JWC '10

  • 94 785
  • 802

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mennääkö tänä vuonnakin niillä rankkareilla?? Täytyy vissiin alkaa treenaamaan sitä Antero Kivelämäistä syöksyä jalkoihin...
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Missäs muuten se kiertopalkinto menee tällä hetkellä? Onko vielä Blizillä?

Ei ole mulla enää. Annoin sen muistaakseni kesäjäillä tai jossain tutzballe tai jollekkin. Saattoi olla myös joku turnausreissu.
Rahanluovutukseen otan saman kannan kuin viime vuonna, että jos joku kokee olevansa siinä tilanteessa, että haluaa lahjoittaa rahaa jollekkin niin sehän on hieno asia. Ne jotka rahaa tarvitsevat, esim. köyhät opiskelijat, ovat todella kiitollisia jos joku joskus jeesaa. Jätän siis tälläkin kertaa osallistumatta.

Rankkareille peukku ihan jo siitä syystä, että ei mene keneltäkään peliaikaa jonkun muun sikailun takia. Rankkareista myös saa toivottavasti hyvää videopätkää. Jos ei muuten niin aina on piristävää nähdä passenger lusitelemassa pää vinossa kohti vaihtoaitiota.
 

passenger

Jäsen
Ei rankkareita, ylivoiman pyörittäminen on kivempaa ja veikkaan etteivät maalivahditkaan rankkareita halua. Jäähyjä vaan, voidaan sitten jännittää kuka voittaa jäähypörssin.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ei rankkareita, ylivoiman pyörittäminen on kivempaa ja veikkaan etteivät maalivahditkaan rankkareita halua. Jäähyjä vaan, voidaan sitten jännittää kuka voittaa jäähypörssin.

Sitä on aivan turha jännittää, Brändi ja jallu tekee tehtävänsä ja me istutaan Jirin kanssa molemmat Azulin hoivattavana, tosin sillä erotuksella että mä istun kakkosia ja Jiri kymppejä.
 

tutzba

Jäsen
Ei rankkareita, ylivoiman pyörittäminen on kivempaa ja veikkaan etteivät maalivahditkaan rankkareita halua. Jäähyjä vaan, voidaan sitten jännittää kuka voittaa jäähypörssin.

Samaa mieltä. Jos ja kun sitä ylimääräistä aikaa jää, otetaan sitten mieluummin pelin jälkeen rl-kisa tms.

Enää reilu kuukausi jäljellä!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kun yv/av tulee rankkareiden sijaan, toivon koutsiosaston hoitavan peluutusta niin, että jämäketjukin pääsee edes kerran ylivoimaan ja miksei alivoimaankin, ettei ykkönen ja kakkonen vie kaikkea erikoistilanneaikaa vaikka siellä enemmän kättä ja jalkaa onkin. Senhän tietää etukäteen ettei maalia synny mutta olisihan tuota mukava päästä kokeilemaan.

Terveisin 3. ketjun puukäsi, -silmä, -jalka.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Minä käsitin, että Passenger heitti tuon huumorilla, mutta jos ei, niin ok niinkin.

Siinä tapauksessa olen ehdottomasti samaa mieltä Blizin kanssa. Kyllä sinne mennään pelaamaan, eikä alivoiman aikaan jäämään penkille istumaan. Mielestäni aivan riittävästi haastetta on jo siinä, ettei vaihdot veny ja peliaikaa tulee kaikille. Aivan turhaa alkaa enempää sekoittamaan tilannetta enää alivoimilla, jolloin yksi jää penkille istumaan. Se ylivoiman pyörittäminen on kivaa, ei siinä mitään, mutta on niitä rankkareitakin kiva ampua. Maalivahti ei tykkää, mutta ei tykkää maalivahti toisessakaan päässä siitä, että peli pyörii 2 min toisessa päässä. Ugh, olen avautunut.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jos tästä nyt joku äänestys tulee, niin ääni rankkareille. Niitä ei kai ihan joka hipaisusta tarvitse viheltää, että ehditään pelatakin välillä. Eikä niitä tarviikaan viheltää, jos kaikki pelaa sääntöjen mukaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei tästä mitään äänestystä ole tulossa kun herrat taiteilijat ovat asian jo päättäneet.

Eli mitä, saadaanko Koo ja minä ihania hikisiä miehiä syliimme istumaan eller nej?

* * * * * * * * *

Jatkoaika Winter Classiciin on aikaa tasan kuukausi, päivä, ja jokunen tunti, joten lienee hyvä aika alkaa asettaa paineita.

Kävin tuossa aamulla toimitsijana Jirin pelissä, ja on sanottava, että luistelu näytti jopa hyvältä, oli irtonaista ja potku vei pitkälle. Ensimmäisenä tuli mieleen jonkun viesti tipattomuusketjussa, jossa kehuttiin, kuinka tipaton on parantanut urheilusuorituksia. Mutta johtui mistä johtui, niin siellä Andersenien leirissä kannattaa suunnistaa jäälle harjoittelemaan luistelua, vaikka ilman mailaa, ainakin jos Jiri suostuu vielä luopumaan kiikaritehoistaan.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Rankkarit ilman muuta. Tai jos on jäähyt, niin kaikki pelaa ylivoimaa. Jos jäähyn saa vasen laitahyökkääjä, niin silloin penkillä istuu muut vasemmat laitahyökkääjät. Ja uusi kierto alkaa niin, että tuo jäähyn saanut pelaaja menee noista viimeisenä kentälle. Ei niin, että kaveri tulee boksista ja jää pelaamaan sen 3-5 minuutin vaihdon.

Mieluummin siis rankut. Se on suht vaivaton ja nopea tapa. Ja vaihdotkin saa suoritettua siinä samalla.

Niin ja tuo Jiri ei pelota vastustajana yhtään. Jos se pitää mailansa alhaalla =)

Kiikareilla se JWC.n vetää kuitenkin. Ellei puhuttua syöttöä merkitä pöytäkirjaan.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Ihan tässä posket alkaa punottaa. Ei tässä nyt mitään elämää suurempaa olla saatu aikaiseksi, mutta kyllähän nuo muutamat kuonakilot, jotka juopottelemattomuuden aikana ovat poistuneet, aiheuttavat väkisinkin kevyempää luistinta. Tosin, HC Andersenin onneksi, en edelleenkään osaa tehdä mailalla muuta kuin kalastella huutopaitsioita ja kolmossyöttöjä.

Itse tapahtumaa varten olen ottanut sen molemmilta puolilta viikon vapaata. Nämä tosin olympialaisten vuoksi, mutta sattuupa sopivasti samaan saumaan. Kentsulta voitte kysellä mitä tapahtuu kun "Sunny Trading" -pöksyt laitetaan jalkaan.

(Sainpa kivasti tuohon viimeiseen virkkeeseen taas ripauksen sulkeutuneen sisäpiirin hillittyä charmia.)
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oma joukkue kuulostaa ihan pätevältä, ja onneksi vähän kimppakyytitouhuakin tuntuisi olevan. Lutakon Leijona saa päättää peluutuksesta ykköskoutsina, yritän ohjeistaa omalla pelinäkemykselläni pelaajia vastustajan rotta-osaston päälle.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
yritän ohjeistaa omalla pelinäkemykselläni pelaajia vastustajan rotta-osaston päälle.

Vastustajalla ei ole rottia, on vain Jarkko Ruutumaisia Herrasmiehiä jotka tarpeen tullen ojentavat Teidän pelaajianne siitä miten kaukalossa tulee käyttäytyä ja kuinka siitä joutuu edesvastuuseen jos tekee jotain sellaista joka ei näitä Herrasmiehiä miellytä.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
siellä Andersenien leirissä kannattaa suunnistaa jäälle harjoittelemaan luistelua, vaikka ilman mailaa.

Ranskalaisen harjoitusohjelmani, joka tunnetaan myös nimellä Renault Cognac, mukaan panostamme vastustajan huonoon liikkeeseen sekä omiin ennalta odottamattomiin tekoihin jäällä.

Että silleen...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tekaisin tuonne Kierrätyskeskuksen puolelle äänestyksen. Toivon, että käytte ilmoittautumassa ASAP.

Oletko lähdössä illanviettoon JWC:n jälkeen?

Ja sitten toinen tärkeä asia. Koska Pancorin osallistuminen on epävarmaa, kuka voi varmuudella hoitaa kellon ja musiikit? Kuten viimeksi nähtiin, kaksi ihmistä (Koo ja minä) ei riitä siihen millään.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
kuka voi varmuudella hoitaa kellon ja musiikit?
Ai saatana, nyt olis meikäläisellä täydellinen mahdollisuus päästä unelmien dj-keikalle lätkämatsiin. Kellostahan en tajua muuta kuin että nukkumaan mennään silloin kun Mikin lyhyt käsi alkaa osoittamaan ylävasemmalle.

Harmillisesti olen ymmärtääkseni muualla JWC'n aikaan :(
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ja sitten toinen tärkeä asia. Koska Pancorin osallistuminen on epävarmaa, kuka voi varmuudella hoitaa kellon ja musiikit? Kuten viimeksi nähtiin, kaksi ihmistä (Koo ja minä) ei riitä siihen millään.

No niin, tilanne on siis se, että Pancor saa tietää vasta paria viikkoa aiemmin, pääseekö hän paikalle.

Eli laitelkaas viestiä eteenpäin, kuka olisi sopiva ja halukas hommaan, ja joka varmuudella pääsee paikalle =)

Ai saatana, nyt olis meikäläisellä täydellinen mahdollisuus päästä unelmien dj-keikalle lätkämatsiin. Kellostahan en tajua muuta kuin että nukkumaan mennään silloin kun Mikin lyhyt käsi alkaa osoittamaan ylävasemmalle.

Harmillisesti olen ymmärtääkseni muualla JWC'n aikaan :(

Peru "muualla", se ei voi olla yhtä tärkeää =)
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Koska tuo reissuni on täysin senhetkisestä rahatilanteesta kiinni niin kysäisen nyt vielä täälläkin, että onko kukaan osallistujista lähdössä autolla Turusta? Jos on niin olisin hyvin kiitollinen jos pääsisi mukaan kyytiin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Mikäli vaan mahtuu ja joku on tosiaan TKU:sta lähdössä niin tulen mielelläni myös kyydissä ja luonnollisesti osallistun myös matkakustannuksiin. Tuleehan tuo varmasti halvemmaksi kuin junalla reissaaminen (24 €+).
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Peru "muualla", se ei voi olla yhtä tärkeää =)
No en tiedä onko "se" tärkeää, mutta melko hankalasti peruttavissa. Harmillinen juttu, olis ollu kiva päästä näkemään jatkisporukkaakin. Ehkä ensi vuonna olen liikkeellä ajoissa ja sen verran hereillä, että pääsen jopa vetelemään tiukkoja rannareita TosiFanin selän taakse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös