JWC '10

• 95 702
  • 802

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Ketjuja ja paikkoja voi vaihdella ottelutilanteen mukaan, mutta yleisön pyynnöstä entuudestaan tuntemani pelimannet jaoin eri ketjuihin. Onpahan bonerseilla jotain mahdollisuuksia.

HA!

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Onk meil vaa viis pakkii vai? Millai peluutetaa? Onk oikeel kolme ja vasemmal kaks? Vai mennäänk peräkanaa ain vuarostas? Nyssitä informaatioo tän ja sassii! Jos o tois pual vaa kaks ni kiirut pitää, jos ei ol kunto kohrillas!

Ny pitää valmennukse ol skarppin, ettei tul nukahruksii peluutukses!

Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Onk meil vaa viis pakkii vai? Millai peluutetaa? Onk oikeel kolme ja vasemmal kaks? Vai mennäänk peräkanaa ain vuarostas? Nyssitä informaatioo tän ja sassii! Jos o tois pual vaa kaks ni kiirut pitää, jos ei ol kunto kohrillas!

Ny pitää valmennukse ol skarppin, ettei tul nukahruksii peluutukses!

Taidan laittaa ton Teho Tonin peluuttaan pakkeja...

Sullahan riittää kunto pelata vaikka koko peli, joten tuskin mitään ongelmia tulee. Taitaa olla helpoin vaihtaa aina yksitellen omalla vuorolla noi pakit. Jokainen pitää vaan huolen, että menee omalla vuorollaan kentälle.

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Loistavat ketjut koutsi! Kiitos, sentään joku valmentaja vielä luottaa! :D Lupaan olla niin hyvä ettei harmita. ;-)

Mites on? Kuulutetaanko avauskentälliset? JUMALAUTA! :D

Vituiks se män kuitennii, mut onneks meil o Pena ja Apurinatsi!

Ei ne mihinkään pysty. Ne keskittyy huutelee mulle, kuitenkin! Paletti hajoo, se on varma! :D

M10

Jäsen
No niin, pääsi RY:n mies kahden jyp-fanin laitaan. Suits me sir!

Oikein mieltä lämmittää tuo HC A:n toisen hyökkäysvitjan hpk-edustus.

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Joukkueet erottaa yksi iso asia. Andersenilla on maalivahti

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ja voiskos joku (pliis) printata noi pelaajalistat ulos kun mulla ei näytä olevan mustetta.

Teen sen heti kun herrat Lepander, Hege41 ja FutureHockey vaivautuvat ilmoittamaan numeronsa.

Vai jokos pojilla meni pupu pöksyyn? ;)

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF

vasen laita on Designer keskellä Bliz ja oikealla wilco

Johan on pohjoisen miehen lottokone pyöräyttänyt melkoiset setit. HPK-ketju on luonnollisesti täyttä rautaa mutta, jos joko wilco tai Designer haluaa vetää sentterinä niin olen oikein mielelläni laidassa. Näköjään meidän toiveiden mukaisesti ketju Bliz-tiuke-JMA on sijoitettu tasaisesti kolmeen eri ketjuun. Eiköhän me jotenkin taktisesti kerran pelissä venytetä vaihtoja siten, että päästään yhdessä jäälle.
Kemiat pitäisi kyllä olla viimeisen päälle meidän ketjussa, sillä Designerin kanssa olen pelannut koko talven jatkoaikatre höntsävuoroilla ja wilcon kanssa jo vuosia sitten Hämeenlinnassa samassa harrasteporukassa.
Sen verran kyllä tunnustan jo nyt, että hirveästi en panosta puolustuspeliin ennen kun olen saanut tehtyä ensimmäisen maalini JWC-peleissä.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin tuli kakkosketjusta senttereitä yhdessä hujauksessa. Pitäskö tässä olla huolissaan, kun meidän valmentaja huolehtii siitä, että vastustajalla on mahdollisuuksia? :)

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se on poijaat semmonen homma, että Jeiemei on huomenna käsittämättömässä iskussa, jatkoilla. Kovat pohjat on painettu tänään ja aamusta sitten alkaa uusi kierros ja se kierroshan ei ennen sunnuntai aamua lopu. Pelillä ei niin väliä, onneksi on hyvät ketjukaverit niin saatan saada yhden hirso syötön.

Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Heititkö nopilla koostumukset? :)

Ja pistä toki TosiFani aloittamaan maalissa.

Eikun mulla on sellainen bingokone. jaaaa vasempaan laitaan bertta neljä... TosiFani aloittaa toki ja pelaa koko pelin. :)

d2uce

Jäsen
Kukitetaanko Teho Ton ennen peliä?

Huomasin, että täällä on joillakin ollut joku viiksiprojekti päällä. Sen kunniaksi, MM95-hengessä, jätän nenän alleni terolehterät.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko HC Andersenien joukkue vajaamiehinen eli tarvitaanko yhtä pelaajaa? Voisin tulla kurvailemaan, jos on tarvetta. Ilmoitelkaa mielellään mahdollisimman nopeasti.

edit. Klo 10 mennessä pitäisi saada tietää

Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onko HC Andersenien joukkue vajaamiehinen eli tarvitaanko yhtä pelaajaa? Voisin tulla kurvailemaan, jos on tarvetta. Ilmoitelkaa mielellään mahdollisimman nopeasti.

edit. Klo 10 mennessä pitäisi saada tietää

Maalivahdin paikka on auki, näin ymmärrän. Kenttäpaikat on miehitetty.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
OK. Ketjua lukiessa sain käsityksen että yhtä pakkia huutaa, mutta katsellaan ensi vuonna uudestaan.

Mun mielestä meillä ei oo ku 5 pakkia? Sen puoleen kyllä mahtuis? Nyt hallitus hereille!

Edit. Teho Ton on edellä listassa ja tulossa kuitenkin pelipaikalle, joten paikka olisi hänelle auki? Tai sitte Akimoto tai Nelfor tai Lexaa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy