Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 609 426
  • 13 531

Ruutu8

Jäsen
Sylkea nuuskapussi yleisen wc:n pisuaariin. Voi vittu että ärsyttää.

Itseasiassa kerran asiasta kirjoitin työpaikkani erääseen somekanavaan, että jos kusen mukana tulee nuuskapusseja, ottakaa hyvät ihmiset välittömästi yhteyttä työterveyteen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sylkea nuuskapussi yleisen wc:n pisuaariin. Voi vittu että ärsyttää.

Itseasiassa kerran asiasta kirjoitin työpaikkani erääseen somekanavaan, että jos kusen mukana tulee nuuskapusseja, ottakaa hyvät ihmiset välittömästi yhteyttä työterveyteen.

En ole ihan varma, kun en asiaa tarkemmin tutkinut, mutta mielestäni noita pusseja on välillä näkynyt kuntosalini suihkun lattiakaivonritilän päällä. Vitun hillybillyt.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sylkea nuuskapussi yleisen wc:n pisuaariin. Voi vittu että ärsyttää.
Äläpä muuta sano. Jokaisessa pisuaarissa pitäisi olla kamera kuvaamassa kusian naamaa. Joku palkattu äijä sit kattoo päivät pitkät kameroita ja heti kun joku sylkäisee nuuskapussin pisuaariin, niin hälytykset soimaan, kuva yleiselle "pussinsylkijöiden" seinälle ja yleinen nöyryytys.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Äläpä muuta sano. Jokaisessa pisuaarissa pitäisi olla kamera kuvaamassa kusian naamaa. Joku palkattu äijä sit kattoo päivät pitkät kameroita ja heti kun joku sylkäisee nuuskapussin pisuaariin, niin hälytykset soimaan, kuva yleiselle "pussinsylkijöiden" seinälle ja yleinen nöyryytys.
Ei toimi. Emmä tiä malttasinko mää ainaka siltä vimmatulta runkkaamiseltani lähtee siitä vilimin äärestä paikan päälle.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Raskasta Joulua ja Tuska.

Lähtökohtaisesti jälkimmäisessä joka kolmas vuosi jotain siedettävää, mutta en jaksa sitä jengiä, joka käy siellä.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Arttu Wiskarin musiikki. En ymmärrä miten mies on voinut syntyä pääkaupunkiseudulla ja tehdä niin junttia musaa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Arttu Wiskarin musiikki. En ymmärrä miten mies on voinut syntyä pääkaupunkiseudulla ja tehdä niin junttia musaa.
Lisäksi aloitti ilmeisesti tuon junttihumppansa tekemisen alle kolmekymppisenä. Alkujaan kun tuota kuuli niin mietti että joku viiskymppinen perämetsien karaokestara.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Arttu Wiskarin musiikki. En ymmärrä miten mies on voinut syntyä pääkaupunkiseudulla ja tehdä niin junttia musaa.

Ainut puolusteltava juttu tuossa on se, että se on ymmärtääkseni tehty täysin tarkoituksella ja laskelmoidusti. Jos hän olisi tosissaan, niin tilanne sitten olisi surullisempi. Tiimi on tainnut laskea tarkkaan mikä uppoaa lähiöiden kapakoissa pyöriviin isoihin massoihin, ja homma on sitten vedetty erittäin överiksi. Hieman kuin Jonne Aaron on alkanut tekemään jotain tusinaiskelmää yh-äideille. Molemmat pystyisivät halutessaan panostamaan tuotteisiinsa, joskin Aaronin kohdalla levy-yhtiö on voinut asettaa reunaehtoja jotta sopimusta jatketaan..
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Arttu Wiskarin musiikki. En ymmärrä miten mies on voinut syntyä pääkaupunkiseudulla ja tehdä niin junttia musaa.
Se on todennut, että Leevin kopioimisella voi tehdä fyffeä. Kaverihan laulaa 80-luvusta vaikka ollut vauva silloin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kannattaa etsiä parempaa kaljaseuraa vaikka tältä palstalta. Kenenkään tapaamani palstalaisen kanssa ei ole selattu kännykkää samassa pöydässä kuin sen verran että ilmoitettu tänne olevamme jossain. Tai vaihtoehtona on ikääntyä. Ei yli nelikymppiset räplää kaljalla käydessään kännykkää (ainakaan minun tuttavapiirissäni).

Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta kiinnostavalta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kumpikaan vaihtoehto ei kuulosta kiinnostavalta.
Häh? Yli nelkyt on uusi 30. Ja en alle kolmekymppiseksi enää halua. Ja ei, en räplää luuria jos jonkun kanssa olen kahvilla/kaljalla/teellä/valitse haluamasi. Jonne.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niinkuin äiti on minua joskus opettanut: "Pidä poika mölyt mahassa." Miksi ihmisillä tarttee olla (julkinen) mielipide kaikesta? Eikö näitä mielipiteitä voisi pitää vain omana? Ns. kavereiden kanssa keskustellessa on ok, mutta sitten kun he avautuu somessa... !?! Minusta on aika junttia avautua somessa kaikenmaailman epäkohdista... Kai on myös junttia mun avautua tästä...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Niinkuin äiti on minua joskus opettanut: "Pidä poika mölyt mahassa." Miksi ihmisillä tarttee olla (julkinen) mielipide kaikesta? Eikö näitä mielipiteitä voisi pitää vain omana? Ns. kavereiden kanssa keskustellessa on ok, mutta sitten kun he avautuu somessa... !?! Minusta on aika junttia avautua somessa kaikenmaailman epäkohdista... Kai on myös junttia mun avautua tästä...

Se on tätä nykyaikaa, kun ymmärretään sananvapaus väärin, huomion hakuisuus on osa luonnetta ja luullaan että itse ollaan aina kaikessa oikeassa. Ennen samat ihmiset soittivat kansanradioon ahdistustaan purkamaan, nyt he oksentavat patoutumansa internetin eri kanaviin. Aina heitä on ollut ja tulee olemaan.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Pavlikovsky Allekirjoitan viestisi. Joskus olen huumorilla (läpällä) sanonutkin, että demokratiaa olisi lopettaa Kansanradio. Joo, mutta joo, kai tuokin kieltäminen on aika junttia.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Frozen 2. Miten voi olla että yksi saatanan piirretty kaataa Finnkinon sivut tuntikausiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös