Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 613 200
  • 13 531

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Anna rahaa faija. Tarviin uuden puhelimen, tietokoneen ja auton.
Mieti nyt, jos kaikki ajattelisi sinua Evilin poikana. Pikkupiru. Lällällää... Pummi muualta, luuseri.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tuo yllä oleva keskustelu.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just nyt noi todella hauskat kiekkoturistit kylpytakeissaan ja kultamitalit kauloissaan U20-kisoissa. Hah hah haa, unohdin nauraa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Irstas homoilu ja joka ikisen asian hyväksyminen ja kritisointi..ULIULIULIULI..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ehkä sittenkin junttimaisinta on pohtia, mikä sopisi tähän ketjuun. Tiedättehän, osoitetaan sormella toista ettei minua huomata.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ehkä sittenkin junttimaisinta on pohtia, mikä sopisi tähän ketjuun. Tiedättehän, osoitetaan sormella toista ettei minua huomata.

Varmuudella junttia on ainakin miettiä tuon kossun loppumista ja akuuttia tarvetta siirtyä ensimmäiseen alkomahoolia tarjoavan kestikievarin tapaiseen kiinteistöön. Ei kyllä vaan yhtään huvittaisi tehdä tuota operaatiota, paskalla pitäisi käydä ja kaikkea.

Toinen vaihtoehto olisi mennä nukkumaan mutta aika junttia olisi sekin.
 
Junttimaisinta mitä tiedän on se, että puhuu omista asioistaan helvetin kovaan ääneen julkisella paikalla, eikä haittaa jokainen ihminen kuulisi mitä omassa elämässään on tapahtunut.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Polttarit. Polttareissa varsinkin on extra-juntti osuus, jos naimisiin menijä puetaan johonkin "hassunhauskaan" asuun.

Varpajaisetkin ryyppytapahtumana on aika junttia.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko muuten homous junttia?

Siinä vaiheessa kun homoudesta on tullut junttia, siitä on tullut myös hyvin tavanomaista. Saattaa junttihomojakin olla olemassa, mutta noin yleisesti ottaen junttius on kyllä varattu heteroille.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla tais olla ehkä junteimmat polttarit ikinä. Ei ollut hassuja vaatteita, eikä kenelläkään ollut edes tarkoitus mitään polttareita järjestää. Lähettiin vain H-hetkeä edeltävänä päivänä baariin, vedettiin lärvit, ja faija laulo karaokea. Siinä sitä oli junttidiskoa itse kullekin. Vasta myöhemmin me juntit tajuttiin, että näähän ois niinku mun polttarit. Ja sit lisää viinaa.

Junttia se oli myös siksi, että seuraavana päivänä piti kekkuloida puku päällä 32 asteen helteessä. Pukkas vähän tuskanhikeä ajoittain.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Omilla kännisekoiluilla ylpeily kypsällä iällä. Tällaisista tapauksista herää väkisinkin sellainen kuva että henkinen kehitys on jäänyt jonnekin sinne teini-iän ja varhaisaikuisuuden välimaastoon. Itse tulee kovin harvoin vedettyä mitään övereitä mutta niinä parina kertana kun on tullut juotua aivan liian rajusti, niin pääasiassa mua on seuraavana aamuna hävettänyt että päästin juomiseni lähtemään käsistä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Polttarit. Polttareissa varsinkin on extra-juntti osuus, jos naimisiin menijä puetaan johonkin "hassunhauskaan" asuun.

En koskaan pysty unohtamaan erästä polttariseuruetta. Pojalla oli joitakin vuosia sitten fudismatsi Saharan kentällä, vai mikä se nykyään onkaan. Matsin loputtua kesäisenä iltapäivänä esiin putkahti polttariseurue, jossa päivänsankari oli tietysti puettu Elvikseksi.
Äijät tulivat kysymään että voisiko meidän jäbät vedellä Elvikselle pilkkuja.

Pojat oli silloin jotain 12-13 vuotiaita, ja innostuivat kovasti. Osa jäbistähän vetää siinä iässä jo aika kovaa, ja noin kymmenen vedon kohdalla väistämätön tapahtui. Pallo nasahti humalaista Elvistä munille. Kovaa. Totesin pojille että eiköhän tämä riitä, kamat kasaan. En tiedä miten Elviksen ilta siitä jatkui.

Ihan saatanan junttia.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mäkin muistan yhen naisseurueen, jossa morsian oli puettu hoitsuksi ja hän halusi antaa vielä viimeisen hoidon. Junttiahan se oli, mutta hyvälle tuntui.

Jaahas. Siellä on taas käyty xvideos-sivustolla.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Siinä vaiheessa kun homoudesta on tullut junttia, siitä on tullut myös hyvin tavanomaista. Saattaa junttihomojakin olla olemassa, mutta noin yleisesti ottaen junttius on kyllä varattu heteroille.

Mutta olisi se sille junttihomolle varmaan vaikeaa. Katsoisi telkkarista kuinka tyylikkäästi pukeutuneet homppelit sisustavat asuntoja ja stailaavat asusteita. Varmaan siinä tulisi mieleen, että mikä mussa on vikana, miksi mä en voi olla niinkuin muutkin pojat.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mutta olisi se sille junttihomolle varmaan vaikeaa. Katsoisi telkkarista kuinka tyylikkäästi pukeutuneet homppelit sisustavat asuntoja ja stailaavat asusteita. Varmaan siinä tulisi mieleen, että mikä mussa on vikana, miksi mä en voi olla niinkuin muutkin pojat.
Ei se niin vaikeaa ole.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös