JWC '10

• 95 687
  • 802

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas vai ketjut pitäis laittaa kuntoon... Laitan iltaan mennessä Andersenin pelaavan kokoonpanon. Paikat perustuu aika paljon viime vuoden paikkoihin ja uudet paikkaa sitten poissa olevat.

Hyökkäävää roolia huutaa! Et jos sellasta olis tarjolla, menis varmaan pelit paremmin, ku "jarrukentässä".. Mut enkai mä suutu, jos ei muuta oo tarjolla..? :D

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Sataprosenttisesti en uskalla tätä sanoa tai tänne kirjoittaa, mutta TosiFani ilmeisesti peruu saapumisensa Andersenien maalille. Herra voisi itse tänne ilmoittaa mikäli näin on.

Siinä saattaisi olla yhdelle maalivahdille paikka auki? Jos vielä näin pikahälytyksellä joku ehtii mukaan.

No pärjätään me hyvin Obin haamutorjuntojenkin kanssa, joten maalivahtiosasto ei ainakaan heikkene, mutta Obi joutuu odottelemaan pidempään tuota urheilujuoman nauttimista.

M10

Jäsen
Mullakin oli toiveena samainen numero...eli joko meillä on kaksi 45:sta tai sitten tutzba kertoo azulille mun numeron....

Niin tuo nro #45 ei taida enää olla pelkkä toive d2ucen osalta. Pelasihan ko. nilkkakiituri jo tuolla nrolla vuosi sitten, eli paita löytyy jo. Mutta minulle on ihan sama vaikka bonerit pelaisivat koko joukkue numerolla 45.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Oon tunnin asennoitunut tilanteeseen että saatan joutua / saada vetää koko setin joten mä hoidan

Simba

Jäsen
45
Onko muuten hallilla taas Simban kiva faija terottamassa luistimia?

Todennäköiseti ei, kun se on varmaan pikkuveljen pelissä Hämeenlinnassa. Sitten olisi vielä sellainen ongelma, jos se tuleekin wareenaan, niin sillä ei muistaakseni avainta, jolla saisi teroituskoneen.

Ja nelonenhan (4) minä olen taas.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jaahas jannut, pelikassi on pakattu, paita on mukana, kypärää löysätty sen verran ettei se kiristä, mailat valittu ja putket on siinä terässä kun ne on, niillä mennään.

Tuleville ketjukavereille semmoista, että älkää syöttäkö minulle kun paikassa olette, minäkään en syötä teille, vetopaikasta vedetään. Vaikka varmasti maaliahne paska olenkin, minun antama syöttö jäisi vastustajalle ja minulle tuleva syöttö karkaa lavasta kuitenkin ja veto jää vetämättä. Kyllä molemmista joukkueista käsiä löytyy vaikeisiinkin syöttöihin, klip-klap maalin edessä on varmasti mukavaa mutta ajatellaan molareitakin, maalivahdit tykkää kun niitä kohti ammutaan.

Rennolla asenteella ja LAUKAUKSIA!

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Kieltäydyn kyllä tahallani ampumasta maalivahtia kohti. Niin käy vahingossakin ihan tarpeeksi. Klip-klap kuviota pistetään jos vastustaja siihen antaa mahdollisuuden. Ei siinä kannata maalivahdin mahdolliseen turhautumiseen etsiä syytä vastustajasta vaan omasta puolustuksesta.
Tietysti pyritään siihen, että kaikilla on mahdollisimman hauskaa. Vaikka ystävyysottelu onkin kyseessä niin eiköhän sitä silti tule tosissaan pelattua ja yritettyä. Ei vakavasti, mutta tosissaan.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kieltäydyn kyllä tahallani ampumasta maalivahtia kohti. Niin käy vahingossakin ihan tarpeeksi. Klip-klap kuviota pistetään jos vastustaja siihen antaa mahdollisuuden. Ei siinä kannata maalivahdin mahdolliseen turhautumiseen etsiä syytä vastustajasta vaan omasta puolustuksesta.
Tietysti pyritään siihen, että kaikilla on mahdollisimman hauskaa. Vaikka ystävyysottelu onkin kyseessä niin eiköhän sitä silti tule tosissaan pelattua ja yritettyä. Ei vakavasti, mutta tosissaan.
En syöttöpoliisina aio olla, tokihan sitä syötellä saa jos paikka on ja joillain siihen riittää taidotkin. Mutta jos siellä on ukkoa maaliedus mustanaan, pistän silmät kiinni ja vedän maalia kohti, osuu mihin osuu. Itse saisin pelata ihan tosissani eikä sitä kukaan huomaisi että tosimielellä mennään, pelaamiseni on niin löysän näköistä.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Noniin, nyt on kuljetuspalvelu Saikka varmistanut ajoneuvon millä lähdetään matkaa taittamaan. Luvassa paskaa musiikkia aina The Soundsista Asan kautta No Shameen.

Pancorille soittelen myöhemmin, FutureHockey vois myös pistää numeroa tulemaan, Red Devilin ei ole pakko mutta helpottaahan tuo, toki meidän nyt ei tarvitse muuten mitään sopia, sanot vaan että mistä haen niin soittelen huomenissa hyvissä ajoin ennenkun tulen.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta jos siellä on ukkoa maaliedus mustanaan, pistän silmät kiinni ja vedän maalia kohti, osuu mihin osuu.

Taas pakko olla vähän eri mieltä. Jos siellä on väkeä kun pipoa niin kannattaa vähän kattoa mihin ampuu. Mikään ei vituttaisi enempää kun saada joku sokkona ammuttu kusikaari suuhun tämmöisessä pelissä.

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mullakin oli toiveena samainen numero...eli joko meillä on kaksi 45:sta tai sitten tutzba kertoo azulille mun numeron....

Ootteko tilailleet samoja numeroita samoihin jengeihin? No samapahan tuo kyllä on. Sano nyt vielä paha_kurki, että otit #94?

Smasalle terkkuja, että vittu mä vedän sua hei tänää (huomenna) hei pidä pää pystys, koko ilta tulee.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taas pakko olla vähän eri mieltä. Jos siellä on väkeä kun pipoa niin kannattaa vähän kattoa mihin ampuu. Mikään ei vituttaisi enempää kun saada joku sokkona ammuttu kusikaari suuhun tämmöisessä pelissä.

Enhän saa edes kohoamaan, no pidän toista silmää auki.

E: Ja haen vuoheni.

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Valmentajalle nyt semmoista vihjailua, että laittaa meikäläisen hyökkäämään. Siitä puolustamisesta ei tullut viimeeksi mitään.

Ja numerohan oli 14.

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Andersenien valmentajalla onkin näköjään aika kinkkinen paikka miettiä ketjut kun koko jengi on täynnä hyökkääjiä.
Hyökkääjiä tai sinne haluavia on nyt tämän ketjun ja viime vuoden perusteella wilco, Steegil, Max Power, Bliz, tiuke, Designer, Paha_Kurki, JMA, se7en, HeGe41 Speed ja M10.
Jäljelle jää siis Golden AWe, Lepander, Jani82. Nyt siis nopeasti laskettuna kaksi peluria pitää enemmän tai vähemmän pakottaa puolustajaksi. Max Power on pätevä siinä hommassa jos vaan tehätävään suostuu. Viimeistä nimeä en kyllä nyt osaa tuosta listasta arpoa.

EDIT: Speed poistettu listalta. Jos ei korvaavaa pelaaja löydy näin nopeasti niin pelaaminen viidellä pakilla pystyy ihan hyvin vetämään myös.

Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
Speed ei osallistu tämän vuoden Jatkoaika Winter Classiciin. Tähtipelaajan managerin mukaan syynä on ylävartalovamma, joka estää pelaamisen.

Lähde: Facebookissa saatu viesti

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ootteko tilailleet samoja numeroita samoihin jengeihin? No samapahan tuo kyllä on. Sano nyt vielä paha_kurki, että otit #94?

Ei. Kyllä mulla on tossa viime vuotisessa "korkkaamattomassa" paidassa numero 20. Mut jollain oudolla tavalla tykkään tosta numerosta 94. Myös numeron 71 olen nähnyt unissani viime aikoina. En ymmärrä miksi?

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins

Smasalle terkkuja, että vittu mä vedän sua hei tänää (huomenna) hei pidä pää pystys, koko ilta tulee.

Siis paitaa tutzbalta tilatessani ei ollut käsillä listaa viime vuoden numeroista, joten laitoin vain toiveena tuon 45 ja tutzba ei siihen mitään kommentoinut. Sieltä tulee nyt se mikä on tullakseen, paskaako tuon väliä. Pääasia että on paita.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Varovaisesti pitää palata tähän ketjuun eilisen jälkeen. Mielialaa nosti sentään, kun viihdytin itseäni viime vuoden otteluseurannalla. Uskomatonta, mutta huomenna sitä taas mennään.

Edit. Menkööt samaan syssyyn vielä Jatkoajan raportti ja kuvat ottelusta.

Viimeksi muokattu:

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Luvassa paskaa musiikkia aina The Soundsista Asan kautta No Shameen.

Red Devilin ei ole pakko mutta helpottaahan tuo, toki meidän nyt ei tarvitse muuten mitään sopia, sanot vaan että mistä haen niin soittelen huomenissa hyvissä ajoin ennenkun tulen.

Laitoin sulle YyVeetä, asan ajaksi voin laittaa kuulokojeeni pois päältä.

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
kyl mää pakkii pelaan. Kunhan vaan tuon heitin. Pääseepä helpommin liukumaan maalipaikoille, kun ei noissa peleissä kukaan osaa sitä pakkia pitää kiinni.

JWC '10:n lähetys on ilmeisesti siirretty ennakkotiedoista poiketen FST5:lle muka olympialaisten tieltä. Jotain tollasta noi höpisi YLEn aamun kisastudiossa. Tuleekohan HD:nä? Toivottavasti se vitun Mersti ei ainakaan selosta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy