JWC '10

  • 95 409
  • 802

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Tässä muuten Koiris se eka maalipaikkasi, josta puhuin pelin jälkeen. Jos en väärin muista niin ekasta vaihdosta oli kyse.

http://www.youtube.com/watch?v=wzrhmHLabWc (JWC-video)
Ja mikä paikka olikaan, olisi pitänyt saada maali aikaan. Olin varmaan niin täpinöissäni pelistä etten tahtonut muistaa koko tilannetta, eikös se ole merkki hyvin menneestä pelistä jos sitä ei muista. Toinenkin paikka oli, mutta siinä sudittiin pölyt kiekon päältä ja vastahyökkäyksestä syntyi maali, grrrreat! Pienellä maltilla olisi saanut kiekko haltuun ja vedon obi-wanin paidan logoon.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
En halua moittia tai arvostella, joten annan rakentavaa palautetta. Tuben pätkät on hyviä ja selkeitä, mutta aikalailla yhdestä päädystä kuvattuja. Olisi ollut ihan jees saada myös Andersenin hyökkäyspäästä matskua.

Mutta älkööt kukaan tästä kommentista loukkaantuko. Hyvällähän minä.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kiitoksia koko porukalle taas, tuomarit, viskinhuuruiset toimitsijat, huono vastustaja sekä ennenkaikkea loistavasti joukkueena pelannut BONERS!!

Nokkis oli selkeästi eniten tasoaan nostanut pelaaja viime vuodesta, nyt tarttui kiekot kiinni ja ukko oli kuin vanha kassari konsanaan. Muutamat muutkin pelaajat oli ihan eri ukkoja viime vuotiseen verrattuna, ehkä ne viikset sitten oli voiton salaisuus.
Andersenien tuhlaajapoika JMA kun oppii laittamaan paikoista sisälle niin ensi vuonna ollaan hätää kärsimässä. Pitänee ens vuonna uhrata itsensä ja myllyttää JMA pihalle jo ekassa vaihdossa.

Harmi etten tänäkään vuonna päässyt jatkoille, sinänsä fiksu päätös, himaan päästyäni oli kuumetta reilun 38 ja pää täynnä valitettavasti jotain muuta kuin jallua tai kusta.

Ens vuonna taas
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Oli huomattavasti hauskempaa osallistua tapahtumaan pelaajana kuin laitaannojailijana. Peli tosiaan näytti, ja etenkin tuntui, viimevuotista nopeatempoisemmalta. Melko mukavasti sitä itsekin pysyi vauhdissa mukana, ja pääsin jopa pari kertaa laukomaan kiekkoa kohti maalia. Maalivahtiin osuivat.

Se yksi vaihto oli hassu. Kaaduin laidan vieressä jonkun jalkoihin, ja peli vihellettini poikki. Luistelin vaihtoaitioon, ja sieltä huudetaan, että sait rankkarin, mene vetämään se. No ei muuta kuin nilkuttamaan kohti keskiympyrää, jolloin tuomari huutaa, että sininen numero 43 rikkoi, rangaistuslaukaus sinisiä vastaan. Hetken kuluttua kuulutettiin, että rikkoja olinkin minä (numeroni on 33). Tässä vaiheessa pääni yläpuolella leijui metriset kirjaimet WTF. Selvisihän tuokin tilanne sittemmin.

Pelin jälkeen oli huikeat fiilikset, ja olisin ollut aivan valmis pelaamaan vielä yhden puolituntisen. Ensi vuonna uudestaan.
 

tutzba

Jäsen
Tuben pätkät on hyviä ja selkeitä, mutta aikalailla yhdestä päädystä kuvattuja.

Ferriksen kuvaama video antanee paremman kattauksen pelistä, nuo Youtuben pätkät kun on kuvattu normaalin kameran video-ominaisuudella. Eli ei niiden ole edes tarkoituskaan tarjota kokonaiskuvaa pelistä, kuvaaja kun keskittyi lähinnä pelin seuraamiseen, ei sen taltiointiin.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Ferriksen kuvaama video antanee paremman kattauksen pelistä, nuo Youtuben pätkät kun on kuvattu normaalin kameran video-ominaisuudella. Eli ei niiden ole edes tarkoituskaan tarjota kokonaiskuvaa pelistä, kuvaaja kun keskittyi lähinnä pelin seuraamiseen, ei sen taltiointiin.

Ahaa, tämä selvä. Luulin, että nämä ko. pätkät olivat niitä varsinaisella kalustolla kuvattuja. Vedän siis rakentavan palautteen takaisin ja toivotan kaikille oikein mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Mutta hommahan ei siis niin vakavaa ollut ettenkö olisi voinut olla jauhamassa paskaa vastapuolen vaihtopenkillä. Jani82:n säikähti että vittuakos se sinä täällä istut, väärän värinen paita :)
Säikähtäähän sitä vähemmästäkin kun näkee tuolla Ron-sedän viiksillä varustetun kaverin väärän värinen paita päällä omassa aitiossa.
Mutta kivaa oli vaikka kotiin tuli lähdettyä ajoissa tällä kertaa.
 

Simba

Jäsen
Se yksi vaihto oli hassu. Kaaduin laidan vieressä jonkun jalkoihin, ja peli vihellettini poikki. Luistelin vaihtoaitioon, ja sieltä huudetaan, että sait rankkarin, mene vetämään se. No ei muuta kuin nilkuttamaan kohti keskiympyrää, jolloin tuomari huutaa, että sininen numero 43 rikkoi, rangaistuslaukaus sinisiä vastaan. Hetken kuluttua kuulutettiin, että rikkoja olinkin minä (numeroni on 33). Tässä vaiheessa pääni yläpuolella leijui metriset kirjaimet WTF. Selvisihän tuokin tilanne sittemmin.

Se oli juu hieman hämärä tapahtuma. Se olin minä, joka suhun siinä törmäsi, ja luulin kanssa, että sain jäähyn taklaamisesta siinä. Ilmeisesti se rike oli sitten jossain pelin ulkopuolella tapahtunut, sillä kiekkohan pyöri siinä meidän luona silloin. Että Mistä se rangaistus sitten tuli? Hege siinä ilmeisesti rikkoi.

Oli kyllä oikein mukavaa päästä taas pitkästä aikaa oikeasti pelaamaan. Hienon tapahtuman kruunasi vielä se, että peli oli loistavan tasainen. Taas joutuu vuoden odottamaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Se oli juu hieman hämärä tapahtuma. Se olin minä, joka suhun siinä törmäsi, ja luulin kanssa, että sain jäähyn taklaamisesta siinä. Ilmeisesti se rike oli sitten jossain pelin ulkopuolella tapahtunut, sillä kiekkohan pyöri siinä meidän luona silloin. Että Mistä se rangaistus sitten tuli? Hege siinä ilmeisesti rikkoi.

Oman muistikuvani mukaan olin jo kaatumassa, kun törmäsit tai lähinnä osuit. HeGe41:lle se sitten lopulta tuomittiin, mutta en tiedä miksi, koska katselin jään pintaa lähietäisyydeltä siinä vaiheessa. Eipä tuolla nyt niin väliä ole, kun kerran toimitsijatkin pyysivät nätisti anteeksi sitten hieman myöhemmin.
 

Ferris

Jäsen
Ferriksen kuvaama video antanee paremman kattauksen pelistä, nuo Youtuben pätkät kun on kuvattu normaalin kameran video-ominaisuudella. Eli ei niiden ole edes tarkoituskaan tarjota kokonaiskuvaa pelistä, kuvaaja kun keskittyi lähinnä pelin seuraamiseen, ei sen taltiointiin.

Toivotaan, että sinne filmille on jotain käyttökelpoista tarttunut. Onkohan Designer jo ehtinyt tsekata mitä sieltä löytyy?
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Oman muistikuvani mukaan olin jo kaatumassa, kun törmäsit tai lähinnä osuit. HeGe41:lle se sitten lopulta tuomittiin, mutta en tiedä miksi, koska katselin jään pintaa lähietäisyydeltä siinä vaiheessa. Eipä tuolla nyt niin väliä ole, kun kerran toimitsijatkin pyysivät nätisti anteeksi sitten hieman myöhemmin.

Mikä parasta, itse olin tapahtumahetkellä vaihtoaitiossa. Käytin luultavasti Jedi-voimia kaverin rikkomiseen.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Myös ampparit-uutispalvelu ottanut huomioon tämän suuren tapahtuman. Uusimmissa uutisissa oli linkki jatkoajan juttuun.

Te ootte julkkiksii...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Että Mistä se rangaistus sitten tuli? Hege siinä ilmeisesti rikkoi.
Kiinnipitäminen, sanoi tuomari, itse en tiedä kun en nähnyt.
Designeriksi se kuulutettiin sen vuoksi kun olen niin hyväuskoinen, että uskon kaikki mitä minulle sanotaan.
Oikeesti tuossa ei edes tapahtunut mitään rikettä, olisin nähnyt jos olisi tapahtunut.

Terveisin koo
 

Lepander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Jatkoaika HC
huikee tapahtuma oli kyllä! Kiitosta kaikille! Onko tietoo että kauan tää eilen otettu humala kestää kun ei meinaa tulla tajuihin ollenkaan...
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
En halua moittia tai arvostella, joten annan rakentavaa palautetta. Tuben pätkät on hyviä ja selkeitä, mutta aikalailla yhdestä päädystä kuvattuja. Olisi ollut ihan jees saada myös Andersenin hyökkäyspäästä matskua.

Andersenin hyökkäyspäässä nyt mitään edes tapahtunut, muutama hieno torjunta toki Bonersien maalivahdeilta ja JMA:n kynäilyt. Ja seitsemän enemmän tai vähemmän räkämaalia, mutta ei siitä sen enempää.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kiitos kaikille - oli hauskaa. Nilkka on turvonnut aika kivaksi palloksi siitä smasan rannarista. Mitäs menin blokkaamaan laukausta nuppiluullani.

Äh, noi on paskamaisia juttuja. Tempaisin muuten myös sitä tuomaripoikaa kiekolla nilkkaan ja myöhemmin luulin hetken kolanneeni sen naistuomarin kumoon Andersen-päädyssä. Sanoi tosin kompuroineensa ihan omin voimin. Kävin toki hoitamassa anteeksipyynnöt ja pahoittelut vielä sinullekin, M10.

Kuten jo eilen joillekin hehkutin, näin tasainen peli oli todella hauska pelata. Tuomarilinja oli mainio: miestä sai ottaa vähän, mutta kaikki turhat karsittiin kuitenkin pois. Kaikkien pelaajien ja valmentajien ohella erityisen suuret kiitokset vielä toimitsijoille ja kuvaajille! Peli oli viihdyttävää ja jatkoilla olut kylmää - onnistunut ilta kaikkinensa.
 

d2uce

Jäsen
Hienoa oli Bonersilla koko joukkueen puolustuspeli, johon en omalta surffailultani tälläkään kertaa oikein ehtinyt mukaan.

Pelin taso oli huomattavasti parempi, kuin viime vuonna ja huomionarvoista on myös se, että rankkareitakin vihellettiin selkeästi vähemmän. Oliko JMA tosiaan ainoa, joka sai rankkarista maalin?

Maalivahtipeli oli molemmilla jengeillä todella hyvää, eikä mitään oho-maaleja juuri nähty. Sen takia oma maalisarake näyttääkin nollaa. Vetoja oli omien arvioiden mukaan ~80.

Oli hauskaa, kiitos osallistujille.
 
Viimeksi muokattu:

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kiitokset omastakin puolesta kaikille peliin osallistuneille. Pelaaminen oli hauskaa, ja tällä kertaa luistimetkin kestivät pelin rasitukset. Jatkot jäi omalta kohdaltani vähän torsoksi, kun piti ajella vielä yöksi kotiin. Mutta tulipahan kuitenkin osallistuttua, ja ravintelin ruoka hyväksi todettua.
Seuraavaksi pitää sitten ruveta puhumaan töistä vapaata Hawaiji-turnausta varten. Jos vaikka siellä saisi sitten itsekkin kuparisen rikki tehopisteiden muodossa.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kivaa oli näin ihan toimitsijankin silmit. Jatkoilla en edes saanut turpaani eli nekin olivat onnistuneet. Kiitokset hauskasta illasta kaikille ja vielä erityiskiitos Vanhalle Lenille. Herra tietää kyllä miksi.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nonni. Kotiin päästy ja vielä suht ehjin nahoin. Selkä on stanan kipeä, mutta ei haittaa.

Pelin lopputuloksesta huolimatta tämän vuotinen peli oli huomattavasti mielekkäämpi kuin viime vuotinen.

Muksulta suuret kiitokset pelipaidasta. Hieman se on kuulemma iso, mutta ehkä sitten kymmenen vuoden kuluttua JWC.ssä se on jo sopiva.

Reissu meni kaikin puolin ihan hyvin, paitsi erään "espenknutsenin" kannalta, joka joutui yömyöhällä ajelemattoman raiskauksen kohteeksi.

Niin ja voittihan Andersenit ainakin pöytäfutispelin siellä jatkoilla, joten ihan tyhjin käsin ei jouduttu kotiin palaamaan.

Red Devil oli tosiaan ihan Mario Brossin näköinen niiden viiksien kanssa! Tapahtuman viiksikisan voitto meni näin ollen Bonerseille.

Ja oli se mun tekemä maali oikein tuomittu. Kiekko oli ainakin 5 senttiä maalin puolella. Näin kertoi myös Bonersien maalivahti pelin jälkeen.
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Oma koti kullan kallis. Helvetin hauskaa oli niin ennen peliä, pelissä kuin pelin jälkeenkin! Nivunen meni mutta ei väliä kun pytty kumminkin tuli, juoda siitä ei olisi ehkä kannattanut mutta toivottavasti seuraukset kuitataan antibiooteilla.

Kiitokset myös omasta puolesta kaikille, ihan kotosalta tuntu näin ensikertalaisenakin.

Ja joo, kyl se kiekko siellä viivan väärällä puolen kävi vaikka tuomarille toista väitinkin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tänään aamulla kipeiksi todettiin seuraavat paikat:
-nivuset
-reidet
-polvi, vasen
-olkapää, oikea
-hartiat

Tästä voimme päätellä että hauskaa on ollut. Rankkaakin oli, työllisyysaste oli kiitettävä. Ja ylläri, turpaan tuli maalilla, historia toistaa itseään, on mulle tuttua hommaa.

Peli oli ottanut ihan helvetillisen loikan eteenpäin, moni kaveri pelaa paljon paremmin kuin vuosi sitten. Ensi vuoden taso on siis jotain ihan uskomatonta.

Kyllähän maalilla häviö vituttaa mutta spekuleeraillaan vaikka sillä juoksevalla peliajalla niin saadaan jotain millä lopputulos voidaan kyseenalaistaa. Toki tämä kuva todistaa, että Bonersin pelikirja piti sisällään koirailua joka saattoi myös vaikuttaa lopputulokseen.

Jatkot meni iisimmin kuin viime vuonna, eli samalla myös paremmin. Kiitos kaikille taas kerran, oli hyvää shittiä. Ens vuonna sitten taas.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kyllähän maalilla häviö vituttaa mutta spekuleeraillaan vaikka sillä juoksevalla peliajalla niin saadaan jotain millä lopputulos voidaan kyseenalaistaa. Toki tämä kuva todistaa, että Bonersin pelikirja piti sisällään koirailua joka saattoi myös vaikuttaa lopputulokseen.

Kuvassahan teidän pakki on lanaamassa sua jäihin, koska sua piti herätellä sen mustan viisi minuuttisen jälkeen ja Passe vaan yrittää kurottaa ettet sä kaatuis ja missään nimessä loukkais itseäs.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös