JWC '10

  • 94 817
  • 802

tutzba

Jäsen
Tuleeko tuonne tuomari/tuomarit, ja jos tulee, niin kuka/kutka?

Hommaan itse tuomarit, jos viime vuoden referee ei pääse paikalle. Tai no toinen tuomari tulee kuitenkin Valkeakoskelta, mutta ehkä molemmat. Tosin kyllähän joku muu jatkoaikalainen voi tulla dumariksi jos haluaa, ilmoitusta vaan minulle.

Sekavasti selitetty.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Hommaan itse tuomarit, jos viime vuoden referee ei pääse paikalle. Tai no toinen tuomari tulee kuitenkin Valkeakoskelta, mutta ehkä molemmat. Tosin kyllähän joku muu jatkoaikalainen voi tulla dumariksi jos haluaa, ilmoitusta vaan minulle.

Sekavasti selitetty.

Heips,

Yritän toki päästä paikalle, mutta nuo polvet ovat siinä kunnossa, etten kyllä viheltämään taida pystyä. Kiitos kuitenkin luottamuksesta.

Voin mennä sinne toimitsija-aitioon kyllä, jos paikalle ehdin. Vaikka kelloon. Ihan varmaksi ei vielä voi luvata, kun yksi järjestelmäkäyttöönotto pitäisi tehdä noilla horinoilla.

t. hanu
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voin mennä sinne toimitsija-aitioon kyllä, jos paikalle ehdin. Vaikka kelloon. Ihan varmaksi ei vielä voi luvata, kun yksi järjestelmäkäyttöönotto pitäisi tehdä noilla horinoilla.

Olisi todella hienoa, jos pääsisit =)

Milloin tämä mahtaa ratketa ja jos pääset, niin tuletko myös syömään ja juomaan hyvässä seurassa?
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Olisi todella hienoa, jos pääsisit =)

Milloin tämä mahtaa ratketa ja jos pääset, niin tuletko myös syömään ja juomaan hyvässä seurassa?

Kiitos.

Ratkeaa pahimmillaan vasta n. viikkoa ennen. Toisaalta ko. käyttöönotto on Valkeakoskella, että mahdollista olisi varmaan liueta ainakin peliin. Voisi JWC:ssä käydä kilometrikorvauksilla.

Jos tulen, tulen myös syömään. Juomiseen tarvittaisiin sitten yöpaikkakin. Kun ei pysty varmaksi sanomaan, niin ei oikein mihinkään omenahotellikimppoihinkaan uskalla ilmottautua. Viime vuoden oharit muistaen.

t. hanu
 

tutzba

Jäsen
Eli pyydän sitten paikallisesta tuomariseurasta muutaman henkilön viheltämään pilliin aina säännöllisin väliajoin. Tasa-arvoisuuden nimissä toinen tuomari on nainen, jos vaan hänelle sopii.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Tasa-arvoisuuden nimissä toinen tuomari on nainen, jos vaan hänelle sopii.

Mahtaneeko mies selviytyä JWC.hen jäälle moisen operaation jälkeen. Tietysti nuo genitaalialueet on nopeita parantumaan, mutta noin suuri leikkaus vajaata kuukautta ennen tapahtumaa. En usko, että kyseinen henkilö moiseen suostuu.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Pätevä on hän, tuomaroinnissa nimittäin. Muusta en osaa kertoa. Mutta ainakin maaottelussa ollut linjalla.

En mä siitä tuomaroinnista, vaikka olisi molemmat naisia.

ps. Vanhalle pervolle pakkiparille peukku.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viime vuonna pelaajat tekivät itsestään pelaajakortin, jotta muut tiesivät, mitä oli odotettavissa. Antakaas kun määkin teen, määkin olen pelaaja ny!

Ikä: 34
Pituus: 182cm
Paino: 82kg
Kätisyys: Left
Suosikkijoukkue: HPK
Pelipaikka: Hyökkääjä, JWC:ssa oikea laitahyökkääjä
Ura: Tuossa viime lokakuun alussa ostin kamat ja aloitin höntsäilyn, sitä ennen kolme kertaa jäällä luistimet jalassa viimeisen 20 vuoden aikana
Pelityyli: Kauhealla innolla kyttää tilanteita, hölmöilee tilanteet pelätessään mokaavansa taas
Vahvuudet : Innokkuus, joskus oikeassa paikassa oikeaan aikaan oleminen, ajoittain äärimmäisen luovien ja odottamattomien ratkaisujen tekeminen
Heikkoudet : Pahoja puutteita luistelussa, sijoittumisessa, pelinluvussa, kiekonkäsittelyssä, laukauksessa ja syöttötaidossa. Jos haluat selityksen tähän, niin lue vastaukseni kohtaan "Ura" uudelleen.
Valmentajan suusta : Ei ole valmentajaa näkynyt, mutta jos näkyisi, niin joko tuo ei pystyisi sanomaan yhtään mitään, tai sitten sanoisi todella paljon.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Perkule, pistänpä Designerin innoittamana omani.

Ikä: 36
Pituus: 175cm
Paino: Varusteissa ja tukka märkänä 70kg
Kätisyys: Left
Suosikkijoukkue: JYP
Pelipaikka: Hyökkääjä, mieluusti oikea laita.
Ura: Pipolätkää, höntsyä, ei joukkuekokemusta ennen näitä muutamia ystävyysotteluita.
Pelityyli: Intoa olisi mutta kyvyt ei riitä siihen mitä pää tahtoisi. Säälin teitä jo etukäteen tulevat ketjukaverini.
Vahvuudet: Teen harvoin mutta tärkeitä maaleja. Paikan saatuani pyrin laukomaan armotta, maalintekijä näkee vain maalin. Spesiaalitaito: Rystylätty.
Heikkoudet: Haaveissa sujuvampi ja nopeampi luistelu ja pitäisi uskaltaa haastaa vaikka ohittamisen mahdollisuuksia ei juuri olisikaan. Oman pelipaikan pitäminen, pysy puolustuksessa omalla paikallasi! Hermot menee jos oma suoritus on säälittävä, mutta piiskaan siitä vain itseäni ja ehkä mailaa.
Valmentajan suusta: Bonersien koutsit näki pelisuoritukseni Turussa, palautetta ei tullut Jortikkamaiseen hiustenkuivaajaa muistuttavaan tyyliin. Joko suoritukseni oli niin täydellinen ettei kommentoitavaa ollut tai niin paska ettei sanat riittänyt kommentoitiin, epäilisin jälkimmäistä. Hienoja miehiä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Koirapojan rystylätty. Tuon haluan nähdä, mieluiten napsahtavan minun lapaan ja pääsen yksinläpi. Joojoo, ei maalia.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Koirapojan rystylätty. Tuon haluan nähdä, mieluiten napsahtavan minun lapaan ja pääsen yksinläpi. Joojoo, ei maalia.

Olisitpa ollut näkemässä muutamatkin höntsyjäät sitten, täydellinen rystylätty oman puolen kaverin lapaan ja maali. Se saattoi olla uran ainoa onnistuminen mutta kerrankos sitä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olisitpa ollut näkemässä muutamatkin höntsyjäät sitten, täydellinen rystylätty oman puolen kaverin lapaan ja maali. Se saattoi olla uran ainoa onnistuminen mutta kerrankos sitä.

No kerran jos on jo onnistunut, niin kukapa sitä nyt epäilis, ettei se olis spesiaalitaito. :) No juu, kerranhan olen sun nähny pelaavan ja ihan hyvältähän se näytti. Harmi vaan, kun ensimmäistä kertaa tulet JWC:hen ja joudut häviäjien puolelle, mutta sellasta se arvonta on.

Mukavaahan tuo on, kun alle kuukausi enää tapahtumaan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
No kerran jos on jo onnistunut, niin kukapa sitä nyt epäilis, ettei se olis spesiaalitaito. :) No juu, kerranhan olen sun nähny pelaavan ja ihan hyvältähän se näytti. Harmi vaan, kun ensimmäistä kertaa tulet JWC:hen ja joudut häviäjien puolelle, mutta sellasta se arvonta on.

Mukavaahan tuo on, kun alle kuukausi enää tapahtumaan.

Olen parantanut peliäni kuin sika juoksuaan, ehkä porsaalta pari jalkaa puuttuu mutta yritys on armoton. Muuten peleissä tilanteet on mennyt niin että minua ruokitaan kuin pikkulasta mutta ei tahdo maalinteko maistua. Varoituksen sana, meillä on aika hyvä maalivahtikaksikko.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Harmi vaan, kun ensimmäistä kertaa tulet JWC:hen ja joudut häviäjien puolelle, mutta sellasta se arvonta on.

Harmi vaan, mutta pelaan itsekin tänä vuonna voittajien puolella ja muistaakseni arpa heitti Koiriksen samaan joukkueeseen.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Harmi vaan, mutta pelaan itsekin tänä vuonna voittajien puolella ja muistaakseni arpa heitti Koiriksen samaan joukkueeseen.

Hieman väkisin tulen Bonersien riveihin koska paita löytyy jo viime kerralta. Ehkä panokseni jäällä nähneet Bonersit toivoisi minua Andersen paitaan pöljästelemään, nyt on siedettävä samassa paidassa.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Turusta tulevat, tarvitsetteko vielä kyytiä? Allekirjoittanut olisi Salosta paikan päälle menossa, Bonersien kannustusjoukkoihin tai sitten Lenin juoksupojaksi taustajoukkoihin jos herralle vaan passaa. Sitä vaan siis, että äkkiäkös tuosta yhden koukeron heittää Turun kautta kun kavereitakin tuolla suunnalla asuu niin käy näitä morottelemassa samalla.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Harmi vaan, mutta pelaan itsekin tänä vuonna voittajien puolella ja muistaakseni arpa heitti Koiriksen samaan joukkueeseen.

Taas Bonersit uhoaa viime vuotiseen tapaan ja Andersenit ovat hiljaa. Ja taas kun peliä on käyty noin 15 minuuttia, niin taululla on ne 8-0 lukemat ja taas Andersenit toteavat vaihtoaitiossa, että rauhoitutaan nyt, ettei toisille tule paha mieli. Annetaan hieman siimaa ja lopuksi nykäistään taas tarvittava ero.

Joku muu kuin minä saa rauhoitella Jiriä... Tai kai se taas mulle lankeaa tuo tehtävä =)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Taas Bonersit uhoaa viime vuotiseen tapaan ja Andersenit ovat hiljaa. Ja taas kun peliä on käyty noin 15 minuuttia, niin taululla on ne 8-0 lukemat ja taas Andersenit toteavat vaihtoaitiossa, että rauhoitutaan nyt, ettei toisille tule paha mieli. Annetaan hieman siimaa ja lopuksi nykäistään taas tarvittava ero.

Joku muu kuin minä saa rauhoitella Jiriä... Tai kai se taas mulle lankeaa tuo tehtävä =)

Heh, näinhän se menee. Meidän täytyy vaan lähteä vähän lepsummin, ettei tule taas täystyrmäys ensiminuuteilla. Ero keretään ottaa milloin halutaan, mutta vaikka viimeksikin puolivaloilla pelattiin, niin silti karmea 8-0 johto heti alkuun. Jos nyt jotenkin täysin käsittämättömästi voisi käydä niin, ettei JMA tai Bliz meinaa osua maalipuiden väliin, niin pitänee itse ottaa roolia.

Kesäjäiltä vastustajan mokke Nokkis tietää, että kyllä se uppoaa minun ampumana vaikka kauempaakin. Ei tarvitse päästä edes nokikkain (sanaleikki).

Se vielä, etten äsken muistanut, että Koirapojallahan oli jo paita, mutta näinhän se todella olikin.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Taas Bonersit uhoaa viime vuotiseen tapaan ja Andersenit ovat hiljaa.

Andersenien mies se Koiriksen jo häviäjäksi leimasi, joten se siitä Bonersien uhoamisesta.
 

Hätzä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Penguins
Heh, näinhän se menee. Meidän täytyy vaan lähteä vähän lepsummin, ettei tule taas täystyrmäys ensiminuuteilla. Ero keretään ottaa milloin halutaan, mutta vaikka viimeksikin puolivaloilla pelattiin, niin silti karmea 8-0 johto heti alkuun. Jos nyt jotenkin täysin käsittämättömästi voisi käydä niin, ettei JMA tai Bliz meinaa osua maalipuiden väliin, niin pitänee itse ottaa roolia.

Kesäjäiltä vastustajan mokke Nokkis tietää, että kyllä se uppoaa minun ampumana vaikka kauempaakin. Ei tarvitse päästä edes nokikkain (sanaleikki).

Se vielä, etten äsken muistanut, että Koirapojallahan oli jo paita, mutta näinhän se todella olikin.

Jumankaut, kukaan Boners ei puolustaudu vaikka meitä viedään jo ennen peliä =) P**kele, mä lupaan ottaa ainakin yhen kiinni! Hävitään sit yhellä vähemmän...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös