Kuka se on? Lienee joku jonka vaan juntit tietää.Esko Eerikäinen
Kuka se on? Lienee joku jonka vaan juntit tietää.Esko Eerikäinen
Tuu tänne sanomaanKuka se on? Lienee joku jonka vaan juntit tietää.
Ei kun oikeesti, en mie tiedä tollaista Eskoa. Voi se toki olla sivistynytkin mies. Runoilija?Tuu tänne sanomaan
Nyt sie aattelit tylyttää minua mutta minähän olen juntti. Eli nyt meni kuitti väärään rakoon. Mie olen niitä, joille juntti ei ole kirosana.
Kuka se on? Lienee joku jonka vaan juntit tietää.
Kerro Evil terveisiä Esko Eerikäiselle, kun ilmeisesti olette hyviäkin frendejä!
On juntteja ja juntteja. On juntteja, jotka asuvat maaseudulla eivätkä isoa kaupunkien kertakäyttöisiin kotkotuksiin. Sitten on juntteja, jotka voivat lymytä missä vain. Heidät tunnistaa sivistymättömyydestä, tapainturmeluksesta ja viehtymyksestä hedonistisiin riemuihin. Mielelläni tunnustan olevani ykköstyypin juntti, jälkimmäisen elämänvalintoihin en tunne vetoa.Kerro Evil terveisiä Esko Eerikäiselle, kun ilmeisesti olette hyviäkin frendejä!
Terveisten lähettäminen on junttia
Auttaako jos niitä lähettää ironisesti, ääni väristen?
Ei kun oikeesti, en mie tiedä tollaista Eskoa. Voi se toki olla sivistynytkin mies. Runoilija?
Esko Ensio Eerikäinen on suomalainen televisioesiintyjä, uransa päättänyt Scandinavian Hunks -tanssija sekä radio- ja tv-juontaja.
Eerikäisen isä oli diplomaatti. Hänen äitinsä on kolumbialainen ja Eerikäisen äidinkieli onkin espanja. Wikipedia
Syntyi: 20. lokakuuta 1973 (ikä 46 vuotta), Bogotá, Kolumbia
Pituus: 1,85 m
Puoliso: Martina Aitolehti (v. 2007–2011)
Vanhemmat: Esko Eerikäinen
Lapset: Victoria Eerikäinen
Kuukauden nuorempi kuin minä. Ihan junnu.Tällaisena teknologiaan orientoituneena vanhuksena sivistin itseäni internetin välityksellä.
En tiedä onko kirjoitellut runoja tai onko muuten sivistynyt, mutta taitaa olla ainakin oikeaa vuosikertaa?
Kuukauden nuorempi kuin minä. Ihan junnu.
Muita saman vuoden junnuja: Sami Kapanen, Jere Lehtinen, Sami Hyypiä... Nää on jo eläkkeellä. Pitäisikö tuon Eskon vetää johtopäätökset? Pitäisikö minun?Joo voihan siitä vielä aikuisena tulla jotain merkittävää, joten ei dumata vielä.
Muita saman vuoden junnuja: Sami Kapanen, Jere Lehtinen, Sami Hyypiä... Nää on jo eläkkeellä. Pitäisikö tuon Eskon vetää johtopäätökset? Pitäisikö minun?
Oot pari kuukautta nuorempi ku mun isä. Junnu.Kuukauden nuorempi kuin minä. Ihan junnu.
Ehkä oon sun isä. Vieläkö mutsis tykkää pitää sitä nahkahametta?Oot pari kuukautta nuorempi ku mun isä. Junnu.
Toivottavasti et oo.Ehkä oon sun isä. Vieläkö mutsis tykkää pitää sitä nahkahametta?
Toivottavasti en. Seuraisi vaan lisää maksamista. Pummi vanhemmiltasi!Toivottavasti et oo.
Anna rahaa faija. Tarviin uuden puhelimen, tietokoneen ja auton.Toivottavasti en. Seuraisi vaan lisää maksamista. Pummi vanhemmiltasi!
Mieti nyt, jos kaikki ajattelisi sinua Evilin poikana. Pikkupiru. Lällällää... Pummi muualta, luuseri.Anna rahaa faija. Tarviin uuden puhelimen, tietokoneen ja auton.
No nyt meni tunteisiin. Tuus tasasellle koittamaan.luuseri
Poika! Pitkästä aikaa! Enkä koettele tasaisella. Äsken just nostin 85 kiloa penkistä. Kävin kusella.No nyt meni tunteisiin. Tuus tasasellle koittamaan.
Ok. Menen nukkumaan. Kerroin, koska kaikkia kiinnostaa. Hyvää yötä kaikille!Poika! Pitkästä aikaa! Enkä koettele tasaisella. Äsken just nostin 85 kiloa penkistä. Kävin kusella.