Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 609 487
  • 13 531

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ylipäätään jonkun vuoden vaihtumisen huomioiminen. Se vaihtuu, so what. Otetaan uus kalenteri ja jatketaan samaa sohjossa tarpomista vittuuntuneena, laskut painaa niskassa, ahistaa. Sama saatanan vitutus joka vuosi.
 

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Vittuuntuminen ja sohjossa tarpominen ja se että hankkii niin paljon laskuja että ne ahdistaa menee kyllä sitten samaan listaan myöskin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittuuntuminen ja sohjossa tarpominen ja se että hankkii niin paljon laskuja että ne ahdistaa menee kyllä sitten samaan listaan myöskin.
Nyt sie aattelit tylyttää minua mutta minähän olen juntti. Eli nyt meni kuitti väärään rakoon. Mie olen niitä, joille juntti ei ole kirosana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ilotulitusraketit
Kyllä! Sen sijaan tykärit, isot kiinalaiset ja Thunder King menisi heittämällä cooleinta mitä tiedät-ketjuun. Aiheeseen: Facebookin uuden vuoden tsemppiviestit/päivitykset. Itselle tai muille. Ei vittu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yrittää vetää handelsbankkeniin (käteen) tässä kännissä, siinä kuitenkaan onnistumatta. Ei reagoi. Junttimulkku.
Koita puhua sille tuhmia. Sano että se on likanen lutka joka tarttee vähän isin kättä. Sitten vähän puristat palleista ja haukut huoraksi. Toimii ainakin mulla aina.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kerro Evil terveisiä Esko Eerikäiselle, kun ilmeisesti olette hyviäkin frendejä!
On juntteja ja juntteja. On juntteja, jotka asuvat maaseudulla eivätkä isoa kaupunkien kertakäyttöisiin kotkotuksiin. Sitten on juntteja, jotka voivat lymytä missä vain. Heidät tunnistaa sivistymättömyydestä, tapainturmeluksesta ja viehtymyksestä hedonistisiin riemuihin. Mielelläni tunnustan olevani ykköstyypin juntti, jälkimmäisen elämänvalintoihin en tunne vetoa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Auttaako jos niitä lähettää ironisesti, ääni väristen?

Ei, kansanradiossa lähetetään terveisiä. Ja radioon soittaessa muutenkin. Se on niin saatanallisen junttia, että pitäisi kyllä huomautus valtiotasolta ihan antaa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kun oikeesti, en mie tiedä tollaista Eskoa. Voi se toki olla sivistynytkin mies. Runoilija?

Tällaisena teknologiaan orientoituneena vanhuksena sivistin itseäni internetin välityksellä.

Esko Ensio Eerikäinen on suomalainen televisioesiintyjä, uransa päättänyt Scandinavian Hunks -tanssija sekä radio- ja tv-juontaja.
Eerikäisen isä oli diplomaatti. Hänen äitinsä on kolumbialainen ja Eerikäisen äidinkieli onkin espanja. Wikipedia
Syntyi: 20. lokakuuta 1973 (ikä 46 vuotta), Bogotá, Kolumbia
Pituus: 1,85 m
Puoliso: Martina Aitolehti (v. 2007–2011)
Vanhemmat: Esko Eerikäinen
Lapset: Victoria Eerikäinen

En tiedä onko kirjoitellut runoja tai onko muuten sivistynyt, mutta taitaa olla ainakin oikeaa vuosikertaa?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tällaisena teknologiaan orientoituneena vanhuksena sivistin itseäni internetin välityksellä.



En tiedä onko kirjoitellut runoja tai onko muuten sivistynyt, mutta taitaa olla ainakin oikeaa vuosikertaa?
Kuukauden nuorempi kuin minä. Ihan junnu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo voihan siitä vielä aikuisena tulla jotain merkittävää, joten ei dumata vielä.
Muita saman vuoden junnuja: Sami Kapanen, Jere Lehtinen, Sami Hyypiä... Nää on jo eläkkeellä. Pitäisikö tuon Eskon vetää johtopäätökset? Pitäisikö minun?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muita saman vuoden junnuja: Sami Kapanen, Jere Lehtinen, Sami Hyypiä... Nää on jo eläkkeellä. Pitäisikö tuon Eskon vetää johtopäätökset? Pitäisikö minun?

Ketjun otsikkoon viitaten lienee junttimaista valita ammattinsa siten, että ei voi jäädä nelikymppisenä eläkkeelle?

Voihan se toki olla, että ihminen vaan tykkää työnteosta, mikä kyllä kuulostaa myös aika junttimaiselta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös