenkaan ole tulossa (siis meille), sen voin sanoo kun ei saunaan mahdu :)
p.s. Kai parin joukkueen lätkäkamat mahtuu teille?
Jatketaa nyt tätä kaksinkeskustelua. Mistä päin tulossa? Voisi meinaan varata Omena-hotellin. Ei kauheen paha, kun maksaa vain 45€/huone. Hotellissa ei ole kuin 152 huonetta eli se tekisi ainoastaan 3420€ per nenä.
Mitä tehdään, otetaanko tuo ja jos otetaan, miten hoidetaan maksu? Paikan päällä, etukäteen?
Myös Tutzba voi alkaa hahmottelemaan lopullista hintaa.
Oikeasti maksettavaa tulisi 7,26666..., mutta menee varmaan helpommin kun maksatte 7,3.