JWC '10

  • 94 783
  • 802

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Jatkoja pitää katella. Stam1na on JWC-päivänä Pakkahuoneella ja kovasti sinne mielin. Ehkä käyn siellä välissä ja palaan siitten jälkipeleihin. Enköhän saa kaiken sovitettua sopivasti yhteen.
 

Lepander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Jatkoaika HC
Paita-asia

Mites se paidan tilaus kun itellä puuttuu vielä? Onko jo tilaukset pisteetty meneen eteenpäin? Jos ei vielä niin L koko olis meikäläisen?
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Mites se paidan tilaus kun itellä puuttuu vielä? Onko jo tilaukset pisteetty meneen eteenpäin? Jos ei vielä niin L koko olis meikäläisen?

Jos paidat ovat samaa kokoa kun viime vuonna niin ota ihmeessä isompi. Itsellä esim XXL ja tarvit kuitenkin about saman kokosen. XL vähintään.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jos paidat ovat samaa kokoa kun viime vuonna niin ota ihmeessä isompi. Itsellä esim XXL ja tarvit kuitenkin about saman kokosen. XL vähintään.

Minulla on treenipaitojen koko merkitty jämäkästi "SR 170-190" ja sillä perustalla tilasin tutzbalta paidan kokoa L. Kannattaako tuo koko vaihtaa XL:ksi, siis? Treenipaidat kun on aika hyvänkokoiset suhteutettuna asianmukaisilla suojilla vuorattuun yläkroppaani.

Meidän valmentaja voisi tosiaan laittaa noita ketjuja jo kuntoon, kolmosketjussa ei ole vielä muita kuin minä laitahyökkääjänä ja minäkin vain siksi, että itse laitoin itseni sinne.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Meidän valmentaja voisi tosiaan laittaa noita ketjuja jo kuntoon, kolmosketjussa ei ole vielä muita kuin minä laitahyökkääjänä ja minäkin vain siksi, että itse laitoin itseni sinne.

Varaan alustavasti itselleni Bonersien kolmosketjun paikan, oikea tai vasen laita, sentteriksi mieluusti ei.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minulla on treenipaitojen koko merkitty jämäkästi "SR 170-190" ja sillä perustalla tilasin tutzbalta paidan kokoa L. Kannattaako tuo koko vaihtaa XL:ksi, siis? Treenipaidat kun on aika hyvänkokoiset suhteutettuna asianmukaisilla suojilla vuorattuun yläkroppaani.

Meidän valmentaja voisi tosiaan laittaa noita ketjuja jo kuntoon, kolmosketjussa ei ole vielä muita kuin minä laitahyökkääjänä ja minäkin vain siksi, että itse laitoin itseni sinne.

XL tai jopa XXL kannattaa ottaa. Itselleni meinaan saisi tuo viime vuonna otettu XL kokoinen paita olla jopa vähän isompi, nyt kun on nuo asian mukaiset varusteet. Päälle tuo XL kyllä menee, mutta saa vähän enemmän tehdä töitä kuin "treenipaitojen" kanssa, jotka on varmaankin tuohon paitaan suhteuttuna XXL kokoa.
Ja itse olen siis 181cm pitkä ja painoa on noin 80kg, elikkä mitenkään isokokoinen en ole.
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Meidän valmentaja voisi tosiaan laittaa noita ketjuja jo kuntoon, kolmosketjussa ei ole vielä muita kuin minä laitahyökkääjänä ja minäkin vain siksi, että itse laitoin itseni sinne.

Jos en väärin muista, niin viime vuonna minä onnuin kolmosen vasemmassa laidassa, speed keskellä ja twite oikeassa laidassa. Että tervetuloa ketjuun, itselle käy kuitenkin paikka kuin paikka hyökkäysketjuissa.

Että silleen...
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Pelipaikoista sen verran, että voin taas pakitella jos pakeista pulaa. Vasen pakki tai vasen laita, kiitos!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jos en väärin muista, niin viime vuonna minä onnuin kolmosen vasemmassa laidassa, speed keskellä ja twite oikeassa laidassa. Että tervetuloa ketjuun, itselle käy kuitenkin paikka kuin paikka hyökkäysketjuissa.

Että silleen...

Tämä sopii minulle hyvin, kolmosketjun oikeaan laitaan siis. Toivottavasti osaatte asennoitua siihen, että nyt siinä oikeassa laidassa horjahtelee viime vuotista hitaampi ja kankeampi kaveri.

Ja enköhän suosiolla vaihda paidan kooksi XXL, repe_joken suosittelun perusteella. Lienee ok tällaiselle mitat 182/82 kaverille. Mielumminhan sen paidan antaa olla vähän purje kuin silkka makkarankuori.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No nyt kun nostitte ketjun ja aloititte porun, niin kysytään samaan syssyyn niistä paitamerkeistä. Millä mallilla asia? Ja miten se paitaan kiinnitys ajateltiin, merkit lähetetään jokaiselle kotiin ja ommellaan vai paikanpäällä jokainen suhaa neulan ja langan kanssa vai mitä?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
No nyt kun nostitte ketjun ja aloititte porun, niin kysytään samaan syssyyn niistä paitamerkeistä. Millä mallilla asia? Ja miten se paitaan kiinnitys ajateltiin, merkit lähetetään jokaiselle kotiin ja ommellaan vai paikanpäällä jokainen suhaa neulan ja langan kanssa vai mitä?

Kukin tyylillään. Itse ajattelin käyttää kiinnitykseen purukumia. Tai sitten vien emolleni ommeltavaksi. Tai sitten Tutzba hoitaa paikalle silitysraudan, jos kuva on sillai hienosti silityskiinnitettävä.

Hei ei tähän juttuun oo enää ku vähän yli kuukausi! Kylläpäs aika rientää.
 

M10

Jäsen
Tai sitten Tutzba hoitaa paikalle silitysraudan, jos kuva on sillai hienosti silityskiinnitettävä.

Epäilen että tuossa pelipaitamateriaalissa pysyisi silityskiinnityksellä. Neula ja lanka ovat varmaan paras vaihtoehto. Ja se on sitten ihan helvetillistä perkelettä. Viime vuonna ommeltiin d2ucen kanssa molempien joukkueiden paitoihin A:t ja C:t ja voin sanoa että meinasi kyynel vierähtää poskipäälle. Sormet aivan paskana ja kirjaimet vinossa.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ketjun seuraaminen jäänyt hiukan vähälle (kuten koneellakin olo), mutta ilmeisesti mitään merkittävää ei ole tapahtunut koska Tutzba ei ole Yksityisillä ollut yhteyksissä? Vai?

Ja jatkoille osallistutaan todennäköisesti. Joku herrasmiesnainentuomaripelaaja voisi sitten hieman infota kyllä yöllä missä hotellissa kannattaa yöpyä tai jotain jos mitään yöpaikkaa ei ole tarjolla :D

Niin ja minkälaisia kustannuksia on tulossa osallistujille tällä kertaa? Tietää hieman varautua.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaa niin tähän on enää kuukausi. Mitä pitää maksaa ja minne pitää maksaa? Ja sitten onkin enää kilpailua siitä kuka pääsee majoittamaan mut kämppänsä/hotellinsa parhaaseen sänkyyn, ilmaiseksi tottakai.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Ja jatkoille osallistutaan todennäköisesti. Joku herrasmiesnainentuomaripelaaja voisi sitten hieman infota kyllä yöllä missä hotellissa kannattaa yöpyä tai jotain jos mitään yöpaikkaa ei ole tarjolla :D

Omena-hotellia ne kaikki täällä kuitenkin suosittelee. Itsekin aion hotellissa yöpyä ja luultavasti Passengerkin. Tai en minä hänen puolestaan osaa mitään sanoa. Omena-hotelli on varmaan yksi vaihtoehto. Yö siellä maksaa varmaan jotain 80 ekee kahden hengen huoneessa. Eli ei se 40 euroa mikään kova hinta ole siitä, että saa hyvin nukkua.

Extreme vaihtoehto on iltatähti- "hotelli. Paskat huoneet, vessat yhteiskäytössä ja suihkut kanssa, mutta on varmasti halpa. Miinuksena vielä, että respa menee kiinni joskus päivällä, joten huone pitäisi käydä pokkaamassa ennen Valkeakoskelle menoa. Voi olla hieman hankalaa. Tiedä sitten onko tuota edes enää. En oo siellä muutamaan vuoteen yöpynyt ja silloinkin töiden kautta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Omena-hotelli näyttää ennen yöpyjien lukumäärän ilmoittamista hinnaksi 51,00 euroa. Tiedä sitten nouseeko se siitä lukumäärän mukaan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Omena-hotelli näyttää ennen yöpyjien lukumäärän ilmoittamista hinnaksi 51,00 euroa. Tiedä sitten nouseeko se siitä lukumäärän mukaan.

Ilmoittaa sen verran yöpyjiä mikä halvimmalla menee, sitten ylimääräisiä yövieraita lattiat väärälleen. Kännissä olette kuitenkin kuin käet niin sillä väliä ole sammuuko lattialle vai sänkyyn.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ilmoittaa sen verran yöpyjiä mikä halvimmalla menee, sitten ylimääräisiä yövieraita lattiat väärälleen. Kännissä olette kuitenkin kuin käet niin sillä väliä ole sammuuko lattialle vai sänkyyn.

Kyllä se mulla päähän menee, eikä käsiin. :) Nojoo, meinasin vaan tuota hintaa, kun ylempänä mainittiin 80e. No tämä tästä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eiköhän tutzba tule noista maksuista ynnämuista kertomaan, kunhan alokkaiden kiusaamiseltaan ehtii.

Onko kukaan kiinnostunut kameramiehen/naisen tehtävästä? Mahdollisesti saan töistä taas lainaksi videokameran (joka kuvaa kauniin keltaista kuvaa), jalustan ja tarpeellisen määrän videonauhaa, mutta jonkun pitäisi hoitaa kuvaaminen. Onko Tinke-80 tulossa paikalle, viime vuonna kuvaaminen sujui häneltä mainiosti?
 

M10

Jäsen
Tulisiko JWC vol.2 kymppiuutisten loppukevennykseksi? TOMMOLA tai jehova upi.

Vuosi sittenhän oli muistaakseni tämän suuntaista spekulaatiota..

No, vitsi vitsinä. Toivottavasti joku pääsee videoimaan paikalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös