JWC '10

  • 94 817
  • 802

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Andersenien mies se Koiriksen jo häviäjäksi leimasi, joten se siitä Bonersien uhoamisesta.

Näinhän siinä pääsi käymään, mutta pointti on se, että kellä on vara uhota. :)

No ei vaan, pitäähän sitä leikkimielellä olla pientä uhoamista. Hauskanpitoa, kuten koko tapahtumakin.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
No niin lapset, nyt ne pilsnerit tyhjiksi ja näkemään niitä unia äidin viereen.
Jos siellä joku HC A:n Keyo alkaa keulimaan, niin muistanette mitä meidän Tsekkitukka teki viime vuonna, ainakin kinke-13 muistaa varmasti. Myös Obi otti selkärangallaan tuntumaa jään pintaan Bonen avustuksella eikä kukaan HC Satusedän joukoista uskaltanut ottaa Jirin haastetta vastaan hanskaamisesta.

Eli, voitto ehkä teille (ämmämaaleilla) mutta hanskaamiset ja kaikki muu tärkeä tulikin sitten tyylillä meille. Tänä vuonna laitetaan sitten lisää ukkoa lakoon tarvittaessa niin hyytyy se hymy. Ekana lähtee Max.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Puolenvälin jälkeen voi tulla haastamaan maalivahdin. ja tippumaan
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Juuri näin!

No niin lapset, nyt ne pilsnerit tyhjiksi ja näkemään niitä unia äidin viereen.
Jos siellä joku HC A:n Keyo alkaa keulimaan, niin muistanette mitä meidän Tsekkitukka teki viime vuonna, ainakin kinke-13 muistaa varmasti. Myös Obi otti selkärangallaan tuntumaa jään pintaan Bonen avustuksella eikä kukaan HC Satusedän joukoista uskaltanut ottaa Jirin haastetta vastaan hanskaamisesta.

Eli, voitto ehkä teille (ämmämaaleilla) mutta hanskaamiset ja kaikki muu tärkeä tulikin sitten tyylillä meille. Tänä vuonna laitetaan sitten lisää ukkoa lakoon tarvittaessa niin hyytyy se hymy. Ekana lähtee Max.

No niin. Red Devil, huomaatko, missä käydään kuumana jo nyt? 19-11 taisin veikata lopputulokseksi viime vuonna ja hyvin, hyvin lähellä oltiin. Kyllä mä Kentsun voin kolata katolleen milloin tahansa. Vaikka viimeksi tuli keskityttyä tuohon maalintekoon, niin täytynee pistää pari namupassia enemmän kuin viimeksi, 3 syöttöähän mulla viimeksi vain oli. Ehkä se riittää Bonerseille. Niin ja sanotaan nyt se vielä, että ei kiitos tappelulle Bonea vastaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pistä poika kunnon kypärä päähän tällä kertaa ettei vaan satu mitään, vai tuonko tullessani? (hymiö)

Niin sinulta lainasin viimeksi, joten turha odottaakaan mitään kunnon kamppeita.

Mietin jo, että ei ylitetä viivaa (minun mielestäni), niin sun kypärä oli kyllä hieno. Mulla on samanlainen, mutta luonnollisesti keltainen. Saatan laittaa seuraavalla kerralla sen, mikäli mahtuu päähän. Tai toisaalta se voi olla ainut, mikä mahtuu päähän. Parikin "oikeeta" kypärää oli, mitkä ei mahtunu päähän. Eipä se tosin oo kypärästä kiinni, sinunkin kypärällä laitoin jokusen maalin ja syötön viimeksi. :)
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Niin sinulta lainasin viimeksi, joten turha odottaakaan mitään kunnon kamppeita.

Mietin jo, että ei ylitetä viivaa (minun mielestäni), niin sun kypärä oli kyllä hieno. Mulla on samanlainen, mutta luonnollisesti keltainen. Saatan laittaa seuraavalla kerralla sen, mikäli mahtuu päähän. Tai toisaalta se voi olla ainut, mikä mahtuu päähän. Parikin "oikeeta" kypärää oli, mitkä ei mahtunu päähän. Eipä se tosin oo kypärästä kiinni, sinunkin kypärällä laitoin jokusen maalin ja syötön viimeksi. :)

Pitääkin tällä kertaa antaa sulle se millä mä pelasin viimeks ja mä otan sen millä sä pelasit, jos menis noi pisteetkin sitten toisinpäin
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Turusta tulevat, tarvitsetteko vielä kyytiä? Allekirjoittanut olisi Salosta paikan päälle menossa, Bonersien kannustusjoukkoihin tai sitten Lenin juoksupojaksi taustajoukkoihin jos herralle vaan passaa. Sitä vaan siis, että äkkiäkös tuosta yhden koukeron heittää Turun kautta kun kavereitakin tuolla suunnalla asuu niin käy näitä morottelemassa samalla.

Saatan hyvinkin olla kiinnostunut mutta tämänhetkisestä veren alkoholiprstentista jothuen palaan asiaan hieman terävämmällä aivokapasiteetilla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pitääkin tällä kertaa antaa sulle se millä mä pelasin viimeks ja mä otan sen millä sä pelasit, jos menis noi pisteetkin sitten toisinpäin

Kuten vihjaavasti mainitsin, niin ei se kypärästä ole kiinni, vaikka hieno kypärä olikin. En usko, että maalipörssiä voitan tällä kertaa, kun muita ketjun, sinänsä loistavia pelimanneja kiinnostaa edelleen enemmän vain tuo hyökkääminen. Minä kuulemma joudun puolustavaan sentterin rooliin, joten ei ole pisteitä tulossa. Jos haastaa haluat pisteitten myötä, niin ehkä Bliz tai JMA on suostuvaisia, esim. vetoon.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Jos nyt jotenkin täysin käsittämättömästi voisi käydä niin, ettei JMA tai Bliz meinaa osua maalipuiden väliin, niin pitänee itse ottaa roolia.

Vähän satuttaa kyllä edes lukea tämmöistä tekstiä. Tästä kimpaantuneena painan tuplamäärän maaleja mitä etukäteen ajattelin. Tosin voihan sitä nollaa kertoa vaikka tsiljoonilla niin nolla se on silti. Olen hc jatkoaikatre vuoroilla jo scoutannut Hätzän heikkoudeksi hämyveto-pitkäveivi-takayläpelti ja Nokkiksen heikkoudeksi maalia kohti lähteneet vedot.
Ja toki meidän kentän oma pikku samurai JMA heittää ilmaveiviä niin kevein rantein että lavasta lähtenyt ropeli laskeutuu vasta oman maalin takana. Luotan että läpiajossakin tulee vielä perusranskalaisella pualipyärähryksellä selän takaa syöttö metrin liian taakse josta pitäis mun sitten saada joku löpsäisy maalia kohti. Näin ainakin tähän asti on käynyt.
Lataan kuitenkin suuren luoton puolustuksemme punapartaisimpaan peruspilariin eli GoldenAWeen, joka on niin kylmän viileä kiekollisessa pelissä, että edes Erholtz tai T.Leinonen ei moiseen pysty. Ja jos ei GingerAWelta lätyt lähde niin O-B-ONE heittää varmasti yhden järkevän lätyn vastustelijattarien sinertävälle viivalle.
Ei siis hätää, tak-tik on kunnossa. Hei lopeta.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Saikka: Ehdottomasti jos vain kyytiin mahtuu niin kyydissä myös tulen ja tietysti käypää korvausta bensoista makselen. Ja jos et ryypiskelemään jää niin myös takaisin päin kelpaa kyyti paremmin kuin hyvin :)

* * * * * * *

Päivitellääs pelaajakorttia jotta osaatte pelätä kun kaadun heti tultuani kentälle:

Ikä: A-Juniori (20...)
Pituus: 174,5 cm
Paino: Arviolta 70 varusteiden kanssa.
Kätisyys: Lëft
Suosikkijoukkue: Turun Palloseura & NY Islanders. Tavaresilta olen perinyt maalintekijän kykyni ja Max Kolulta innostukseni.
Pelipaikka: Nähtävästi kakkosketjun oikea laitahyökkääjä.
Ura: Pari voitettua maalipörssiä salibandyn parissa, lätkän puolella voitin kerran kaksi tarhalasta pipolätkässä.
Pelityyli: MaxKolumainen koohotus kuuluu toimenkuvaan. Lisäksi luistelen kuin Jonne Virtanen ja maalaan maaleja kuin Matti Hana parhaimpina päivinä.
Vahvuudet: Kusipää jo syntyessään.
Heikkoudet: Kusipään olisi hyvä vastata teoistaan...
Valmentajan suusta: Sain joskus kuulla kyllä salibandyn aikoina jos jotakin kommenttia koutsin suusta. Harvoin mitään positiivista.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Jahas, Bonerit lähtee siis "kukkakeppi/puuhelmet" -linjalla pelaamaan.

Että silleen...

Ilmaveiviä odotellessa!

Tai no. Eihän sitä tässä ihan kauhean isoja itsekään olla. Jos kuvailisi itseään Jarkko Martikaisen sanoilla, niin ne menisi jotakuinkin näin: "Sillä eihän tässä riisikeppiruhossa mikään ylevä pesi ja eikä kukaan rinnallani kalpene..."
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Jahas, Bonerit lähtee siis "kukkakeppi/puuhelmet" -linjalla pelaamaan.

Että silleen...
Bonerit lähtee tällä taktiikalla voittamaan hitaita, mutta helvetin kankeita Andersseeneja.

Ilmaveiviä lieneekin syytä odottaa, mutta eipä liiaksi kannata myöskään pettyä mikäli sellaista ei tule. Jääkiekkomaila kädessä olen vähintään yhtä lahjakas kuin Sami Helenius perhoshaavin kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös