Stam1na on JWC-päivänä Pakkahuoneella ja kovasti sinne mielin.
Mites se paidan tilaus kun itellä puuttuu vielä? Onko jo tilaukset pisteetty meneen eteenpäin? Jos ei vielä niin L koko olis meikäläisen?
kuka mun ketjussa pelaa ja miksi?
En tiä kuka sun ketjussa pelaa, mutta mun ketjussa pelaa samat sällit ku viime vuonna. Ehkä.
Jos paidat ovat samaa kokoa kun viime vuonna niin ota ihmeessä isompi. Itsellä esim XXL ja tarvit kuitenkin about saman kokosen. XL vähintään.
Meidän valmentaja voisi tosiaan laittaa noita ketjuja jo kuntoon, kolmosketjussa ei ole vielä muita kuin minä laitahyökkääjänä ja minäkin vain siksi, että itse laitoin itseni sinne.
Minulla on treenipaitojen koko merkitty jämäkästi "SR 170-190" ja sillä perustalla tilasin tutzbalta paidan kokoa L. Kannattaako tuo koko vaihtaa XL:ksi, siis? Treenipaidat kun on aika hyvänkokoiset suhteutettuna asianmukaisilla suojilla vuorattuun yläkroppaani.
Meidän valmentaja voisi tosiaan laittaa noita ketjuja jo kuntoon, kolmosketjussa ei ole vielä muita kuin minä laitahyökkääjänä ja minäkin vain siksi, että itse laitoin itseni sinne.
Jos en väärin muista, niin viime vuonna minä onnuin kolmosen vasemmassa laidassa, speed keskellä ja twite oikeassa laidassa. Että tervetuloa ketjuun, itselle käy kuitenkin paikka kuin paikka hyökkäysketjuissa.
Että silleen...
No nyt kun nostitte ketjun ja aloititte porun, niin kysytään samaan syssyyn niistä paitamerkeistä. Millä mallilla asia? Ja miten se paitaan kiinnitys ajateltiin, merkit lähetetään jokaiselle kotiin ja ommellaan vai paikanpäällä jokainen suhaa neulan ja langan kanssa vai mitä?
Tai sitten Tutzba hoitaa paikalle silitysraudan, jos kuva on sillai hienosti silityskiinnitettävä.
Ja jatkoille osallistutaan todennäköisesti. Joku herrasmiesnainentuomaripelaaja voisi sitten hieman infota kyllä yöllä missä hotellissa kannattaa yöpyä tai jotain jos mitään yöpaikkaa ei ole tarjolla :D
Omena-hotelli näyttää ennen yöpyjien lukumäärän ilmoittamista hinnaksi 51,00 euroa. Tiedä sitten nouseeko se siitä lukumäärän mukaan.
Ilmoittaa sen verran yöpyjiä mikä halvimmalla menee, sitten ylimääräisiä yövieraita lattiat väärälleen. Kännissä olette kuitenkin kuin käet niin sillä väliä ole sammuuko lattialle vai sänkyyn.
Onko Tinke-80 tulossa paikalle, viime vuonna kuvaaminen sujui häneltä mainiosti?