JWC '10

  • 95 404
  • 802

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
OK. Ketjua lukiessa sain käsityksen että yhtä pakkia huutaa, mutta katsellaan ensi vuonna uudestaan.

Niinhän tuo huutaakin, mutta kenttäpelaajia on silti maksimimäärä (kai?). Ovat vaan tottuneet about kaikki pelaamaan hyökkääjinä.

Paikan päälle on edelleen sallittua tulla huutelemaan ja tarjoamaan lämmikettä toimitsijoille =)
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Niinhän tuo huutaakin, mutta kenttäpelaajia on silti maksimimäärä. Ovat vaan tottuneet about kaikki pelaamaan hyökkääjinä.

Paikan päälle on edelleen sallittua tulla huutelemaan ja tarjoamaan lämmikettä toimitsijoille =)

Ei pidä paikkaansa. Speed on perunut tulonsa. Näin olen ymmärtänyt. Anderseneilla on 14 kenttäpelaajaa. Pakki mahtuis vielä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei pidä paikkaansa. Speed on perunut tulonsa. Näin olen ymmärtänyt. Anderseneilla on 14 kenttäpelaajaa. Pakki mahtuis vielä.

Haen vuoheni.

Paikan päälle on silti edelleen sallittua tulla myös huutelemaan ja tarjoamaan lämmikettä toimitsijoille =)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Paikan päälle on edelleen sallittua tulla huutelemaan ja tarjoamaan lämmikettä toimitsijoille =)

Eli henkilökohtaisuuksiin menevä vittuilu on sallittua. Hienoa. Kyllähän siinä vastaanottoja saa lämmikettä ihan tarpeeksi. Huutelenpa sitten aina kun menen ohi toimitsija-aitiosta. Onko toiveita tekstin laadusta? :)

Ja itse näkisin myös, että jos Teho Ton on tulossa ja oli varasijalla, niin hän pelaamaan. Tai jaa, saako se pelata kun ei ole palstakirjoittaja? :)
Tai sitten joku muu listalla varasijalla oleva. Ei jonon ohi vetoja, kiitos.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ei taida muut varasijalaiset olla a) hereillä b) kykeneväisiä tulemaan, kun on niin hiljaista.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pitkään oli yritystä ja virityksiä tulla tätä kiekkokauden huipentumaa paikanpäälle katsomaan, mutta valitettavasti suunnitelmat kariutuivat. Toivotan hauskaa ja mukavahenkistä tapahtumaa tasapuolisesti kaikille, myllyt sallittava!
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Teho Ton on valmentaja.

Näyttää olevan varasijoille pelaamaankin. Ei oo kyllä herrasta kuulunut vähään aikaan mitään.

Edit. Mutta ei näemmä ole enää palstakirjoittaja. No ihan sama mulle.Voidaan mennä viidellä pakillakin.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja itse näkisin myös, että jos Teho Ton on tulossa ja oli varasijalla, niin hän pelaamaan. Tai jaa, saako se pelata kun ei ole palstakirjoittaja? :)
Tai sitten joku muu listalla varasijalla oleva. Ei jonon ohi vetoja, kiitos.

Tarkoitus ei ollutkaan kiilailla jonon ohi vaan kysellä ollaanko joukkueita mahdollisesti täydentämässä pelaajan poisjäännin myötä.

Itsehän olen vasta varasijalla viisi ja en pysty päivystämään koneella mahdollista pelipaikkaa, joten parempi unohtaa omalta osalta tämän vuoden karkelot.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Enpä nähnyt ainakaan viimeisellä sivulla mainintaa tästä, joten otan asiakseni ilmoitella itse. FutureHockey siis ei pääse tulemaan paikan päälle, jannu reippaassa kuumeessa joten ymmärrettävästi jättää tällä kertaa touhut väliin.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Alkaa jo jännitys tiivistyä, kun pelin alkamisajan kohta vain lähenee ja lähenee. Kädetkin on jo tärissy useamman tunnin, mutta sitä en pelkästään pelin piikkii uskalla laskea.

Bonersille tulee olemaan tosi haastavaa, kun meidän kolme superpelaajaa on eri ketjuissa. Toivottavasti pääsen itsekin paistatelemaan lätkäuran huippuhetkiä tiuken mahtavista lätyistä.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
HPK-ketju on luonnollisesti täyttä rautaa mutta, jos joko wilco tai Designer haluaa vetää sentterinä niin olen oikein mielelläni laidassa.

Voin hyvin pelata keskellä, mutta turha odottaa pehmeitä käsiä ja pelinrakentelua. Joten vaihdetaan vain paikkoja.

Keskittymisharjoitus hoidettu eilen konjakin kanssa ja tänään aamulämmöt vedetty krapulasaunassa, joten kohtapuoleen voikin suunnata sitten Valkeakoskelle.

Että silleen...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Voin hyvin pelata keskellä, mutta turha odottaa pehmeitä käsiä ja pelinrakentelua. Joten vaihdetaan vain paikkoja.

Kiitos tästä. Tai no, en olisi suostunut sentteriksi missään tapauksessa, joten Bliz varsinkin kiittää. Bliz tosiaan on saanut kestää pelailuani jo aiemmin, ja etköhän wilco sinäkin nopeasti huomaa, mistä puusta tämä voimalaituri on veistetty. Pyydän anteeksi jo nyt, sillä myöhemmin en pyytele.

Mielestäni Jompan voi ottaa pelaajaksi mukaan, vaikkei ekana jonossa olekaan. Tässä mitään aikaa ole kysellä muilta, eka joka huutaa nimensä pääsee. Otan varuiksi sinisen harjoittelupaidan mukaan, vaikkei se Jompalle todennäköisesti mahdukaan.

Miettikää mikä urakehitys minulla on ollut. Nelisen kuukautta sitten aloitin pelaamisen, ja nyt jo HC Andersenin kakkosketjussa!
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Miettikää mikä urakehitys minulla on ollut. Nelisen kuukautta sitten aloitin pelaamisen, ja nyt jo HC Andersenin kakkosketjussa!

On kyllä nopeaa kehitystä. Itellä tulee kohta 20 vuotta kun alotin Parolan Chicagossa ja ura on samassa pisteessä kun teikäläisellä.
Pieni terve jännitys on päällä. Pari tuntia vielä niin pääsee pelaamaan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Miettikää mikä urakehitys minulla on ollut. Nelisen kuukautta sitten aloitin pelaamisen, ja nyt jo HC Andersenin kakkosketjussa!
Eihän tuossa ole kuin yksi tie, ylöspäin. Omaa roolia en vielä tiedä, koutsit on ollut vaiti, saatan olla ykkösketjun syömähammas tai viltinlämmittäjä.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Iittalan kohdalla jo. Meen liimaamaan saippuat valmiiksi suihkutilan lattiaan. Azul tiedottaa Koo:lle että pelaajalistat on sprintattu ja kaikki kunnossa.

Itsellä edelleen paikat hajalla torstain sarjapelistä ja jalkoja särkee, mut ainahan nyt yhden persraiskauksen kestää. Eihän siinä oo ku polvet kovilla.
 

Jarzki

Jäsen
Parin tunnin sisällä suuntaa auton nokka kohti Wareenaa. Jalkakynät on viimeistelty kuntoon ja kädet on voideltu syöttöasentoon. Laukaukset ovat yliarvostettuja.

Onko Bonersin kentät samat kuin viime kerralla, kun ei nyt muistu mieleen onko asiasta ollut puhetta?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Enpä nähnyt ainakaan viimeisellä sivulla mainintaa tästä, joten otan asiakseni ilmoitella itse. FutureHockey siis ei pääse tulemaan paikan päälle, jannu reippaassa kuumeessa joten ymmärrettävästi jättää tällä kertaa touhut väliin.

Elikä nyt olisi Bonerseilla ja Anderseneilla molemmilla yksi pelipaikka vapaana. Mahtaako näin myöhään ketään enää aktivoitua?

Varusteet pakattu autoon, syöty on, viikset vahattu ja kohta auto suuntaa kohti Poria hakemaan kaksi isoa ja pahaa Bonersia kyytiin. Osasto Pori ja Luvia lähtee piakkoin kohti Valkeakoskea!
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Mahtaako näin myöhään ketään enää aktivoitua?

Johan tossa yksi aktivoitui mutta osa oli jostain syystä pistämässä kapuloita rattaisiin. Nyt voi kyllä olla jo myöhäistä löytää lisää porukkaa.
 

McCracken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Marsut
Johan tossa yksi aktivoitui mutta osa oli jostain syystä pistämässä kapuloita rattaisiin. Nyt voi kyllä olla jo myöhäistä löytää lisää porukkaa.

Jos joku löytää rapsaajan tälle päivälle Tampereelle, niin voin tulla pelaamaan. Ohut tsäänssi, mut yritän nyt kuitenkin. Laittakaa vaikka viestiä privana tai txt (Bonella on mun nro.).
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos joku löytää rapsaajan tälle päivälle Tampereelle, niin voin tulla pelaamaan. Ohut tsäänssi, mut yritän nyt kuitenkin. Laittakaa vaikka viestiä privana tai txt (Bonella on mun nro.).

Tee teksti-tv:n kautta analyysi. Ainakin Ipan harjoituspelistä alkukaudella sellainen oli. Peli pelattiin ulkomailla mutta raportin kirjoittaja tiettävästi oli Suomessa eikä tv-peli todellakaan ollut :D

Eli tolla linjalla vaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös