Pääseepä helpommin liukumaan maalipaikoille, kun ei noissa peleissä kukaan osaa sitä pakkia pitää kiinni.
Sä olet erikoisvartioinnissa tänä vuonna.
Pääseepä helpommin liukumaan maalipaikoille, kun ei noissa peleissä kukaan osaa sitä pakkia pitää kiinni.
JWC '10:n lähetys on ilmeisesti siirretty ennakkotiedoista poiketen FST5:lle muka olympialaisten tieltä. Jotain tollasta noi höpisi YLEn aamun kisastudiossa. Tuleekohan HD:nä? Toivottavasti se vitun Mersti ei ainakaan selosta.
Ei, lähetys tulee 4 Sportilta ja Linkku selostaa.
Pelin tempo sopii Linkulle.
Ja vielä veit suoralippa sitten tuonkin lainin. Pelleile viä kerran vittu mä vedän sut niin pystyy saatana.Smasalle terkkuja, että vittu mä vedän sua hei tänää (huomenna) hei pidä pää pystys, koko ilta tulee.
Sä olet erikoisvartioinnissa tänä vuonna.
JMA-Bliz-Tiuke.
Niin ja tässä vielä mallia siitä miten paljon tilaa siellä viivalla oikein on. Ota Red Devil mallia!
4-0 maali JWC 2009
Olisiko tulos sittenkin 3/3, taidanpa ottaa itsekin kun tuolla yksi tölkki orpona on. Kippis!2 / 3 maalivahdeista valmistautuu koitokseen, ei coitukseen, ottamalla olutta.
Hehe
2 / 3 maalivahdeista valmistautuu koitokseen, ei coitukseen, ottamalla olutta.
Hehe
Olisiko tulos sittenkin 3/3, taidanpa ottaa itsekin kun tuolla yksi tölkki orpona on. Kippis!
Maalissa on sitten obi-wan ja TosiFani?
Jos ollaan tappiolla niin mulla on muutama ässä hihassa, mutta eiköhän näillä mennä päätyyn asti.