Mennääkö tänä vuonnakin niillä rankkareilla?? Täytyy vissiin alkaa treenaamaan sitä Antero Kivelämäistä syöksyä jalkoihin...
Missäs muuten se kiertopalkinto menee tällä hetkellä? Onko vielä Blizillä?
Ei rankkareita, ylivoiman pyörittäminen on kivempaa ja veikkaan etteivät maalivahditkaan rankkareita halua. Jäähyjä vaan, voidaan sitten jännittää kuka voittaa jäähypörssin.
Ei rankkareita, ylivoiman pyörittäminen on kivempaa ja veikkaan etteivät maalivahditkaan rankkareita halua. Jäähyjä vaan, voidaan sitten jännittää kuka voittaa jäähypörssin.
... Maalivahti ei tykkää...
Kyllä mulle sopii, täytyy vaan vähän harjoitella rankkareita, kun on se vetokin...
Ei tästä mitään äänestystä ole tulossa kun herrat taiteilijat ovat asian jo päättäneet.
yritän ohjeistaa omalla pelinäkemykselläni pelaajia vastustajan rotta-osaston päälle.
siellä Andersenien leirissä kannattaa suunnistaa jäälle harjoittelemaan luistelua, vaikka ilman mailaa.
...Maalivahti ei tykkää...
Ai saatana, nyt olis meikäläisellä täydellinen mahdollisuus päästä unelmien dj-keikalle lätkämatsiin. Kellostahan en tajua muuta kuin että nukkumaan mennään silloin kun Mikin lyhyt käsi alkaa osoittamaan ylävasemmalle.kuka voi varmuudella hoitaa kellon ja musiikit?
Ja sitten toinen tärkeä asia. Koska Pancorin osallistuminen on epävarmaa, kuka voi varmuudella hoitaa kellon ja musiikit? Kuten viimeksi nähtiin, kaksi ihmistä (Koo ja minä) ei riitä siihen millään.
Ai saatana, nyt olis meikäläisellä täydellinen mahdollisuus päästä unelmien dj-keikalle lätkämatsiin. Kellostahan en tajua muuta kuin että nukkumaan mennään silloin kun Mikin lyhyt käsi alkaa osoittamaan ylävasemmalle.
Harmillisesti olen ymmärtääkseni muualla JWC'n aikaan :(
No en tiedä onko "se" tärkeää, mutta melko hankalasti peruttavissa. Harmillinen juttu, olis ollu kiva päästä näkemään jatkisporukkaakin. Ehkä ensi vuonna olen liikkeellä ajoissa ja sen verran hereillä, että pääsen jopa vetelemään tiukkoja rannareita TosiFanin selän taakse.Peru "muualla", se ei voi olla yhtä tärkeää =)