Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 696 977
  • 13 824

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Arttu Wiskarin musiikki. En ymmärrä miten mies on voinut syntyä pääkaupunkiseudulla ja tehdä niin junttia musaa.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Arttu Wiskarin musiikki. En ymmärrä miten mies on voinut syntyä pääkaupunkiseudulla ja tehdä niin junttia musaa.
Lisäksi aloitti ilmeisesti tuon junttihumppansa tekemisen alle kolmekymppisenä. Alkujaan kun tuota kuuli niin mietti että joku viiskymppinen perämetsien karaokestara.

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija

Ainut puolusteltava juttu tuossa on se, että se on ymmärtääkseni tehty täysin tarkoituksella ja laskelmoidusti. Jos hän olisi tosissaan, niin tilanne sitten olisi surullisempi. Tiimi on tainnut laskea tarkkaan mikä uppoaa lähiöiden kapakoissa pyöriviin isoihin massoihin, ja homma on sitten vedetty erittäin överiksi. Hieman kuin Jonne Aaron on alkanut tekemään jotain tusinaiskelmää yh-äideille. Molemmat pystyisivät halutessaan panostamaan tuotteisiinsa, joskin Aaronin kohdalla levy-yhtiö on voinut asettaa reunaehtoja jotta sopimusta jatketaan..

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se on todennut, että Leevin kopioimisella voi tehdä fyffeä. Kaverihan laulaa 80-luvusta vaikka ollut vauva silloin.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kannattaa etsiä parempaa kaljaseuraa vaikka tältä palstalta. Kenenkään tapaamani palstalaisen kanssa ei ole selattu kännykkää samassa pöydässä kuin sen verran että ilmoitettu tänne olevamme jossain. Tai vaihtoehtona on ikääntyä. Ei yli nelikymppiset räplää kaljalla käydessään kännykkää (ainakaan minun tuttavapiirissäni).

Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta kiinnostavalta.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta kiinnostavalta.
Häh? Yli nelkyt on uusi 30. Ja en alle kolmekymppiseksi enää halua. Ja ei, en räplää luuria jos jonkun kanssa olen kahvilla/kaljalla/teellä/valitse haluamasi. Jonne.

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niinkuin äiti on minua joskus opettanut: "Pidä poika mölyt mahassa." Miksi ihmisillä tarttee olla (julkinen) mielipide kaikesta? Eikö näitä mielipiteitä voisi pitää vain omana? Ns. kavereiden kanssa keskustellessa on ok, mutta sitten kun he avautuu somessa... !?! Minusta on aika junttia avautua somessa kaikenmaailman epäkohdista... Kai on myös junttia mun avautua tästä...

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Niinkuin äiti on minua joskus opettanut: "Pidä poika mölyt mahassa." Miksi ihmisillä tarttee olla (julkinen) mielipide kaikesta? Eikö näitä mielipiteitä voisi pitää vain omana? Ns. kavereiden kanssa keskustellessa on ok, mutta sitten kun he avautuu somessa... !?! Minusta on aika junttia avautua somessa kaikenmaailman epäkohdista... Kai on myös junttia mun avautua tästä...

Se on tätä nykyaikaa, kun ymmärretään sananvapaus väärin, huomion hakuisuus on osa luonnetta ja luullaan että itse ollaan aina kaikessa oikeassa. Ennen samat ihmiset soittivat kansanradioon ahdistustaan purkamaan, nyt he oksentavat patoutumansa internetin eri kanaviin. Aina heitä on ollut ja tulee olemaan.

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Pavlikovsky Allekirjoitan viestisi. Joskus olen huumorilla (läpällä) sanonutkin, että demokratiaa olisi lopettaa Kansanradio. Joo, mutta joo, kai tuokin kieltäminen on aika junttia.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Frozen 2. Miten voi olla että yksi saatanan piirretty kaataa Finnkinon sivut tuntikausiksi.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Frozen 2. Miten voi olla että yksi saatanan piirretty kaataa Finnkinon sivut tuntikausiksi.
Selitä nyt vielä, mikä on se junttimainen juttu. Elokuva nimeltä Frozen 2, Finnkinon palveli kapasiteetti vai ihmiset, jotka yrittävät päästä ostamaa leffaliput Finnkinon sivuilta?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juntit avaa joululahjansa ja joululippunsa ja menee sitten joukolla varailemaan lippuja johonkin vitun piirrettyyn ja kaataa koko sivuston. Ei voi olla niin hyvä ja tärkeä leffa. Kapasiteetista en tiedä, mutta enpä muista ennen kaatuneen niin että olisin tietoinen.

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämmöiset lapsille tehdyt rahastusmassaleffat on aina junttimaisia, ja varsinkin niiden puolustaminen.

Edit. Seuraavaksi sitten odotellaan, mitä krääsää saadaan taas junteille leffan varjolla kaupattua.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
@lake79 @koukku Päteekö nuo luonnehdinnat yleisemmin taidemuotoon nimeltä animaatiot? Pitääkö elokuvan flopata lippuluukuilla, että se ei olisi junttia? "Vittu muija olis halunnut lähtee kattoo Frousenii - jätin sen"

Noh, vitsi vitsi. Ehkä Frozen 1 ja etenkin 2-leffojen kohdalla päätee se, että leffan näkeminen on trendikästä oli siitä saatava anti sitten mitä tasoa tahansa. Tai sitten toteutus ja tarina vain kiehtoo monia ihmisiä, että sellainenkin mahdollisuus on olemassa. Leffateatteriyrittäjille nämä megaleffat on tietenkin jees. Ja kiva ylipäätään, että ihmiset käy taas elokuvissa. Tosin Ilmestyskirja. Nyt-leffan esityksessä meitä oli mun lisäksi neljä. :)

Viimeksi muokattu:

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Juntit avaa joululahjansa ja joululippunsa ja menee sitten joukolla varailemaan lippuja johonkin vitun piirrettyyn ja kaataa koko sivuston. Ei voi olla niin hyvä ja tärkeä leffa. Kapasiteetista en tiedä, mutta enpä muista ennen kaatuneen niin että olisin tietoinen.

Olikohan samat juntit asialla kun Ilveksen sivut kaatuivat Ville Meskasen paluutiedotteen yhteydessä.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olikohan samat juntit asialla kun Ilveksen sivut kaatuivat Ville Meskasen paluutiedotteen yhteydessä.
En tiedä, kuten en tiedä koko sivujen kaatumisesta mitään. Töissä olin kun julkaistiin. Eri konsepti silti, leffaliput on jonkun konvehtirasian ja raha-arvan kanssa junttimaisinta mitä tiedän joululahjoissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy