JWC '10

  • 94 782
  • 802

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jep, kolmosketjun voimalaitureita molemmat. Jos valmentajat ovat yhtään hereillä, niin varmasti laittavat meidät pelaamaan toisiamme vastaan. Sillähän selittyy kivasti sekin, miksi kumpikaan ei tee maalia. Pitäisikö tehdä joku nolo lupaus, jos tekeekin maalin? Saavat ajaa tukan lyhyeksi neljän millin rajaajalla jatkojen aluksi?
Tässä takatukassa voi olla taikaa, Jor's Teamia vastaan toimi, pitäisi tehdä ensin harvennushakkuu. Hieman odottelen omaa viimeistä vaihtoani, on aiemminkin tapahtunut kummia, ei kahta ilman kolmatta...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jos joku tarvitsee paitaa lainaksi niin meiltä vanhoilta, esim. minulta, jotka emme paikalle pääse voi varmaankin sellaisen saada. Siis jos ei tahdo ostaa omaa.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Menen asioissa taas hieman edelle, ja ehdotan joukkueiden jäälleluistelubiisiksi Dream Theaterin Pull Me Underia. Kaikkea muuta kuin perinteinen jääkiekkobiisi, mutta nostattaisi fiilistä mukavasti. Eikä sitä tarvitsisi soittaa kuin pari minuuttia alusta, sitten voi vaihtaa siihen perinteisempään Status Quo - Kiss - Vanha Len -linjaan.

Tähän sen verran mainitsen, että epävirallinen valinta jäälletulobiisiksi ei voi olla muu kuin Bon Jovi - Always. Sopivasti tunteita herättävä.

Että silleen...
 

tutzba

Jäsen
Ei tarvitsekaan arpoa ketään uutta pelaajaa pois, kun nimimerkki ikt ei pääse paikalle. Tällä hetkellä molemmissa joukkueissa on 16/17 pelaajaa, paikat siis herroille M10 ja d2uce ovat avoinna.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Arpa ilmeisesti heitti joukkueeksi sitten Bonerssin? no mikäs siinä, kiva se on olla mukana voittavassa jengissä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tähän sen verran mainitsen, että epävirallinen valinta jäälletulobiisiksi ei voi olla muu kuin Bon Jovi - Always. Sopivasti tunteita herättävä.

Että silleen...

Tunteita herättävä, totta, mutta ei välttämättä toivotunlaisia. Se olisi hämmentävä näky, kun puolet pelaajista itkisi katkerasti, puolet nauraisi kurkku suorana, ja kaikilla kädet korvilla.

Mää olen ihan tosissani tuon musiikkiehdotukseni kanssa. Niinkuin wilco omansa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Paljonkos muuten nuo paidat maksaakaan ja mihin asti ehtii tilata? Ja kai mä saan kaverialennusta? ;)
 

tutzba

Jäsen
Paljonkos muuten nuo paidat maksaakaan ja mihin asti ehtii tilata? Ja kai mä saan kaverialennusta? ;)

1.1. ilmoitan listan eteenpäin, siihen asti aikaa tilata. Kaverialennusta en uskalla luvata ettei Primatexin sedät suutu. Jos haluat tulla mukaan neuvotteluihin, niin eiköhän me silloin saada hinattua summa alhaiseksi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
1.1. ilmoitan listan eteenpäin, siihen asti aikaa tilata. Kaverialennusta en uskalla luvata ettei Primatexin sedät suutu. Jos haluat tulla mukaan neuvotteluihin, niin eiköhän me silloin saada hinattua summa alhaiseksi.

Jätit sitten hinnan kertomatta, etkä vastaa kännykkäänkään ;)

Anyways, mulle yksi valkoinen, selkään tietty Azul ja numeroksi 09 - jos vapaana - noin ensimmäisen JWC:n kunniaksi =)
 

tutzba

Jäsen
Jätit sitten hinnan kertomatta, etkä vastaa kännykkäänkään ;)

Anyways, mulle yksi valkoinen, selkään tietty Azul ja numeroksi 09 - jos vapaana - noin ensimmäisen JWC:n kunniaksi =)

Mä olin lenkillä, ei silloin voi puhua puhelimeen. Tilauksesi tuli kuitenkin perille.

Itsekin aion ottaa muistoksi toisen paidan omalla nimellä ja numerolla 10. Pitää vaan muistaa ottaa pienempi koko kuin nykyinen. Ei oikein nappaa pyöriä ympäri maailmaa paidalla, joka ulottuu polviin asti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Näillä näkymin on jengille tulossa pienimuotoinen yllätys tuonne jatkopaikkaan, jossa syödään. Takaan, että on kiinnostava juttu. Kyse ei kuitenkaan ole stripparista tms.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sitten se ei voi olla muuta kuin kiekkoon liittyvää.

Eipä liity kiekkoonkaan...:) Ei nyt kannata alkaa arvuuttelemaan kuitenkaan. Eikä sillä...ei tätä kukaan edes keksisikään...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

tutzba

Jäsen
Kerran vielä, Vanha Len kokkaa ja Azul tarjoilee viskiä?

Tai Vanha Len strippaa ja Azul tuo viskin! Eikös siitäkin - strippauksesta siis - ollut jotakin huhua liikkeellä?

Tiedä sitten kuinka muut ravintolassa olevat suhtautuvat. Tästä päästäänkin hyvin siihen, että onko jatkopaikkana jälleen New York? Ehdotuksia saa heittää.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kerran vielä, Vanha Len kokkaa ja Azul tarjoilee viskiä?

Vanha Len konttaa alkkarit päässään ja Azul tarjoilee lisää viskiä. Kyllä tästä vielä hyvä tulee.

EDIT: Video jäähallin saunasta pelin jälkeen jos kerran jotain hikistä on tarjolla.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tai Vanha Len strippaa ja Azul tuo viskin! Eikös siitäkin - strippauksesta siis - ollut jotakin huhua liikkeellä?

Mä tuon viskiä ainakin sisälläni, Lenin strippauksista en mene vannomaan.

Tekstiviestihäiriköinnin jo aloittaneelle Tutzballekin tiedoksi, että asiaan liittyy jotain hikistä. Muuta en paljasta ;)
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Jos näin on ja olen itse paikalla niin voin vannoa että tuo nauha pitää sisällään Rammsteinia, jallua sekä ainakin yhden helikopterin

Tulihan se pakollinen Rammstein-osiokin sieltä, kunhan jätät ne dildot kotiin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös