JWC '10

  • 95 415
  • 802

tutzba

Jäsen
Sunnuntaipäivän ratoksi laskin pistepörssin.

HTML:
1. JMA 		7+4=11
2. Kinke-13 	4+5=9
3. tiuke 	4+2=6
4. tutzba 	3+3=6
5. kentsu 	2+4=6

6. M10 		2+4=6
6. se7en 	1+5=6
8. passenger 	3+2=5
9. Hespeler 	2+3=5
10. Bliz 	0+4=4
11. d2uce 	2+1=3
11. Jarzki 	2+1=3
13. Max Power 	2+1=3
14. Paha_Kurki 	1+2=3
15. Golden AWe 	0+3=3
16. Teemu Aalto 1+1=2
16. wilco 	1+1=2
16. Red Devil 	1+1=2
16. Simba 	1+1=2
20. Bone 	0+2=2
21. Steegil 	1+0=1
21. HeGe41 	1+0=1
23. Rosenrot 	0+1=1
23. Doaner 	0+1=1
23. Speed 	0+1=1
23. Iggy 	0+1=1
23. obi-wan 	0+1=1
23. Jiri 	0+1=1

JMA vetelee aivan omilla tehoillaan, kuten myös ainoastaan viime vuonna pelannut Kinke-13, mutta sen jälkeen tulee tasaisempaa. Ei liene kuitenkaan aivan luotettava taulukko, ensimmäisestä pelistä kun ei mitään tarkkaa pöytäkirjaa taida löytyä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Onk mittää maalikoostet tulos? Vähä täs o joutun jo orottelema.

Aiheutin tässä asiassa valitettavasti pienen viivästyksen viettämällä vapaa-aikaa (joo, mulla on sellaistakin!) mutta projekti etenee vääjäämättä. Suunnitelmissa oli sellainen arvokisoista tuttu top 5 mokat -lista, mutta siitä olisi pitänyt tehdä vähintään top 87, jotta kaikki maininnan arvoiset mokat olisi tulleet mukaan, ja tästä syystä ideasta luovuttiin.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ensi kerralla videotarkistus noihin pisteisiin, niin ei mene noin perseelleen.

Edit. Nyt kun tarkemmin mietin, niin tämän vuoden peli olisi kannattanut jättää väliin. Ei siinä, että jäi syöttö tältä vuodelta saamatta, mutta kun samassa pelissä väheni viime vuodenkin tehot.
 
Viimeksi muokattu:

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Edit. Nyt kun tarkemmin mietin, niin tämän vuoden peli olisi kannattanut jättää väliin. Ei siinä, että jäi syöttö tältä vuodelta saamatta, mutta kun samassa pelissä väheni viime vuodenkin tehot.

Katoavaista on mainen kunnia. JWC osoittaa sanonnan paikkansapitävyyden raadollisimmalla mahdollisella tavalla.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Aiheutin tässä asiassa valitettavasti pienen viivästyksen viettämällä vapaa-aikaa (joo, mulla on sellaistakin!) mutta projekti etenee vääjäämättä.

Myönnä rohkeasti vaan, että kameramies oli unohtanut ottaa linssinsuojan pois kuvauksen ajaksi. Nyt yrität hiessä koostaa viime vuotisesta kuvamatskusta JWC '10 videoo.
 

Ferris

Jäsen
Myönnä rohkeasti vaan, että kameramies oli unohtanut ottaa linssinsuojan pois kuvauksen ajaksi. Nyt yrität hiessä koostaa viime vuotisesta kuvamatskusta JWC '10 videoo.

Yllättävän kauan kesti ennen kuin joku hoksasi mikä tässä nyt oikein mättää ettei kuvaa saada jakeluun.... Designerille kiitokset meikäläisen suojelusta.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Yllättävän kauan kesti ennen kuin joku hoksasi mikä tässä nyt oikein mättää ettei kuvaa saada jakeluun.... Designerille kiitokset meikäläisen suojelusta.

Ferris hyvä, ehkä näin oli vain tarkoitettu. Luultavasti parempi juttu. Ei kai sitä peliä olisi kehdannut julkisesti esitellä. Tason oli pakko olla alhainen, kun lopputulosta katsoo.
 

Ferris

Jäsen
Turhan kauan tässä taas kesti, mutta tässä ne nyt ovat! Olkaapa hyvät.
Kolme ekaa pätkää pystyin kattomaan, mutta sitten täytyi lopettaa. Sen verran oli nimittäin kameramiehellä pehmeät kädet zoomauksen suhteen, että kuvan tökkiminen rupes häiritsemään. Ens vuonna sitten joku ammattimies tilaukseen!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kiitos suuri näistä!!!

Onko asia niin, että koko setti on vielä kelalla? Voisin alkaa tutkia mahdollisuutta kasata loppukoostetta, eli parhaat mokat, koska onnistumiset oli kaikki tuossa.

Eli ideana kaivaa esim. koppeja yms koska pakko todistaa maailmalle että sain edes jotain kiinni
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Kiitos suuri näistä!!!

Onko asia niin, että koko setti on vielä kelalla? Voisin alkaa tutkia mahdollisuutta kasata loppukoostetta, eli parhaat mokat, koska onnistumiset oli kaikki tuossa.

Eli ideana kaivaa esim. koppeja yms koska pakko todistaa maailmalle että sain edes jotain kiinni

Itsekin tuolla IRC:n puolella kerroin jääneeni kaipaamaan maalivahtien huippusuorituksia. Niitä nimittäin oli. Meikäläinenkin häpäistiin pariin kertaan komealla kopilla.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Eikö sitä koko pätkää nyt tosiaan saa jakoon, kun ei noista klipeistä tämmönen pakinjämä paljo saa irti? Tosin näkyihän mun huikeita suorituksia tossa jo kokolailla tarpeeksi. Ehkä ne riittää, jos totta puhutaan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kiitos suuri näistä!!!

Onko asia niin, että koko setti on vielä kelalla? Voisin alkaa tutkia mahdollisuutta kasata loppukoostetta, eli parhaat mokat, koska onnistumiset oli kaikki tuossa.

Eli ideana kaivaa esim. koppeja yms koska pakko todistaa maailmalle että sain edes jotain kiinni

Voisin esiintyä ainakin pariin kertaan. Ensimmäisen vaihtoni maalipaikka takaisin obi-wanin syleilyyn, niin hyvän syötön annoit. Ja toinen pöljästely kun pyyhin pölyt kiekon päältä, ja sitten se kerta kun...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Komeita maaleja näyttää pelissä tulleen. Erityisesti JMA:n rankkarissa kävi kädet varsin mukavan näköisesti.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kiitoksia näistä! Kentsun 3-3 on kyllä kaunista katseltavaa. Kuka mahtoi olla uitettu pakki?

Miten se peli vaikutti kaukalosta ja laidalta katseltuna vauhdikkaammalta mitä se tuossa on. Kävelyvauhtia vedetään :)

Edit: ettei muuten uitettu pakki olisi sattumoisin ollut savon lahja tamperelaiselle harrastekiekolle :)

Kiitoksia videoista ja Nokkikselle kehuista, karkas kiekko vähän ni meni helpommin pakki vipuun. Itse väittäisin että tarjoilin kahvit Luvialaiselle, Allan Measures look-a-likelle
 

Simba

Jäsen
Kiitos suuri näistä!!!

Onko asia niin, että koko setti on vielä kelalla? Voisin alkaa tutkia mahdollisuutta kasata loppukoostetta, eli parhaat mokat, koska onnistumiset oli kaikki tuossa.

Eli ideana kaivaa esim. koppeja yms koska pakko todistaa maailmalle että sain edes jotain kiinni

Onhan ne tallessa ja voin ne joskus tuoda, kun jäille tulen. Itse en kyllä jaksa alkaa katsomaan koko videota ja etsimään sieltä hyviä kohtia. On tuo nimittäin sen verran tylsää katsottavaa. Maalit sentään oli kohtuullisen helppo etsiä.

Mutta jos kerran intoa löytyy, niin voin kasetit kyllä tuoda.

Koko pelihän olisi helppo laittaa yhteen, mutta tiedostolle tulisi kuitenkin, niin paljon kokoa, että en tiedä mihin sen saisi hyvin kaikkien saataville. Jos joku tietää mihin sen saisi, niin voin sen kyllä esille laittaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koko pelihän olisi helppo laittaa yhteen, mutta tiedostolle tulisi kuitenkin, niin paljon kokoa, että en tiedä mihin sen saisi hyvin kaikkien saataville.

Kyllähän noissa vertaisverkoissa voi jakaa materiaalia ihan laillisestikin ja sitä kautta se olisi luullakseni kaikkien halukkaiden saatavilla. Siis noin niin kuin yhtenä vaihtoehtona.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Koko pelihän olisi helppo laittaa yhteen, mutta tiedostolle tulisi kuitenkin, niin paljon kokoa, että en tiedä mihin sen saisi hyvin kaikkien saataville. Jos joku tietää mihin sen saisi, niin voin sen kyllä esille laittaa.

Mulla on kikkula tohon siirtoon jos joku sen haluaa, en tänne yleisesti laita ohjeita jottei servu täyty, mutta jos esim Obi tai joku tuon haluaa niin laittakaa yv:tä mulle ja simballe niin pistän ohjeet miten saatte ladattua sen.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Kiitoksia videoista ja Nokkikselle kehuista, karkas kiekko vähän ni meni helpommin pakki vipuun. Itse väittäisin että tarjoilin kahvit Luvialaiselle, Allan Measures look-a-likelle

Ainoastaan siinä tapauksessa, että mulle on tullut 10 cm lisää pituutta, 20 kg lisää painoa ja olen vaihtanut rightin mailaan. Edellisiin viitaten olen myös entistä kankeampi. Näköjään.

Siitä tilanteesta missä veit mut kahville längistä, tuli muistaakseni rankkari, jonka ammuit sinne jonnekin kaukalon kulmaan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Jaaha, tuli sitten tarkkailtua omaa suoritusta noista videoklipeistä. Pikaisena analyysin tuloksena sanoisin, että syötän huonommin kuin Jarkko Varvio, lauon huonommin kuin Marko Allen, ja liikun hitaammin kuon Raimo Helminen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jahas. Haluatteko tietää, mitä tapahtuu kun kaksi maalivahtia juo kaljaa ja on "luppoaikaa". No nehän katsoo JWC 10-pelin ja laskee torjunnat. Ja tulokseksi muodostui seuraavaa:

HC Boners:
Nokkis 20+0=20 (3 päästettyä maalia)
Hätzä 0+30=30 (4 päästettyä maalia)

HC Andersen
obi-wan 35+23=58 (8 päästettyä maalia)

Josta saadaan seuraavat torjuntaprosentit:

Nokkis 86,96 %
Hätzä 88,24 %
obi-wan 87,88 %

Muita huomioita:

Hespeler laittoi tasaseen tahtiin ukkoa pakettiin
 

passenger

Jäsen
Jahas. Haluatteko tietää, mitä tapahtuu kun kaksi maalivahtia juo kaljaa ja on "luppoaikaa". No nehän katsoo JWC 10-pelin ja laskee torjunnat. Ja tulokseksi muodostui seuraavaa:

HC Boners:
Nokkis 20+0=20 (3 päästettyä maalia)
Hätzä 0+30=30 (4 päästettyä maalia)

HC Andersen
obi-wan 35+23=58 (8 päästettyä maalia)

Josta saadaan seuraavat torjuntaprosentit:

Nokkis 86,96 %
Hätzä 88,24 %
obi-wan 87,88 %

Muita huomioita:

Hespeler laittoi tasaseen tahtiin ukkoa pakettiin

Tähän vielä itse itseäni korostaen voin kertoa että en ollut kertaakaan jäällä Satusetien tehdessä maaleja. Siirryin siis viime vuodelta pakin tontilta puolustavaksi sentteriksi. Pakin tontilta tuli siis paremmin tehoja mutta omaan päähän taisi upota aika hyvin myös, johtuen ehkä siitä että taisin hyökkääjänä olla enemmän omassa päässä kuin viime vuonna pakkina. Ja tässä kirjoituksessa ei omakehun lisäksi ole muuta sisältöä. Itsestäni vielä sen verran, että nyt olen siirtynyt hyökkääjän paikalta humalaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Minäkin voisin kehua itseäni sen verran, että tänä vuonna taisi olla +/- tilasto plussan puolella(miinuksella se ei ainakaan ollut), viime vuonna sen ollessa pakkasella noin trijoona pykälää.
Minä olen siis parantunut vuodessa ihan helvetisti, tai satusedät vastaavasti huonontuneet vielä enemmän. Tai sitten minä olin vain vähemmän aikaa jäällä kuin viime vuonna...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös