Symppis ja kovan asenteen omaava pelaaja, mutta siihen se jää. Mahtuu toki 8/9 pakiksi minun IFKhon, ja loukkaantumisia paikkaamaan tulevaisuudessakin, muttei yhtään enempää. En olisi kyllä koskaan uskonut näkeväni IFKssa tiukkaa yhden maalin johtoa sarjakakkosta vastaan puolustamassa paria Salmi-Varakas, ja toivottavasti en näekään enää. Sen verran kauhean näköistä oli molempien touhu, ja varsinkin Salmen kaksi umpisurkeaa purkua suoraan Tepsipakin lapaan. Toki sehän ei ole kahden em.herran syytä, ettei Karavaanari osannut koota puolustusta.
Katsottiin vissiin eri peliä, koska kiinnitin huomiota ilmeisesti noihin kuvaamiisi purkuihin, jotka eivät todellakaan mihinkään (v***n) lapaan pudonneet, vaan pakki pystyi pitämään kiekon alueella, muttei tosiaan päässyt suoraan virittelemään pommia. Mielestäni purkuyritykset olivat ihan kohtuullisia, ja siinä tilanteessa ei kovasti muitakaan vaihtoehtoja ollut. Kuitenkin on syytä muistaa, että jos olisi alkanut kikkailemaan, olisi oikeasti voinut käydä niin, että Tepsi olisi saanut suoran maalipaikan, jota nyt siis ei tullut. Toki olen samaa mieltä, että parempi, jos saisi nuo purettua paremmin, mutta tuosta kirjoituksestasi saa pelin näkemätön ihminen sen käsityksen, että Salmi tarjoili kaksi helppoa vastustajan lapaan.
Mitä tulee Salmeen, niin itse arvostan juuri näistä syistä, joita täällä on jo mainittu (hinta-laatusuhde, periksiantamaton, ilmeisesti joukkuehengen kannalta positiivinen...). Mutta sen sanon, että meistä kukaan ei tiedä, mille tasolle Salmi tästä vielä päätyy. Tai no ei siitä mitään Rafalskia tule, mutta kun ottaa huomioon, että fysiikkavalmentaja on vaihtunut, Salmi on saanut usean rikkonaisen kauden päälle nyt pari ehjää alle, voi taso hyvinkin nousta. Eli olisin ainakin itse varovainen dumaamasta ihan totaalisesti. Lätkä kun tuntee useamman myöhäisherännäisen...